het was met stip op één de geloofwaardigste poging van een engelsman ooit!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:07 schreef Isabeau het volgende:
En hij heeft flink zitten oefenen op de echte naam van Freecellen nog steeds klinkt dat als machine (uitgesproken op z'n engels)
Hmmz dat zal lastig zijn inderdaad. Bente is redelijk 'in verhouding'. Ze is wel lang, dat is ook wel eens lastig.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb alleen de pech dat milou's broekmaat niet klopt. ze is nl vrij fors om de buik zegmaar en dan nog die korte pootjes eronderniet helemaal in verhouding dus.
Beterschap met poes2! Zielig hoor...... Sjaaltje om buiten is wel ontzettend cute trouwens!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Terug van de dierenarts met Poes2. De gekkerd heeft hartruis en nog iets, maar dat zal uit bloedonderzoek blijken. Gewoon ouderdomsdingetjes, maar ja, niet leuk. En haar kleine mini-nekje moest een heel stuk kaal voor het bloedprikken. Nu moet ze voorlopig maar een sjaaltje om, buiten.
maart 1999 en 8 maanden later was milou er opeensquote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het zou verboden moeten worden, neuken in maart....
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef freecell het volgende:
[..]
het was met stip op één de geloofwaardigste poging van een engelsman ooit!
Demeesten maken er Martian van
Ik ben wél aards, heus!
Ik gok Marjan!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
Martian.. (wat is je echte naam ook al weer??
kan er niets herkenbaars van maken geloof ik..)
Ik heb gelukkig een hele makkelijke naam voor Engelstaligen. Sonia wordt dat gewoon, eitje voor ze.
Ben ik ff blij dat wij het in februari gedaan hebben.... (Bente is verwekt op de bruiloft van Maxima en W.A. trouwens, hihi)quote:Op woensdag 23 december 2009 19:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maart 1999 en 8 maanden later was milou er opeensze had eigenlijk ook een decemberkindje moeten zijn dus.
Nee, Marjan wordt wrs Marian, dat wil nog wel.quote:
Ja, dat is inderdaad een erg moeilijke naam voor buitenlanders! Ik denk dat je erg blij moet zijn met Martian!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, Marjan wordt wrs Marian, dat wil nog wel.
Marchien. Best prima voor mij, onmogelijk voor buitenlanders
Owwja dat was het!! Man, dat is voor mij zelfs lastigquote:Op woensdag 23 december 2009 19:18 schreef freecell het volgende:
Marchien. Best prima voor mij, onmogelijk voor buitenlanders
Ik ben er nog steeds van aan het genieten. Het is niet een boek dat je achter elkaar doorleest. Elke dag een paar restaurantrecensies lezen en kijken naar de mooie plaatjes van voedsel.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef Duderella het volgende:
En vanavond krijgt Arty dat boek over die sterrenrestaurants in Europa. Ben benieuwd of hij het leuk vindt!
Nou geniaalquote:Op woensdag 23 december 2009 19:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een erg moeilijke naam voor buitenlanders! Ik denk dat je erg blij moet zijn met Martian!
Ben dan erg benieuwd naar de volgende naam! Ik vind Leander een prachtnaam!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou geniaal![]()
Maar Ross doet het dus best goed
Hij vond Leander een elfennaamKlinkt inderdaad wrs ook maf voor buitenlanders. De volgende naam heeft hetzelfde effect vermoed ik
Gokje Hero ?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou geniaal![]()
Maar Ross doet het dus best goed
Hij vond Leander een elfennaamKlinkt inderdaad wrs ook maf voor buitenlanders. De volgende naam heeft hetzelfde effect vermoed ik
in de zomer veel jurkjes, heb in vakantie in frankrijk en italië al aardig wat voor haar gekocht voor volgende zomerquote:Op woensdag 23 december 2009 18:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hmmz dat zal lastig zijn inderdaad. Bente is redelijk 'in verhouding'. Ze is wel lang, dat is ook wel eens lastig.
Maarre, voor Milou dus vooral leuke jurkjes en zulks!
The Hague is goed te doen jaquote:Op woensdag 23 december 2009 19:38 schreef Den_Haag het volgende:
mijn naam is best makkelijk voor de buitenlanders.
als ik ex wat duidelijk wil maken dan noem ik hem bij jouw naamquote:Op woensdag 23 december 2009 19:38 schreef Den_Haag het volgende:
mijn naam is best makkelijk voor de buitenlanders.
Hells Kitchen!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:07 schreef SeaOfLove het volgende:
why altijd die risotto bij gordon? ik vind het f-woord programma veel leuker met hem. daar laat hij zien dat hij humor heeft.
Daar heb jij natuurlijk nooooit last vanquote:
Maar dat helpt vermoedelijk welquote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
goedenavond, ik ben n beetje boel moe en heb hoofdpijnmaar slapen wil ik nog niet
Dat is die andere Gordon en dat is een mietje.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:53 schreef Den_Haag het volgende:
Ken nog wel een paar bedrijven waar ze Gordon zien als een mietje
damz ik dacht aan gordon als in alfquote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is die andere Gordon en dat is een mietje.
Tja..ik weet niet hoe kinky je bent..., maar ik zou ze toch als voedsel bereiden.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:54 schreef minilot het volgende:
Naast urenlang dikke pret om enorme megaverpakkingen nu ook eiiiiindelijk in bezit van verse jalapeño's, kijk!
[ afbeelding ]
Wat zal ik er eens mee doen?
*SOL straks brei-pennen moet kopen en wol. ik ga nl ook breienquote:Op woensdag 23 december 2009 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben aan het breien geslagenSlofjes
![]()
En ik wilde Lein nog een goeie nightshift toewensen
hoeveel nachten moet je dan nog ?quote:Op donderdag 24 december 2009 06:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou de nachtdienst zit er over 3 kwartier op. Ik ben blij straks mn kussen te kunnen raken!
Ha bah, wat onsmakelijk!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja..ik weet niet hoe kinky je bent..., maar ik zou ze toch als voedsel bereiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |