Hells Kitchen!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
why altijd die risotto bij gordon? ik vind het f-woord programma veel leuker met hem. daar laat hij zien dat hij humor heeft.
Daar heb jij natuurlijk nooooit last vanquote:
Maar dat helpt vermoedelijk welquote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
goedenavond, ik ben n beetje boel moe en heb hoofdpijnmaar slapen wil ik nog niet
Dat is die andere Gordon en dat is een mietje.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:53 schreef Den_Haag het volgende:
Ken nog wel een paar bedrijven waar ze Gordon zien als een mietje
damz ik dacht aan gordon als in alfquote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is die andere Gordon en dat is een mietje.
Tja..ik weet niet hoe kinky je bent..., maar ik zou ze toch als voedsel bereiden.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:54 schreef minilot het volgende:
Naast urenlang dikke pret om enorme megaverpakkingen nu ook eiiiiindelijk in bezit van verse jalapeño's, kijk!
[ afbeelding ]
Wat zal ik er eens mee doen?
*SOL straks brei-pennen moet kopen en wol. ik ga nl ook breienquote:Op woensdag 23 december 2009 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben aan het breien geslagenSlofjes
![]()
En ik wilde Lein nog een goeie nightshift toewensen
hoeveel nachten moet je dan nog ?quote:Op donderdag 24 december 2009 06:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou de nachtdienst zit er over 3 kwartier op. Ik ben blij straks mn kussen te kunnen raken!
Ha bah, wat onsmakelijk!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja..ik weet niet hoe kinky je bent..., maar ik zou ze toch als voedsel bereiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |