quote:Op woensdag 23 december 2009 14:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Kom mij maar halen.
Dan is in een mum van tijd, alles zo geregeld.
Meubels bestellen ben ik heeeeel goed in. Kaartjes ook.
En vooral in knopen doorhakken enzo.
Ja, maar jij bent wel extreem vroeg klaar heb ik het ideequote:Op woensdag 23 december 2009 14:21 schreef ymme het volgende:
[..]
Zou inderdaad maar eens aanmaken met de kaartjes ja.Hop hop, schiet op..
Hier is alles baby-klaar.
Zelfs de klossen en po al in huis
Vind ik niet hoor. Met 32 weken.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:33 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent wel extreem vroeg klaar heb ik het idee
Je hebt toch wel door dat je echt zwanger bent he?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, met iets meer dan 30 weken moeten we nog aan alles beginnen
Ik ben er ook nog lang niet.....quote:Op woensdag 23 december 2009 14:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je bent echt al verder dan je denkt hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 14:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar de gynaecologe heeft gezegd dat ik moet uitgaan van mijn uiterste datum en dat is 8 maart (inleiden). Ik heb nog maaaaassaaaa's tijdquote:Op woensdag 23 december 2009 14:36 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat je echt zwanger bent he?En je misschien nog maar 6 weekjes te gaan hebt?
Zie, dat heb ik ook! Het is pas in 2010 dat ik moet bevallen, hoor dames... 2010? Dat is pas volgend jaarquote:Op woensdag 23 december 2009 14:38 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog lang niet.....
en kaartjes? uhhhh
Namen? uhhhh
Klossen en po? uhhhh dat is voor als je moet bevallen, ooit, volgend jaar....
Al maken we deze week een enorme slag met het kamertje en ben ik momenteel weer een radiatorombouw aan het maken....
Hahaha, nou, het komt vast allemaal wel goed hoor! Het enige wat je écht nodig hebt is een grote berg met liefdequote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar de gynaecologe heeft gezegd dat ik moet uitgaan van mijn uiterste datum en dat is 8 maart (inleiden). Ik heb nog maaaaassaaaa's tijd![]()
(maar idd, ik zou ook binnen een goeie 6 weken kunnen bevallen. Living on the edge, noemen ze dat zeker?
En een truitje, want het zou best koud kunnen zijn als we uit het ziekenhuis komenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Hahaha, nou, het komt vast allemaal wel goed hoor! Het enige wat je écht nodig hebt is een grote berg met liefde
Dan ben ik klaarquote:Op woensdag 23 december 2009 14:42 schreef MinnieMin het volgende:
[..]
Hahaha, nou, het komt vast allemaal wel goed hoor! Het enige wat je écht nodig hebt is een grote berg met liefde
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Lijnloos het volgende:
Hè meiden, ben nog niet bijgelezen maar kan wel melden dat ik vanochtend om 09.45 uur bevallen van onze prachtige dochter Minke! Iedereen blij en gezond, 50cm en 3620gr... En zo flieft!!!!
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef DJRandall het volgende:
[..]
Dan ben ik klaar![]()
Nee hoor, ik begin het wel benauwd te krijgen dat er nog niets af is, maar zoals ik al zei, deze week zijn we goed bezig en komen we al meer in de buurt.....Heb deze week dan ook een paar hormonster buien gehad die er voor hebben gezorgd dat lief de hele week aan het klussen was met de opa's....![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef DJRandall het volgende:
En anders kunnen we altijd nog zo aan een naam komen:
Internetpoll
Tuurlijk lukt het wel om het af te krijgen. En weet je, als het kamertje niet helemaal af is, dan zal jullie kind er jullie niet minder graag om zien, hoor. En ik denk echt niet dat hij/zij het zal beseffen dat dat likje verf nog niet op de muur zitquote:Op woensdag 23 december 2009 15:10 schreef becky27 het volgende:
jeetje, jullie maken me zenuwachtig hoor, ik ga met 35 weken nog verhuizen naar ons nieuwe huis......hopelijk lukt het om alles af te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |