Toegevoegdquote:Op woensdag 23 december 2009 04:13 schreef El_Matador het volgende:
TerugVindPlaat.
Ik mis Qountdown in de feesten.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Koepert het volgende:
Gestemd.
Beste Album: D-Block & S-Te-Fan! Eigenlijk vind ik iedere plaat van dat album wel om aan te horen, met een aantal uitschieters naar boven erbij zoals Shiverz& Sound Of Thunder. Crypsis hele goede tweede
![]()
Beste DJ: Noisecontrollers. Valt gewoon nooit tegen. Ze hebben alleen maar vette platen gemaakt, en die draaien ze dan ook. Logisch natuurlijk! Toch zou ik wat meer oudere platen in hun sets willen horen zoals Reinforce & Joke the joker![]()
Beste Producer: Zatox, HOPAAAAAAA![]()
Beste Talenten: AVIO, makkelijke keuze. Gewoon raggen, energiek, heel de zaal los![]()
Beste label: Fusion, heeeele dikke platen uitgebracht dit jaar![]()
Outdoor feest: Decibel! Wat een sfeer & Weer![]()
Indoor Feest: X-Qlusive Holland. Gewoon heldig! Briljant. Sfeer, Knallen. Alles goed.
Anthem: Hardbass Anthem, heerlijk dramatische break en gewoon raggen!
Hoewel ik gestemd heb op Ctrl-Alt-Del, verdiend deze idd enige waarderingquote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef T-Force het volgende:
Anthem: Hardbass Anthem, heerlijk dramatische break en gewoon raggen!
quote:
quote:
Danku!quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
- Beste Album
100% Activator voor bij, enige album wat ik nog regelmatig opzet. Al kan die van Crypsis me ook goed bekoren.
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:15 schreef Boy_Snakeye het volgende:
- Beste DJ
Deepack (Dit jaar een goeie comeback gehad)
- Beste Producer
Zatox (Valt weinig over te zeggen, deze man is het hele jaar gewoon goed bezig geweest)
quote:Op woensdag 23 december 2009 10:44 schreef ElDani het volgende:
- Beste Talenten
AVIO, makkelijke keuze na In Qontrol. gewoon vet.
- Beste label
Fusion, met Scantraxx toch wel op een tweede plaats.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:25 schreef Koepert het volgende:
- Outdoor feest
QBase. Easy
- Indoor Feest
X-Qlusive Holland. Gewoon heldig! Briljant. Sfeer, Knallen. Alles goed.
quote:
Er moet toch een selectie gemaakt worden voor de catagorieen. Anders word het een onoverzichtelijke poll met te veel antwoorden. Ik heb geprobeerd de catagorieen zo samen te stellen dat iedereen zich er in kon vinden, echter zal er voor iedereen wel ergens een naam ontbreken.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:57 schreef Sc0tTy het volgende:
waarom staat avio niet bij liveacts ? misssen overal veel dj's zeg, erg jammer
En dat is je wat mij betreft goed gelukt. probs!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:58 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Er moet toch een selectie gemaakt worden voor de catagorieen. Anders word het een onoverzichtelijke poll met te veel antwoorden. Ik heb geprobeerd de catagorieen zo samen te stellen dat iedereen zich er in kon vinden, echter zal er voor iedereen wel ergens een naam ontbreken.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:41 schreef Koepert het volgende:
Disclaimer: KoepertBartman behoud het recht om tot 31 december deze top3 aan te passen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 19:41 schreef Koepert het volgende:
Disclaimer: Koepert16meter behoudt het recht om tot 31 december deze top3 aan te passen.
quote:Op vrijdag 25 december 2009 15:32 schreef MrDice het volgende:
It was a good year to be a hardstyler (again)
Gestemdquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
Poll: Uitspraak van het jaarZatox is een vies mannetje (Bart @ decibel) Zatox is een vies mannetje (Bartman)
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Poll: Moderator van het jaarDa_Ripper Klepmans
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
heldenwerk! was een mooi jaar voor fusion.quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef Blaxje het volgende:
Fusion Yearmix 2009 door The Pitcher is niet verkeerd zeg
Heerlijk setje inderdaad, en naar alle waarschijnlijkheid ook terechte winnaar Beste label 2009 hierquote:Op zaterdag 26 december 2009 20:39 schreef Blaxje het volgende:
Fusion Yearmix 2009 door The Pitcher is niet verkeerd zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door T_Killer op 27-12-2009 16:21:28 ]"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
dat is ook ripper :pquote:Op zondag 27 december 2009 15:46 schreef T_Killer het volgende:
Gestemd (who the fuck is klepmans?
Volgens mij is ie aan het begin van 2009 ermee gestopt maar misschien is het in 2010 wel een traditie die in ere wordt hersteldquote:Op zondag 27 december 2009 16:39 schreef T_Killer het volgende:
Ah dat wist ik niet. Zeker uit een grijs verleden, toen je poepen nog met lange oe schreef :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |