Je UI.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef OeJ het volgende:
Maar in belgie zijn ze dan weer niet goed met de hygiene.
Sowieso, Belgiëquote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef OeJ het volgende:
Maar in belgie zijn ze dan weer niet goed met de hygiene.
Surprise: TS is geen Nederlanderquote:
Er is altijd wel een restaurant waar het ene goed is, maar het andere niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:36 schreef John_Q het volgende:
Te zout - Zout is heerlijk, kan bijna niet te zout dus vind ik.
Te duur - Ander restaurant uitkiezen, genoeg keuze.
Te veel - Dit is soms wel waar ja, maar ligt ook erg aan het restaurant.
Nee die ook nietquote:Op woensdag 23 december 2009 00:41 schreef Teezie het volgende:
[..]
MAAR JE OUDERS WEL DUS OPKANKEREN NOU!
Oh, dat vind ik heerlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 00:40 schreef RedFever007 het volgende:
wat is er mis met onze boerenkool met rookworst?
Ik heb geen zusje, en ik ben er trots op om een deel uit te maken van de Nederlandse samenlevingquote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef Teezie het volgende:
[..]
JE ZUSJE WEL DAN OPTYFEN MOTHERFUCKER
quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:41 schreef Teezie het volgende:
[..]
MAAR JE OUDERS WEL DUS OPKANKEREN NOU!
Tees, wat heb je gesmoked?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef Teezie het volgende:
[..]
JE ZUSJE WEL DAN OPTYFEN MOTHERFUCKER
Nederland is niet trots op jouquote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje, en ik ben er trots op om een deel uit te maken van de Nederlandse samenleving
Het enige niet Nederlandse aan mij is mijn huidskleur... en afkomst, half dan.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:48 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Nederland is niet trots op jou
ALS IE NIET TROTS IS OM HIER TE MOGEN ZIJN MAG IE VAN MIJ PART OPKANKERENquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef Teezie het volgende:
[..]
ALS IE NIET TROTS IS OM HIER TE MOGEN ZIJN MAG IE VAN MIJ PART OPKANKERENIk ben godverdomme trots dat ik hier mag zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien helpt het dat ik geen Turk of Marokkaan ben?
The Pope? How many divisions has he got?
Grapje schatquote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef J.Stalin het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme trots dat ik hier mag zijn
Misschien helpt het dat ik geen Turk of Marokkaan ben?
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef Teezie het volgende:
[..]
ALS IE NIET TROTS IS OM HIER TE MOGEN ZIJN MAG IE VAN MIJ PART OPKANKERENTeez is egyptisch marruk of turkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarvan bewijs:
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Iets meer naar rechtsquote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Teez is egyptisch marruk of turk
Waarvan bewijs:
[ afbeelding ]
Ik ken iemand die wilde niet bij de shoarma gaan eten omdat ze dat vlees opvangen in een afwasteiltje.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Teez is egyptisch marruk of turk
Waarvan bewijs:
[ afbeelding ]
syriër of irakeesquote:
Was dat een Jood? Maar ik kan me voorstellen resten afwasmiddel in je kebap.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik ken iemand die wilde niet bij de shoarma gaan eten omdat ze dat vlees opvangen in een afwasteiltje.
Eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef J.Stalin het volgende:
Het eten in België is zo veel beter dan hier in Nederland.
Nope, geen Jood.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Was dat een Jood? Maar ik kan me voorstellen resten afwasmiddel in je kebap.
Ik noem een rekening a 250 euro pp! En TS is Joods!quote:
Moeten we nog steeds doen of het de hemel is of is er weer een andere hype?quote:Op woensdag 23 december 2009 04:25 schreef Schenkstroop het volgende:
Patat Kapsalon is dan weer wel geniaal. Niet dan?
Belgen kunnen patat niet uitspreken.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef Geqxon het volgende:
Belgen kunnen friet niet goed uitspreken.
Patat.
Tja uhh t is Nederland. verwacht maar niet teveel innovatie op eet-gebied. verder dan creme fraiche donderen in een roerei gaan ze niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 06:30 schreef Siddartha het volgende:
[..]
Moeten we nog steeds doen of het de hemel is of is er weer een andere hype?
Kut voedsel-hypes.
Dat zou pas een goede klacht zijn!
(Neemt niet weg dat het lekker is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |