Neem dan ook gewoon een nieuwe.quote:Op woensdag 23 december 2009 05:31 schreef nachtdier3 het volgende:
Daar ga ik niet vanuit. Ik heb die box overgenomen en nu gaat ie problemen geven.
maar ze wilden al geen garantie geven omdat degene van wie ik m dus overnam een betalingsachterstand heeft.
Je denkt toch niet dat de post vertraging op loopt omdat er kerstkaartjes bezorgt moeten worden?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:22 schreef fruityloop het volgende:
Je kan willekeurig een DVB-C tuner in de winkel kopen voor Ziggo, en sowieso zijn hun "aanbiedingen" voor die dingen nou niet echt scherp te noemen. En 1,5 week, dus met een weekend erin waarin de meeste kantoormedewerkers niet werken, gekoppeld aan tig miljoen kerstkaarten en vrachtwagens vol pakketten uit de diverse webwinkels zijn een heel redelijke verklaring in mijn ogen..
Echt wel, TNT zegt het zelf ook met zoveel woorden...De kerstkaarten/post zorgt altijd voor veel extra werk, en soms voor een 1 a 2 dagen langere bezorgtijd. Ze adviseren niet voor niks om rouwpost apart af te leveren bij het postkantoor. En door het kloteweer werd er meer online besteld, wat weer meer belasting voor de diverse pakketdiensten oplevert.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:00 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat de post vertraging op loopt omdat er kerstkaartjes bezorgt moeten worden?
Probeer het eens. Ik ben benieuwd waar jij uit gaat komen, bij welke servicedesk van Ziggo, rekeninghoudend dat je dus eigenlijk belt namens een ander, want op diens naam staat dat ding geregistreerd voor garantieafhandelingen. Vervolgens de retourbon naar een ander adres laten sturen, enz.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:20 schreef Adelante het volgende:
Hoe dom moet je zijn om niet goed door een keuzemenu aan de telefoon te komen ?
Je sluit dus de hele procedure daar kort, door namens iemand anders te bellen etc etc. En dan vindt je het serieus gek dat het even duurt, ook nog tijdens de drukste 2/3 weken bij TNT? Joh....quote:Op woensdag 23 december 2009 17:58 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Probeer het eens. Ik ben benieuwd waar jij uit gaat komen, bij welke servicedesk van Ziggo, rekeninghoudend dat je dus eigenlijk belt namens een ander, want op diens naam staat dat ding geregistreerd voor garantieafhandelingen. Vervolgens de retourbon naar een ander adres laten sturen, enz.
Ik had ook niet verwacht dat ik drie keer moest bellen, om eindelijk bij de goede klantenservice terecht te komen. Waarvan een keer dus zoals opgegeven door een medewerker naar een andere desk waar ik vervolgens weer werd doorverwezen naar een andere desk.
Om het verhaal compleet te maken; ik heb moeten bellen met de desk 'wijzigigingen'.. daar konden ze me wel helpen.
Wat nog mooier is, mensen die 30 minuten gaan wachten bij een afdeling die gesloten is en het vreemd vinden dat ze steeds worden teruggegooid int menuquote:Op woensdag 23 december 2009 10:20 schreef Adelante het volgende:
Hoe dom moet je zijn om niet goed door een keuzemenu aan de telefoon te komen ?
Ow? Doe je nu dan? Weer groentes pownen, maar nu bij Jumbo?quote:
Zo moeilijk moet het dan otch ook niet zijn om op de juiste afdeling terecht te komen?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:02 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je sluit dus de hele procedure daar kort, door namens iemand anders te bellen etc etc. En dan vindt je het serieus gek dat het even duurt, ook nog tijdens de drukste 2/3 weken bij TNT? Joh....
Er is daar vast ook zoiets als een interne post, dus dat geeft enige vertraging voordat het door de TNT opgehaald wordt. Verder moeten ze (waarschijnlijk) om een aantal reguliere procedures heen, aangezien jij niet als eigenaar van dat ding bekend bent, en dat vergt extra tijd en moeite. Veder heeft de hele TNT het schreeuwend druk om in 2 weken 180 miljoen kerstkaarten te verwerken, en de pakketdivisie heeft het ook extra druk rond deze tijd. Verder hebben we het over ~10 werkdagen, die twee weken klinken leuk, maar in de weekenden wordt er op de kantoren bij ziggo ook niet gewerkt, en die moeten dit afhandelen, niet diegenen aan de telefoon.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:04 schreef nachtdier3 het volgende:
[..]
Zo moeilijk moet het dan otch ook niet zijn om op de juiste afdeling terecht te komen?
En, de post doet er echt geen 2-3 weken over hoor. Hooguit 2-3 dagen. Dan had ie nu , bijna 2 weken later, toch wel eens binnen mogen zijn, nietwaar?
Achterlijke ziggo klanten die meteen gaan piepen als ze niet behandeld worden alsof ze de enige klant van ze zijn...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |