bedoel je niet op in?quote:
nee ik bedoel,over.quote:
jaa netzoals vele anderequote:Op woensdag 23 december 2009 00:43 schreef tmffirework het volgende:
TS komt uit 1994, net als mijn vriendin!
daar ga ik niet op, over?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:43 schreef lovethisx het volgende:
[..]
nee ik bedoel,over.
dat zegt de politie ook altijd als je wat vraagt en ze willen er geen antwoord opgeven
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:43 schreef lovethisx het volgende:
[..]
nee ik bedoel,over.
dat zegt de politie ook altijd als je wat vraagt en ze willen er geen antwoord opgeven
Ik neem aan dat jij wel over je eigen maagdelijkheid gaat, anders had je het nu niet meer gehad of je moet lelijk zijn natuurlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 00:43 schreef lovethisx het volgende:
[..]
nee ik bedoel,over.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef John_Q het volgende:
[..]
Veel ervaring met de politie?
Hebben we hier te maken met een ekte ghetto girl?![]()
daar ga ik niet over != daar ga ik niet op overquote:Op woensdag 23 december 2009 00:43 schreef lovethisx het volgende:
[..]
nee ik bedoel,over.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:46 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij wel over je eigen maagdelijkheid gaat, anders had je het nu niet meer gehad of je moet lelijk zijn natuurlijk
Seks met de hoofdagent gehad over?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:46 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ervaring met de politie :ja
'echte ghetto girl'![]()
: nee
ik woon in denhaagquote:Op woensdag 23 december 2009 00:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen de hoge bazen in Den Haag de hele dag.
Open je oren!
XDDquote:Op woensdag 23 december 2009 00:49 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ik woon in denhaag
hoe wist je dat?
Je snapt hem niet denk ikquote:Op woensdag 23 december 2009 00:48 schreef lovethisx het volgende:
[..]
probeer je een reactie uitelokken,over mijn maagdelijkheid?
Kom maar mee meisje, ik heb smaken waar je alleen nog maar van hebt kunnen dromen.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef lovethisx het volgende:
[..]
is dit het moment waarop ik moet zeggen :
'welke smaken heb je allemaal'?
Nee, nu moet je zeggen of je nog maagd bent of niet en je hyves postenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef lovethisx het volgende:
[..]
is dit het moment waarop ik moet zeggen :
'welke smaken heb je allemaal'?
ik gebruik facebook meerquote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, nu moet je zeggen of je nog maagd bent of niet en je hyves posten
Nu alleen nog haar maagdelijkheid. Maar daar komen we binnenkort wel achter.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef donzine het volgende:
grappig, ze zit nog geen 4 dagen op fok, en we weten al bijna alles over d'r.. beroep van ouders, leeftijd, woonplaats, opleiding, opleiding vriend
vertel ?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef donzine het volgende:
grappig, ze zit nog geen 4 dagen op fok, en we weten al bijna alles over d'r.. beroep van ouders, leeftijd, woonplaats, opleiding, opleiding vriend
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef griekjeee het volgende:
Inderdaad zeg, ik kan gelukkig vol trots toegeven dat ik nog maagd ben.
ook goedquote:
Je vriend doet havo, en jij doet denk ik vmbo.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:57 schreef lovethisx het volgende:
[..]
vertel ?
opleiding vriend?
mijn opleiding?
Wat?quote:
dan zou ze niet op der 15de nog maagd zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 00:59 schreef donzine het volgende:
[..]
Je vriend doet havo, en jij doet denk ik vmbo.
je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 00:59 schreef donzine het volgende:
[..]
Je vriend doet havo, en jij doet denk ik vmbo.
Kan nooit dat jij maagd bent, of iig, na het maken van die Ali B clip was je het zeker niet meerquote:
Bron: FBquote:Fok-adept griekjeee heeft op de FP toegegeven meerdere malen te zijn gepaald.
Zie je me daar uitgewoont worden of wat?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kan nooit dat jij maagd bent, of iig, na het maken van die Ali B clip was je het zeker niet meer
Ik loog daar.quote:
Nee, maar je gaat me niet zeggen dat geen enkele mocro, neger of turk daar jou gepaald heeft na afloop, met of zonder jouw instemmingquote:Op woensdag 23 december 2009 01:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Zie je me daar uitgewoont worden of wat?
QFTquote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kan nooit dat jij maagd bent, of iig, na het maken van die Ali B clip was je het zeker niet meer
jij hebt geen gelijk,maar ik heb wel in de 1e en 2e klas havo gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef motaro het volgende:
[..]
dan zou ze niet op der 15de nog maagd zijn![]()
Denk toch wel havo of vwo..
Als Trigger het zegt is het waarquote:
Je mag helemaal niet liegen op de frontpage, hoax!quote:
Tis al laat he, mijn mensenkennis is moe voor vandaagquote:Op woensdag 23 december 2009 01:03 schreef lovethisx het volgende:
[..]
jij hebt geen gelijk,maar ik heb wel in de 1e en 2e klas havo gedaan
Zelfs in Take me out, als je het weet te vinden.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:04 schreef John_Q het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet liegen op de frontpage, hoax!
En wat hoor ik nou, ben jij te zien in een clip van the one and only Ali Bouali?![]()
een vriendin van mij zat ook ind e clip van ali B : eyeyo ofzoiets,ze is daar de cheerleaderquote:Op woensdag 23 december 2009 01:04 schreef John_Q het volgende:
[..]
Je mag helemaal niet liegen op de frontpage, hoax!
En wat hoor ik nou, ben jij te zien in een clip van the one and only Ali Bouali?![]()
Jij stelt het je echt veel kinkyer voor dan het in werkelijkheid is.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, maar je gaat me niet zeggen dat geen enkele mocro, neger of turk daar jou gepaald heeft na afloop, met of zonder jouw instemming
Welk seizoen?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs in Take me out, als je het weet te vinden.
Mensen die ik ken staan semi naakt in een videoclip van Kempi aanhangers. Moeten hun weten.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:05 schreef lovethisx het volgende:
[..]
een vriendin van mij zat ook ind e clip van ali B : eyeyo ofzoiets,ze is daar de cheerleader
Zeker in het publiek ergens achterste rij?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs in Take me out, als je het weet te vinden.
nope, deelnamequote:Op woensdag 23 december 2009 01:06 schreef John_Q het volgende:
[..]
Zeker in het publiek ergens achterste rij?
Je wereld wordt kleurrijker(kinkyer) met een flinke dosis fantasieeeeeeequote:Op woensdag 23 december 2009 01:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jij stelt het je echt veel kinkyer voor dan het in werkelijkheid is.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen die ik ken staan semi naakt in een videoclip van Kempi aanhangers. Moeten hun weten.
even kijken of ik een nieuwe gif kan makenquote:
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
even kijken of ik een nieuwe gif kan maken
Jaquote:
je hebt helemaal gelijk iloveyouquote:Op woensdag 23 december 2009 01:09 schreef donzine het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is nog veel erger.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:10 schreef lovethisx het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk iloveyou
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
even kijken of ik een nieuwe gif kan maken
wat een slechte muziekquote:Op woensdag 23 december 2009 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
Die billen zijn van een 15-jarige met een gebrek aan zelfrespect.
verdomme, er zijn teringveel afleveringenquote:
succesquote:Op woensdag 23 december 2009 01:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
verdomme, er zijn teringveel afleveringen
Desalniettemin een lekker kontje.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:10 schreef wolvendagen het volgende:
Die billen zijn van een 15-jarige met een gebrek aan zelfrespect.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:17 schreef John_Q het volgende:
Drinky, 17 november moet je kijken.
Wat is haar voornaam dan?
Oh, even kijken danquote:Op woensdag 23 december 2009 01:17 schreef John_Q het volgende:
Drinky, 17 november moet je kijken.
Wat is haar voornaam dan?
Trigger, zeg mij dat jij niet die Iranees bentquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Trigger, zeg mij dat jij niet die Iranees bent
tuulijk wel, Shaheen heet ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
Trigger, zeg mij dat jij niet die Iranees bent
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tuulijk wel, Shaheen heet ik.
Ik word altijd agressief van de adolescent stoere stemmetjes met die 'esssss'. Dan wil ik ze serieus gaan mishandelen.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Desalniettemin een lekker kontje.
Desalniettemin een lekker kontje,quote:Op woensdag 23 december 2009 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik word altijd agressief van de adolescent stoere stemmetjes met die 'esssss'. Dan wil ik ze serieus gaan mishandelen.
Nee echt, die gast is zo foutquote:Op woensdag 23 december 2009 01:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
tuulijk wel, Shaheen heet ik.
Maar dat was voor jou zeker geen surprise want die haat kwam door die playboyquote:
Nee, ik kan haar nog niet spottenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:28 schreef John_Q het volgende:
Zit ik een beetje goed met mijn uitspraken?
je bent ontmaagd door de politie?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:46 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ervaring met de politie :ja
'echte ghetto girl'![]()
: nee
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar dat was voor jou zeker geen surprise want die haat kwam door die playboy
Ik zou van een brug afspringen manquote:Op woensdag 23 december 2009 01:36 schreef Drinky het volgende:
LADIES AND GENTLEMEN, WE'VE GOT HER!
http://www.rtl.nl/compone(...)istien.avi_plain.xml
Dat is het meisje dat Griekjeee heeft opgegeten.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:36 schreef Drinky het volgende:
LADIES AND GENTLEMEN, WE'VE GOT HER!
http://www.rtl.nl/compone(...)istien.avi_plain.xml
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is het meisje dat Griekjeee heeft opgegeten.
Hahaquote:Op woensdag 23 december 2009 01:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is het meisje dat Griekjeee heeft opgegeten.
Ik kan het wel neerhalen, mischien met behulp van een gifquote:Op woensdag 23 december 2009 01:39 schreef John_Q het volgende:
Griekjeee is gewoon Ilse, kan iemand dat bevestigen?
Doe eens gek. Maak ook een gifje van Floortje.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik kan het wel neerhalen, mischien met behulp van een gif?
17 november - checkquote:dinsdag 17 november 2009 @ 20:46
Ik was nogal verbaasd toen je hoofd voor het eerst zag langs komen, dacht hoax, bullshit.. Toen ik je nog zo een 3 x zag in minder dan 2 minuten
Als ik jou correct Nederlands leer, dan mag je je in ruil daarvoor door mij laten ontmaagden.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:48 schreef lovethisx het volgende:
[..]
probeer je een reactie uitelokken,over mijn maagdelijkheid?
Pardon?quote:
Da's dan nog steedsquote:
Lachwekkend van tijd tot tijd, maar langdurigquote:
Jij gaat niet over je maagdelijkheid?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:43 schreef lovethisx het volgende:
[..]
nee ik bedoel,over.
NEEEEEEquote:Op woensdag 23 december 2009 01:29 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
je bent ontmaagd door de politie?
Nee, ik moet het wetenquote:
Ja nogalquote:
Nee.quote:
quote:
doel van die uitspraak?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:43 schreef tmffirework het volgende:
TS komt uit 1994, net als mijn vriendin!
Bij stap 1 gaat het dus al mis.quote:
Wie zegt datquote:Op woensdag 23 december 2009 18:24 schreef Drinky het volgende:
jonge, jij ziet toch één
nou, dan is het verdomme 1 en niet x!
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:26 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wie zegt dat= 1
Het feit dat het 1 symbool is wil niet zeggen dat het ook meteen de getalswaarde 1 moet hebben.
Of zit je me gewoon te trollen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:27 schreef Apebeer het volgende:
[..]
= : ' )
Dus 3 tekens, dan zou het dus gelijk staan aan 3
ik zeg datquote:Op woensdag 23 december 2009 18:26 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wie zegt dat= 1
Het feit dat het 1 symbool is wil niet zeggen dat het ook meteen de getalswaarde 1 moet hebben.
Of zit je me gewoon te trollen.
Oja,quote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef griekjeee het volgende:
Wtf man, dit hoort over mij te gaan.
Attention whore?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:28 schreef griekjeee het volgende:
Wtf man, dit hoort over mij te gaan.
Geef je het maar op?quote:
Waar gaat het eigenlijk over.quote:
Ik ben BEAUtiful.quote:
Inderdaad. Ik steek de moeite tenminste in Fok!'ers wiskunde bijbrengen.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef Aethereal het volgende:
Waar gaan deze topics nou eigenlijk over. Griekjeee gaat toch geen pics posten, steek de moeite in andere dingen.
Nooit!quote:
Gozer.quote:
Ik kan mijn moeite in weinig andere dingen stekenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef Aethereal het volgende:
Waar gaan deze topics nou eigenlijk over. Griekjeee gaat toch geen pics posten, steek de moeite in andere dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
2 tegen 1, geef het maar op, je hebt verloren!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Gozer.![]()
Ga me niet vertellen dat jij ook al in de brugklas bent blijven steken.
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik kan mijn moeite in weinig andere dingen stekenIk moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
2 tegen 1, geef het maar op, je hebt verloren!
![]()
![]()
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Tenzij x = 1quote:Op woensdag 23 december 2009 18:13 schreef Zero17 het volgende:
[..]
x999 is toch ook niet hetzelfde als x.
Dit dus.quote:
Lees mijn post dan nog eens een keer doorquote:Op woensdag 23 december 2009 19:14 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit dus.
Maar nergens staat dat= 1. Dus dan is
999 nooit gelijk aan
.
Want jij bepaalt natuurlijk datquote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lees mijn post dan nog eens een keer door
daar staat= 1
Tering eh
Jaquote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Want jij bepaalt natuurlijk dat= 1.
![]()
Irritant teruglezen.quote:
Duh, jij toch ook?quote:
Oh.quote:
quote:
Ik stiekem ook.quote:
Mooi dat je dat in ieder geval zelf doorhebt.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:52 schreef Triggershot het volgende:
Ik eigenlijk ook, maar om je eigen grap lachen is triest.
Ben jij nu nog thuis?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mooi dat je dat in ieder geval zelf doorhebt.
Wanneer mocht ik jouw slaapkamer nou eens bezichtigen?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mooi dat je dat in ieder geval zelf doorhebt.
De wetten van Drinky zijn ondoorgrondelijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:00 schreef Drinky het volgende:
Maar genoeg over griekjeee
ik blijf erbij,= 1
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:36 schreef lovethisx het volgende:
jongens in mij klas zaten ze vorig week :
ewaaaa jay ik was bij die chick,cindy juwaittt,dus ik wil hem er zo in stoppen ,zegt dat wijf dat ik hem derruit moet halen omdat dieee te groot iss die lelijkee slet.
klacht : jongens die iedereen willen laten weten dat ze sexueel actief zijn en het hard door de klas roepen.
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:52 schreef Tamashii het volgende:
hahaha! wat een geweldig topic. applaus voor drinky en teezie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |