Op slot?! Heb je wel een probleem als de persoon die de sleutel heeft spoorloos isquote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Half 8 begint de tv uitzending dus ik neem aan ook de optredens maar als je gaat vroeg heen gaan als grote markt vol is gaat hij op slot
Maar makkelijke grappen blijf ik maken hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 11:29 schreef Godtje het volgende:
Het is ook wel flauw ook die grappen over Marco. Ik heb hem meerdere keren ontmoet en die man is zo ontzettend vriendelijk en oprecht. Nergens arrogant en gewoon een vriendelijke spontane kerel.
Het is dat de jocks het zo'n te gekke plaat vinden, maar ik vind het persoonlijk ook niet zo heel bijzonder. Aan de ene kant kijk ik ook niet vreemd op dat het juist deze plaat lijkt te worden omdat alle 3 de jocks het een leuke plaat vinden en dan vooral Ekdom.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Het is gewoon een kutplaat. Gerard Ekdom heeft z'n eigen smaak er weer doorgedrukt.
Ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar makkelijke grappen blijf ik maken hoor
quote:
Mooie foto !quote:Op woensdag 23 december 2009 11:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Oh ja, weet niet of deze al gepost was, voor boven het bed van Gerard
[ afbeelding ]
Ik vroeg mij gister al af, is deze gefotoshopt? Qua Gerard voor het glas?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij lag ie daar echt.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik vroeg mij gister al af, is deze gefotoshopt? Qua Gerard voor het glas?
God, zeg! Dat is wel héél erg fout!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij ookquote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij lag ie daar echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |