Anneke deed met met Zwarte Dino.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:34 schreef D. het volgende:
[..]
Anneke heeft voor zover ik weet niet met John de Mol geneukt
Zijn leukste nummer vind ik Shoot The Dog.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:36 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind George Michael met terugwerkende kracht opeens heel erg goed, terwijl ik het eerst helemaal niks vond. Zijn liedjes gaan toch verrekte lang mee.
Ja, ik vind dit nummer nu ook wel lang genoeg geduurd...quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:36 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind George Michael met terugwerkende kracht opeens heel erg goed, terwijl ik het eerst helemaal niks vond. Zijn liedjes gaan toch verrekte lang mee.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit nummer nu ook wel lang genoeg geduurd...
JAwel, die staat op 1581quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:34 schreef Wilskracht het volgende:
Willeke Alberti is mooi.
Helaas staat haar vader niet in de lijst
Die is helaas wel flink gedaald...quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:43 schreef Djeez het volgende:
[..]
JAwel, die staat op 1581
http://top2009.radio2.nl/page/nummer/3061
Hoe wil je hier dan posten?quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga verder luisteren in de auto...
Een maat van me heeft 'm één keer gereden, zit al jaren te zeuren of ik 's met hem mee ga voor een tweede rit . . .quote:Op vrijdag 25 december 2009 12:54 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
2 Keer gereden, magistraal...
(Helaas zijn grote delen verdwenen...)
quote:
Nou al ??quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:57 schreef FritsFlits het volgende:
Goed, eindelijk tijd om de wc te bezoeken.. de eerste twee uur zitten er weer op
Gevonden:quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De cover is gebruikt voor een autoreclame, ik weet alleen niet welke autofabrikant dat nummer gedraaid heeft. Ik zal hem even zoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |