In beiden faal je?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef flashlightstar het volgende:
maar weetje wat het is : IK WIL GEEN STERKE VENT ZIJN![]()
ik ben liever een mooie knappe lieve man met ambitie en een stel hersenen.![]()
Ieuw een metromanquote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef flashlightstar het volgende:
zon hekel aan he van die dames die GEEN knappe mooie ( wat vrouwlijke) man willen maar een
VENT met spierballen en een macho figuur en die stoer is en veel durft.![]()
noem me maar een mietje! I DONT CARE!!
en anders word ik toch homo who cares !!!!nee grapje maar ik blijf altijd hetero. HAHA
hoe ga je haar beschermen als ze word inelkaar geslagen word voor je neus. Zeg je dan ook ''ajseblieft! laat mijn meisje met rust'' en daarbij rollen een paar tranen over je wangen.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef flashlightstar het volgende:
zon hekel aan he van die dames die GEEN knappe mooie ( wat vrouwlijke) man willen maar een
VENT met spierballen en een macho figuur en die stoer is en veel durft.![]()
noem me maar een mietje! I DONT CARE!!
en anders word ik toch homo who cares !!!!nee grapje maar ik blijf altijd hetero. HAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef flashlightstar het volgende:
Jullie hebben geen idee vroeger was ik de sterkste jongen van de klasmaar dat is zo saai dus nu ben ik lekker een mietje.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef Aethereal het volgende:
Verkapt ik-ben-net-afgewezen-door-een-14-jarige-breezer-uithuil-topic.
deze moest gewoon even gequote wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef lovethisx het volgende:
een macho man is best leuk voor éven,maar niet voor je hele leven,daar zijn ze te arrogant voor,en ze gaan snel vreemd,geloof me maar
ik heb der genoeg in me klas zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |