abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75956769
Wat een ontzettend slechte service heeft Ziggo. Nu was de naam Ziggo in combinatie met belabberde klantenservice al bekend van tv, maar ik heb het nu zelf dus mogen meemaken.

Je belt ze, komt in een meerkeuzemenu en je moet maar de juiste klantenservice medewerker treffen. Verkeerde getroffen? Pech, je mag weer opnieuw bellen naar ze. Doorverbinden doen ze niet aan. Ondertussen natuurlijk ook nog even naar de verkeerde voorkeurkeuze leiden ook, zodat je 3-4 keer met ze kan bellen.

Nouja, na een keertje of 3-4 dus eindelijk bij het juiste gedeelte van de klantenservice aangekomen voor de afhandeling van een garantiegeval. Ze zouden een retoursticker opsturen, waarna ik dus de doos met de defecte kabeltuner naar hen kon inzenden en een nieuwe box zou krijgen. En nu, dik 1.5 week later is er dus nog steeds geen retoursticker in de bus en kan ik dus weer opnieuw naar ze bellen, in de hoop iemand te treffen die het tenminste wel snapt.

Klacht:
-medewerkers die je doorsturen naar verkeerde keuze in helpdesk.
-medewerker die wat toezegt, maar kennelijk een loze belofte doet.
-hoop gezeik met kapotte kabelontvager
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_75956773
Kunnen ze je niet alvast een nieuwe opsturen?
pi_75956775
Daar ga ik niet vanuit. Ik heb die box overgenomen en nu gaat ie problemen geven.
maar ze wilden al geen garantie geven omdat degene van wie ik m dus overnam een betalingsachterstand heeft.
  woensdag 23 december 2009 @ 06:34:48 #4
267908 tennisracket
Ik heb winterbanden.
pi_75956852
quote:
Op woensdag 23 december 2009 05:31 schreef nachtdier3 het volgende:
Daar ga ik niet vanuit. Ik heb die box overgenomen en nu gaat ie problemen geven.
maar ze wilden al geen garantie geven omdat degene van wie ik m dus overnam een betalingsachterstand heeft.
Neem dan ook gewoon een nieuwe.
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
  woensdag 23 december 2009 @ 07:43:51 #5
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_75957070
Hee hallo het is kerst!!! Kerstkaartjes gaan voor.
How can I make this topic about me?
  woensdag 23 december 2009 @ 09:14:38 #6
180648 iFries
Fryske linkse boomknuffelaar
pi_75958123
Heb je werkelijk waar 4 keer nodig om te snappen welk menu-item je moet hebben?
Frysk bloed tsjoch op!
pi_75958260
Je kan willekeurig een DVB-C tuner in de winkel kopen voor Ziggo, en sowieso zijn hun "aanbiedingen" voor die dingen nou niet echt scherp te noemen. En 1,5 week, dus met een weekend erin waarin de meeste kantoormedewerkers niet werken, gekoppeld aan tig miljoen kerstkaarten en vrachtwagens vol pakketten uit de diverse webwinkels zijn een heel redelijke verklaring in mijn ogen..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_75959154
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:22 schreef fruityloop het volgende:
Je kan willekeurig een DVB-C tuner in de winkel kopen voor Ziggo, en sowieso zijn hun "aanbiedingen" voor die dingen nou niet echt scherp te noemen. En 1,5 week, dus met een weekend erin waarin de meeste kantoormedewerkers niet werken, gekoppeld aan tig miljoen kerstkaarten en vrachtwagens vol pakketten uit de diverse webwinkels zijn een heel redelijke verklaring in mijn ogen..
Je denkt toch niet dat de post vertraging op loopt omdat er kerstkaartjes bezorgt moeten worden?
  woensdag 23 december 2009 @ 10:20:33 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_75959763
Hoe dom moet je zijn om niet goed door een keuzemenu aan de telefoon te komen ?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_75960379
BTW: Bij veel bedrijven en instanties kun je met een paar keer op '9' drukken meteen iemand aan de lijn krijgen (ook al komt die optie niet voor in het menu)
If you find a posting or message from me offensive, inappropriate or disruptive, please ignore it.
If you don't know how to ignore a posting, complain to me and I will be only too happy to demonstrate :-)
pi_75960539
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:00 schreef Heider00sje het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat de post vertraging op loopt omdat er kerstkaartjes bezorgt moeten worden?
Echt wel, TNT zegt het zelf ook met zoveel woorden...De kerstkaarten/post zorgt altijd voor veel extra werk, en soms voor een 1 a 2 dagen langere bezorgtijd. Ze adviseren niet voor niks om rouwpost apart af te leveren bij het postkantoor. En door het kloteweer werd er meer online besteld, wat weer meer belasting voor de diverse pakketdiensten oplevert.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_75978302
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:20 schreef Adelante het volgende:
Probeer het eens. Ik ben benieuwd waar jij uit gaat komen, bij welke servicedesk van Ziggo, rekeninghoudend dat je dus eigenlijk belt namens een ander, want op diens naam staat dat ding geregistreerd voor garantieafhandelingen. Vervolgens de retourbon naar een ander adres laten sturen, enz.

Ik had ook niet verwacht dat ik drie keer moest bellen, om eindelijk bij de goede klantenservice terecht te komen. Waarvan een keer dus zoals opgegeven door een medewerker naar een andere desk waar ik vervolgens weer werd doorverwezen naar een andere desk.

Om het verhaal compleet te maken; ik heb moeten bellen met de desk 'wijzigigingen'.. daar konden ze me wel helpen.
pi_75978395
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:58 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Probeer het eens. Ik ben benieuwd waar jij uit gaat komen, bij welke servicedesk van Ziggo, rekeninghoudend dat je dus eigenlijk belt namens een ander, want op diens naam staat dat ding geregistreerd voor garantieafhandelingen. Vervolgens de retourbon naar een ander adres laten sturen, enz.

Ik had ook niet verwacht dat ik drie keer moest bellen, om eindelijk bij de goede klantenservice terecht te komen. Waarvan een keer dus zoals opgegeven door een medewerker naar een andere desk waar ik vervolgens weer werd doorverwezen naar een andere desk.

Om het verhaal compleet te maken; ik heb moeten bellen met de desk 'wijzigigingen'.. daar konden ze me wel helpen.
Je sluit dus de hele procedure daar kort, door namens iemand anders te bellen etc etc. En dan vindt je het serieus gek dat het even duurt, ook nog tijdens de drukste 2/3 weken bij TNT? Joh....
  woensdag 23 december 2009 @ 18:15:22 #14
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_75978776
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:20 schreef Adelante het volgende:
Wat nog mooier is, mensen die 30 minuten gaan wachten bij een afdeling die gesloten is en het vreemd vinden dat ze steeds worden teruggegooid int menu

En dan toch elke keer weer naar dezelfde afdeling proberen he !

Btw ik werk er niet meer
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_75979010
Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met Ziggo
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  woensdag 23 december 2009 @ 19:56:23 #16
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_75983179
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:15 schreef Maikuuul het volgende:
Btw ik werk er niet meer
Ow? Doe je nu dan? Weer groentes pownen, maar nu bij Jumbo?
How can I make this topic about me?
pi_75983525
quote:
Op woensdag 23 december 2009 18:02 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Je sluit dus de hele procedure daar kort, door namens iemand anders te bellen etc etc. En dan vindt je het serieus gek dat het even duurt, ook nog tijdens de drukste 2/3 weken bij TNT? Joh....
Zo moeilijk moet het dan otch ook niet zijn om op de juiste afdeling terecht te komen?
En, de post doet er echt geen 2-3 weken over hoor. Hooguit 2-3 dagen. Dan had ie nu , bijna 2 weken later, toch wel eens binnen mogen zijn, nietwaar?
pi_76004245
quote:
Op woensdag 23 december 2009 20:04 schreef nachtdier3 het volgende:

[..]

Zo moeilijk moet het dan otch ook niet zijn om op de juiste afdeling terecht te komen?
En, de post doet er echt geen 2-3 weken over hoor. Hooguit 2-3 dagen. Dan had ie nu , bijna 2 weken later, toch wel eens binnen mogen zijn, nietwaar?
Er is daar vast ook zoiets als een interne post, dus dat geeft enige vertraging voordat het door de TNT opgehaald wordt. Verder moeten ze (waarschijnlijk) om een aantal reguliere procedures heen, aangezien jij niet als eigenaar van dat ding bekend bent, en dat vergt extra tijd en moeite. Veder heeft de hele TNT het schreeuwend druk om in 2 weken 180 miljoen kerstkaarten te verwerken, en de pakketdivisie heeft het ook extra druk rond deze tijd. Verder hebben we het over ~10 werkdagen, die twee weken klinken leuk, maar in de weekenden wordt er op de kantoren bij ziggo ook niet gewerkt, en die moeten dit afhandelen, niet diegenen aan de telefoon.

Maar waarom vraag je niet de vorige eigenaar het te regelen, die heeft je zo te lezen een barrel in de maag gesplitst, kan jij van dat geld mooi een glimmende nieuwe decoder in de winkel kopen.
pi_76005811
Ziggo

pi_76008494
quote:
Op donderdag 24 december 2009 10:35 schreef Sobraine het volgende:
Ziggo

[ afbeelding ]
Achterlijke ziggo klanten die meteen gaan piepen als ze niet behandeld worden alsof ze de enige klant van ze zijn...

Ter info, ik heb al bijna 10 jaar internet van ze, en inmiddels ook al weer 2 jaar telefonie en digitale tv, en heb de echt slechte tijden met ze meegemaakt, toen ze als @home vaak in het vizier van radar en consorten te zien waren (vaak ook terecht) tot de verbeteringen en de fusie tot aan ziggo. Tot op heden zijn er bij alle drie mijn verhuizingen geen problemen opgetreden, heb ik ook altijd redelijk op tijd bericht van ze gehad bij werkzaamheden, slechts 1 serieuze storing, en heb ik toch al zeker 3 modems retour moeten sturen, waaronder eentje onder garantie, en dat ging altijd binnen een redelijke termijn. Idem trouwens voor de monteur die langs moest komen voor een slecht signaal, ik mocht zelf het dagdeel bepalen, en hij belde nog van te voren om te vragen of het niet te lastig was als hij eerder zou komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')