te confronterend denk ik inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 01:02 schreef cygnusx het volgende:
trouwens, valt het iemand anders ook op dat in de nachtelijke uren de tijd linksonderin verdwint? Missch. zodat men vergeet dat het al laat is en ze moeten stoppen met kijken/daar aanwezig zijn?
welke headlines ?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:03 schreef Brainfish het volgende:
Tyft op headlines. Ik heb dit al 5 keer gezien.
quote:
zeikerd! voor de 1000e keer: grotendeels wordt muziek niet door de dj bepaald! maar je wil gewoon zeiken en zieken omdat je een vrouwelijike dj niet zit zitten.,quote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeik nooit, ik uit gewoon kritiek op de single-track-mindedheid van een bepaalde dj die nooit dat huis in had gemogen.
neem toch aan dat die sms balk stilstaat tijdens de headlines?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:03 schreef Briggy het volgende:
Al onze sms-jes verdwijnen achter de headlines![]()
![]()
geen fok i guessquote:Op woensdag 23 december 2009 01:03 schreef cygnusx het volgende:
Maar nogmaals, zijn 'wij' van fok de bedenkers van dat ik herhaal? of was iemand anders al met zulk spul ?
Nee is zeker geen Fok actie.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:03 schreef cygnusx het volgende:
Maar nogmaals, zijn 'wij' van fok de bedenkers van dat ik herhaal? of was iemand anders al met zulk spul ?
wel als het niet de eerste keer isquote:Op woensdag 23 december 2009 01:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kritiek uiten is niet gelijk aan zeuren
Nee, Gerard en Michiel gebruiken het al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren in Ekstra Weekend.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:03 schreef cygnusx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |