Wat is er? Ga je naar de hoeren om ontmaagd te worden?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ken je dat gevoel... Zenuwachtig zijn voor iets (prive iets) en je bijna moet kotsen door de zenuwen.
![]()
Klacht: Zenuwen die je bijna aan het kotsen maakt.
Maar je begrijpt wel dat wanneer je 'prive iets' zegt, je het wel moet delen in dit topic?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:15 schreef Crutch het volgende:
[..]
Maar je begrijpt wel dat wanneer je 'prive iets' zegt, je het wel moet delen in dit topic?
Anders krijg je natuurlijk alleen maar van dit soort reacties.
![]()
i loledquote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef ikheetmartijn het volgende:
TS moet vandaag van z'n moeder voor het eerst z'n eigen bammetjes smeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
Die reacties.
Het is positief dus het is allang weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:52 schreef sinadO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:54 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:54 schreef sinadO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:10 schreef Rafelbaard het volgende:
Poppers schijnen de kringspier te ontspannen TS.
Succes.
Wel altijd RUSH nemen heSucces TS
Buikpijn van het lachen!![]()
Ik moet wel bijna kotsen maar dat komt omdat ik teveel gezopen had gisteravondquote:Op woensdag 23 december 2009 12:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ken je dat gevoel... Zenuwachtig zijn voor iets (prive iets) en je bijna moet kotsen door de zenuwen.
![]()
Klacht: Zenuwen die je bijna aan het kotsen maakt.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?![]()
ik zou maar naar een psychiater gaan als ik jou was...*an*HOEST HOEST*orexia*KUCH!*quote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef kikoooooo het volgende:
Ik kots elke ochtend onder de douche.
Ochtendmisselijkheid ftw
klacht tegen jou:mensen die kotsen onder de douche,gadver,en dan elke dag,daar moeten mensen nog doesjen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: