Kijk, dat bedoel ik met je aanpassen aan je publiek en zorgen dat ze los gaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef ScottTracy het volgende:
Gooi er nog effe een Charly Lownoise & Mental Theo achteraan ofzo
quote:
Ik quote het eventjesquote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik met je aanpassen aan je publiek en zorgen dat ze los gaan.
Je merkt aan alles dat alle cellen in haar lichaam zich verzetten tegen dit soort muziek, merk je bij Giel ook altijd enorm.
Nou en dat heb ik nou met gitaarmuziek. Daar zou ik doorheen gaan schreeuwen en op alle mogelijke knoppen drukken om het voor mezelf nog enigszins vermakelijk te maken
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef Terreros85 het volgende:
Oh, ik dacht dat Rikke op dit moment haar groenheid verloor
En juist daar heb ik met Cut Assistant dus geen last van. Die knipt het gewoon letterlijk uit het Windows Media-bronbestand, dus met hetzelfde formaat en dezelfde grootte.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Jup, nog PremiereZit alleen altijd nog te klooien met formaten en kwaliteit
Kom op! je kan hetquote:Op woensdag 23 december 2009 00:57 schreef TAV74 het volgende:
*niet reageren... Niet reageren... niet reageren....
het gaat me lukken.
Echt, het was hier zo veel gezelliger toen jij niet zeurde over de muziek.. Serieus, wanneer krijg je door dat het jou probleem is en niet de onze??quote:
Druk dan gewoon op de mute-knop. Probleem opgelost!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik met je aanpassen aan je publiek en zorgen dat ze los gaan.
Je merkt aan alles dat alle cellen in haar lichaam zich verzetten tegen dit soort muziek, merk je bij Giel ook altijd enorm.
Nou en dat heb ik nou met gitaarmuziek. Daar zou ik doorheen gaan schreeuwen en op alle mogelijke knoppen drukken om het voor mezelf nog enigszins vermakelijk te maken
En nog freeware ook?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En juist daar heb ik met Cut Assistant dus geen last van. Die knipt het gewoon letterlijk uit het Windows Media-bronbestand, dus met hetzelfde formaat en dezelfde grootte.
quote:
Was er een moment dat hij er NIET over zeurde dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt, het was hier zo veel gezelliger toen jij niet zeurde over de muziek.. Serieus, wanneer krijg je door dat het jou probleem is en niet de onze??![]()
Zolang Annemieke dit soort muziek draait zeur ik. Zolang ze dat laat dan heb je veul aan mijquote:Op woensdag 23 december 2009 00:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt, het was hier zo veel gezelliger toen jij niet zeurde over de muziek.. Serieus, wanneer krijg je door dat het jou probleem is en niet de onze??![]()
soort Maya de bij probeerselquote:Op woensdag 23 december 2009 00:57 schreef ApperlooDude het volgende:
Whats the deal trouwens, met dat geherhaal? Ik denk dat ik die even gemist heb ..
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef Horloge het volgende:
[..]
![]()
[..]
Was er een moment dat hij er NIET over zeurde dan?
toen hij er niet wasquote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef Horloge het volgende:
[..]
![]()
[..]
Was er een moment dat hij er NIET over zeurde dan?
Je hebt zowel Cut Assistant als AsfBin nodig, en vervolgens moet je in de settings van Cut Assistant aangeven waar AsfBin is te vinden. Die gebruikt 'ie dan voor de encoding.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef Piles het volgende:
[..]
En nog freeware ook?
Ik ga 'm gelijk downloaden
Word je niet moe van je eigen gezeikquote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zolang Annemieke dit soort muziek draait zeur ik. Zolang ze dat laat dan heb je veul aan mij
thanks kende het ook niet dat programma, eens proberen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En juist daar heb ik met Cut Assistant dus geen last van. Die knipt het gewoon letterlijk uit het Windows Media-bronbestand, dus met hetzelfde formaat en dezelfde grootte.
goed 50 mins denk ikquote:Op woensdag 23 december 2009 00:59 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Hoelang heeftie erover gedaan?
quote:
denk dat ze gaan verdubbelen kost ze minder dan vast bedragquote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef Terreros85 het volgende:
Komt vandaag ook Koenders langs? Niet dat het bedrag mij iets interesseert. Van te voren staat toch al vast dat er een hoger bedrag komt
3 kwartier.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:59 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
nooit na 00 en voor 08quote:Op woensdag 23 december 2009 00:59 schreef ScottTracy het volgende:
geen headlines?
ongeveer 50 tot een uur volgens mij.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:59 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Misschien moet je haar eens volblaffen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zolang Annemieke dit soort muziek draait zeur ik. Zolang ze dat laat dan heb je veul aan mij
Ik zeik nooit, ik uit gewoon kritiek op de single-track-mindedheid van een bepaalde dj die nooit dat huis in had gemogen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:59 schreef Krambo het volgende:
[..]
Word je niet moe van je eigen gezeik
IK HERHAAL!!quote:
Kweet helaas niet hoe laat deze verstuurd is.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:59 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Nee en echt consequent ben je ook al niet, want als een van de andere dj's een rockplaat draait dan hou je ineens je mond. Beetje sneu hoor.. moet je nu ook gewoon je kop houden!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]met grote regelmaat tijdens de shifts van de anderen
Nee dank jequote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Misschien moet je haar eens volblaffen.
Nou, in de eerste paar nachten heb ik me er toch flink aan lopen ergeren. Goed dat ze 't hebben veranderdquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:59 schreef Apache4U het volgende:
hee een reisprogramma tune
Ik heb alles opgenomen, neemt op tot 10:00 morgenochtendquote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef Qunix het volgende:
Afgelopen uur moet ik de video hebben!
dus je zeurt wel !quote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeik nooit, ik uit gewoon kritiek op de single-track-mindedheid van een bepaalde dj die nooit dat huis in had gemogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |