Dan mag je me wel eens bedankenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:16 schreef Steve het volgende:
[..]. Dat is ook een beetje in jouw hoofd begonnen hoor.
Nee ok, dan zal ik er zo veel mogelijk over proberen op te houdenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan jou ligt inderdaad...
Surequote:Mompelt iets over projectie...
Hahahaha hoezo niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee ok, dan zal ik er zo veel mogelijk over proberen op te houden.
[..]
Sure!
Hoezo niet wat?quote:
Waarom reageer je zo op "projectie".quote:
echt wel spammen dusquote:Op woensdag 23 december 2009 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
Joe McElderry
de winnaar van de Britse X-Factor 2009.
Wat een schatje he?
met benefitsquote:Op woensdag 23 december 2009 00:26 schreef MisterO het volgende:
Sam! Ik heb gister je link aangeklikt, echt een leuke serie indd![]()
En met de andere fokker is niks hoor, we zijn hele goede vrienden nu
Oh ja wat dat betreft ben ik niet anders, maar ik dacht dat je doelde op het idee dat ik Mr.O interessant vond ofzo, wat niet zo is.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom reageer je zo op "projectie".
Iedereen wil toch een soort van liefde?
je bedoelt opdringenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
Nee dat is gewoon delen...
Dat is toch hatske fijn?
Neej meer dat je zelf zoiets zou willen als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op woensdag 23 december 2009 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja wat dat betreft ben ik niet anders, maar ik dacht dat je doelde op het idee dat ik Mr.O interessant vond ofzo, wat niet zo is.
Als je met benefits bedoelt heel veel leuke dingen samen doen, dan jaquote:
Serie was gecanceld op tv maar door Aston Kucher weer te zien op youtube.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:26 schreef MisterO het volgende:
Sam! Ik heb gister je link aangeklikt, echt een leuke serie indd![]()
En met de andere fokker is niks hoor, we zijn hele goede vrienden nu
Nja der zijn genoeg andere dingen die mensen ons hier opdringen. En je hoeft niet in het topic te kijkenquote:
Laat ik het zo zeggen, ik zou niet direct 'nee' zeggen tegen iemand die ik leuk vind en die mij ook leuk vindt.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej meer dat je zelf zoiets zou willen als je begrijpt wat ik bedoel
al snap ik het zelf niet meer zo goed eigenlijk
je kan beter in een boterham happenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als je met benefits bedoelt heel veel leuke dingen samen doen, dan ja![]()
Jij weer hoor![]()
Nee nee, ik ga er ook verder niet op in, klaar.
nja... dat hoeft ook niet natuurlijk. Als die ene er maar tussen zitquote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik zou niet direct 'nee' zeggen tegen iemand die ik leuk vind en die mij ook leuk vindt.. Alleen zijn de kandidaten niet zo in grote getalen aanwezig
.
weten jullie wel wie nico haak isquote:Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja der zijn genoeg andere dingen die mensen ons hier opdringen. En je hoeft niet in het topic te kijken
Echtquote:Op woensdag 23 december 2009 00:30 schreef samjustme het volgende:
[..]
Serie was gecanceld op tv maar door Aston Kucher weer te zien op youtube.
Oh
Dat klinkt zo eenvoudigquote:Op woensdag 23 december 2009 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nja... dat hoeft ook niet natuurlijk. Als die ene er maar tussen zit
Oh.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:17 schreef Bartjebart het volgende:
Kerel... dat was inderdaad wel heel duidelijk![]()
zeg! Hij wel en ik niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef MisterO het volgende:
[..]
Echt![]()
![]()
Nou, ik was gelijk hooked eigenlijk![]()
En don't worry about it. Ik vertel het je nog wel.
Nee. interesseert het me? Nee ook niet...quote:Op woensdag 23 december 2009 00:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
weten jullie wel wie nico haak is
Waarom jij wel?quote:
Daar moet ik van kotsen op het momentquote:Op woensdag 23 december 2009 00:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kan beter in een boterham happen
hahahahaquote:
Neeeeej zo is het absoluut niet bedoeld. Ik weet wel dat het niet eenvoudig isquote:
Ooooooh toen pas! Ja duh.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
hahahaha
Ik had bij die strandwandeling zo iets van "goh"...
die ontbijtdrank was vast over datumquote:Op woensdag 23 december 2009 00:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar moet ik van kotsen op het moment
Omgquote:Op woensdag 23 december 2009 00:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hahahaha
Ik had bij die strandwandeling zo iets van "goh"...
Ow?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat ik z'n tas naar het station gedragen heb
Nja dat is wat ik me in ieder geval nog kan heugenquote:
Whah, ik zag het op de avond zelf niet eens aankomenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, ik zag het maanden van tevoren al aankomen
!
Jij zoekt een carriere als "Char" of "Derek" bij RTL?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omg, ik zag het maanden van tevoren al aankomen
!
neequote:Op woensdag 23 december 2009 00:44 schreef Steve het volgende:
Zullen we het ergens anders over hebben?
Heb je toen mijn tas gedragen?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
eindhoven vorig jaar alweer vergeten ?
Ligt eraan of het een eenmalig succesje was, of dat ik er echt een neus voor hebquote:Op woensdag 23 december 2009 00:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jij zoekt een carriere als "Char" of "Derek" bij RTL?
Is dat een synoniem voor "ik vind dat ik het zelfverworven recht heb om alles als eerste te weten"?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat ik z'n tas naar het station gedragen heb
Hahaha succesjes moet je wel vieren natuurlijk! En wellicht kun je je programma format vast naar RTL sturen? Wellicht zien ze er wel brood in.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een eenmalig succesje was, of dat ik er echt een neus voor heb. Time will tell, maar ik heb mijn voorspelling gedaan...
Ik heb ze niet samen gezien kan niet oordelen, picquote:Op woensdag 23 december 2009 00:46 schreef MisterO het volgende:
Jongenssss, vinden jullie Vlarp en Steve ook zo schattig samenn???
Hej... waarover heb jij nog meer je voorspelling gedaan?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt eraan of het een eenmalig succesje was, of dat ik er echt een neus voor heb. Time will tell, maar ik heb mijn voorspelling gedaan...
Walgelijk schattig jaquote:Op woensdag 23 december 2009 00:46 schreef MisterO het volgende:
Jongenssss, vinden jullie Vlarp en Steve ook zo schattig samenn???
Jaquote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej... waarover heb jij nog meer je voorspelling gedaan?
Of doel je (weer) op MisterO en mij?
Heeft hij ook dossiers over iedereen enzo?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Je kan het Stroekie natuurlijk ergens niet kwalijk nemen dat ie zijn roddelarchief zo compleet mogelijk wil houden, zodat hij altijd dezen en genen kan inlichten via PM over de laatste ontwikkelingen.
Vindt iemand anders dit ook lichtelijk angstaanjagend klinken?
hoe houdt ik anders mijn reputatie als bejaarde roddelnicht hoogquote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor "ik vind dat ik het zelfverworven recht heb om alles als eerste te weten"?
Geen idee (maar het zou me niks verbazen...)quote:Op woensdag 23 december 2009 00:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Heeft hij ook dossiers over iedereen enzo?
Misschien moet je die wel niet hoog willen houden?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe houdt ik anders mijn reputatie als bejaarde roddelnicht hoog
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:49 schreef samjustme het volgende:
Ik heb ze niet samen gezien kan niet oordelen, picgraag
Wat doen we nu met Erik?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef MisterO het volgende:
Erik, wat kom je gefrustreerd over vandaag. Of voel ik dat toch verkeerd aan?...
Ik zeg, gooi alles er maar uit
Vandaag?!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:53 schreef MisterO het volgende:
Erik, wat kom je gefrustreerd over vandaag. Of voel ik dat toch verkeerd aan?...
Ik zeg, gooi alles er maar uit
Hahaha, ik heb wel foto's van Pann jaquote:
Staan ze daar samen op?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hahaha, ik heb wel foto's van Pann ja
Ik ken jou als degene die altijd gefrustreerd is over dingen die jou overkomen. Maar nu ben je anderen aan het afzeiken. Das wat anders hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vandaag?!! Je bent hier te weinig
.
vraag het de oudgedienden die mij in levende lijve ontmoet hebbenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Hmm, niet dat ik weetquote:Op woensdag 23 december 2009 00:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat doen we nu met Erik?
Heb jij em dingen verteld of zo?
Doe is niet zo onaardig tegen hem joh!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ken jou als degene die altijd gefrustreerd is over dingen die jou overkomen. Maar nu ben je anderen aan het afzeiken. Das wat anders hoor
Nou ja zeg... is toch leuk zo iets?quote:
Personal growth.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ken jou als degene die altijd gefrustreerd is over dingen die jou overkomen. Maar nu ben je anderen aan het afzeiken. Das wat anders hoor
door de kou veranderd in een ijskonijn ?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hmm, niet dat ik weet![]()
Ach, als manager hou ik me volgens de telegraaf graag op de vlakte
Daar heb je tegenwoordig photoshop voorquote:
Ja maar er zijn geen foto's.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
Nou ja zeg... is toch leuk zo iets?
Je hebt groot gelijk!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja maar er zijn geen foto's.
En die komen er ook niet (hier tenminste).
Droom zoet (maar niet plakkerig).quote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
Kinders, en MrO, ik ben slapen... Slaap lekker alvast allemaal
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef Bartjebart het volgende:
Kinders, en MrO, ik ben slapen... Slaap lekker alvast allemaal
Ah bah...quote:Op woensdag 23 december 2009 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Droom zoet (maar niet plakkerig).
kijk maar uit met tilburgse kermis, daar hebben we al een fotogate van gehadquote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja maar er zijn geen foto's.
En die komen er ook niet (hier tenminste).
digitaalquote:Op woensdag 23 december 2009 00:52 schreef Steve het volgende:
[..]
oh een paay momentjequote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig photoshop voor
werd ook hoog tijdquote:Op woensdag 23 december 2009 01:11 schreef MisterO het volgende:
eindelijk een keer wat spanning en sensatie in het topic
roddelmaffia gaat een break inlassenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:15 schreef MisterO het volgende:
Komt de spaanse maffia zometeen op gang?
Trusten!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
roddelmaffia gaat een break inlassen
dan is mismo remi ?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
Slaapse dan :-)
quote:
yuri is helemaal met nachtploeg gestoptquote:Op woensdag 23 december 2009 01:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
remi komt morgen wel weer kijken
tot morgenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
remi komt morgen wel weer kijken
als haringen in een ton ?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:15 schreef Vlarp het volgende:
Mijn intercity is te laat en te kort, maar hij rijdt, ik al sta/zit ik bij de deur.
Hier, bij de AH Xl liggen ze wel gewoon in het schap bij de koekjes. Kan me niet voorstellen dat AH ze niet in iedere supermarkt heeft liggen. 't is namelijk van hun huismerkquote:Op woensdag 23 december 2009 08:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar koop jij je lange vingers ? Bij appie en super de boer liggen ze niet in oss
vandaag nieuwe poging doen in eindhovenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hier, bij de AH Xl liggen ze wel gewoon in het schap bij de koekjes. Kan me niet voorstellen dat AH ze niet in iedere supermarkt heeft liggen. 't is namelijk van hun huismerk
Probeer anders eens een dubbele dosis Kamagra.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:27 schreef Stroekie het volgende:
Iemand hier ooit al eens dat Kaloba geprobeerd en werkt dat inderdaad ?
daar heb ik nu weer geen last van verstopte holtesquote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Probeer anders eens een dubbele dosis Kamagra.
k(n)udde gedragquote:Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef Yoppie het volgende:
![]()
Homo's die elkaar zat zijn en dan allemaal naar het zelfde topic gaan
Hilarisch zeg ik!
Ik zat er al eerder.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef Yoppie het volgende:
![]()
Homo's die elkaar zat zijn en dan allemaal naar het zelfde topic gaan
Hilarisch zeg ik!
weg privacy en beschutheid van het SHOW SC topic ?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zat er al eerder.
Maar het is wel irritant.
Ken ik jou?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als we allemaal gaan zeggen wie we niet lief vinden dan zeg ik het ook wel
Heul niet waar, jij kon Peter al voordat ik je op het station in Den Bosch in alle vroegte tegenkwam op weg naar de busquote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef Desmonkey het volgende:
Ach dankzij Stroek kent iedereen elkaar.
True. Peter ken ik al voordat iedereen elkaar kent.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heul niet waar, jij kon Peter al voordat ik je op het station in Den Bosch in alle vroegte tegenkwam op weg naar de bus
Peter had ik toen wel in de trein tussen Oss en Den Bosch gezien, maar was niet helemaal zeker of hij het wel wasquote:Op woensdag 23 december 2009 14:10 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
True. Peter ken ik al voordat iedereen elkaar kent.
Nee hoor, ik ken niemandquote:Op woensdag 23 december 2009 13:46 schreef Desmonkey het volgende:
Ach dankzij Stroek kent iedereen elkaar.
Zou best kunnen. Geen idee. Treintjes en Peter gaan samenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Peter had ik toen wel in de trein tussen Oss en Den Bosch gezien, maar was niet helemaal zeker of hij het wel wasdus durfde ik hem niet aan te spreken
Oh ja jij moet naar Twente toequote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
psst ik heb vanavond een date he
Voorspelbaarquote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
in het slechtste geval kan je daar vast op een Ikea bank slapen
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef Vlarp het volgende:
Oke... Herbert gaat de feestdagen heel verdrietig in. Hoor net dat beste vriend van me waar kanker geconstateerd is vanmorgen opgenomen is in het ziekenhuis voor een spoed operatie![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef Vlarp het volgende:
Oke... Herbert gaat de feestdagen heel verdrietig in. Hoor net dat beste vriend van me waar kanker geconstateerd is vanmorgen opgenomen is in het ziekenhuis voor een spoed operatie![]()
Sterkte in ieder gevalquote:Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, wel dat hij nu ineens opgenomen is...
KUDT met DTquote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef Vlarp het volgende:
Heb jij Stroek ooit met liefjes gezien dan ?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Voorspelbaar![]()
Hoe gaat het met Stroek en zn liefjes?
Nou, misschien hou jij je op de vlakte, dat kan tochquote:Op woensdag 23 december 2009 15:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb jij Stroek ooit met liefjes gezien dan ?
Enige wat jij nu kan doen is voor hem zijn...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, wel dat hij nu ineens opgenomen is...
Klopt. Komt zeker goedquote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef MisterO het volgende:
[..]
Enige wat jij nu kan doen is voor hem zijn...
beter een vredepijpje, of een cursus pijpen voor vredequote:Op woensdag 23 december 2009 15:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, misschien hou jij je op de vlakte, dat kan toch![]()
Ik ben boodschappen doen, de kou trotseren, en nog een kadotje zoeken voor mn huisgenoten!
Misschien een cursus anger controle wat voor hun
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:22 schreef MisterO het volgende:
De arrogantie die mensen soms hebben, te hilarisch. Voor de grap zouden we allemaal naar dat kuttige showchat moeten gaanLike i give a damn.
Ik mag de meerderheid hier nietquote:
Het is helaas niet mijn maatquote:Op woensdag 23 december 2009 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik mag de meerderheid hier niet. En wie de schoen past trekke 'm aan.
had piet 30 nov 2005 ook goed voorspeld ?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:11 schreef Waxxer het volgende:
Nu waarschuwt Piet Paulusma, toch welm hét icoon, de norm in de weerwereld, dat je ook morgen niet de weg op moet gaan als dat niet persé hoeft. Maar ik moet met de trein, morgenavond. Als ik dįn strand, koop ik 28 december handjecontantje en ik zie wel hoe ik het dan doe, maar dan koop ik een auto.
Ik ben nu al bang dat ik morgen weer de sjaak ben.
Als gefilmd is op feestjes, verjaardagen, BBQ etc. wat op dvd is gezet, maar das ook maar een keertje.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijkt u zichzelf eigenlijk ook wel eens terug op de dvd's?
25 november 2005. Geen idee of dat voorspeld was, maar ik zat in Zutphen.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had piet 30 nov 2005 ook goed voorspeld ?
Neuh, ik blijf altijd achter de schermen...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als gefilmd is op feestjes, verjaardagen, BBQ etc. wat op dvd is gezet, maar das ook maar een keertje.
Kijkt u nooit filmpjes terug?
ben gisteravond begonnen met kokenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:20 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen al gehamsterd voor de kerstdagen? Ik kwam net terug van de Gym en ging ff eten halen.... teringdruk... iedereen karren vol...
Er is vóór mij gehamsterd.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:20 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen al gehamsterd voor de kerstdagen? Ik kwam net terug van de Gym en ging ff eten halen.... teringdruk... iedereen karren vol...
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf altijd achter de schermen...
wat staat erop het menu?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben gisteravond begonnen met koken
Kaasbroodjes - checkquote:Op woensdag 23 december 2009 18:20 schreef mike_hunt het volgende:
o god ja, die kutkinderen en dat gekrijs.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Er is vóór mij gehamsterd.
Maar heb wel voedsel voor vanavond gekocht en het was inderdaad, ja, ik zou bijna zeggen fucking druk. Veel kinderen en bekenden die elkaar tegenkomen en dan ongegeneerd en ongestoord kletsen met de winkelwagentjes nįįst elkaar...
aahhh studentenvoedselquote:Op woensdag 23 december 2009 18:37 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Kaasbroodjes - check
Worstenbroodjes - check
Frikandellen - check
Frisdrank - check
Honing - check
Minihamburgers - check
etc..
Maar tijdens de feestdagen eet ik elders.
godsklere, hebben ze nog steeds ruzie? is het elke avond raak ofzo?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef MisterO het volgende:
Zo te horen gaat het stelletje hier uit elkaar.. Na een uur lang heen en weer schreeuwen, slaan met deuren en nog wat gezeik zitten ze met zn tweeen op de bank. En volgens mij hoorde ik: 'het kan niet meer anders he'
Terwijl zij huilend op de bank zit. Nou moooooi, opzoutennn. Ik wil mn pizza eten
Ja elke avond weer ruzie. En het irritante is, ze doen het ook nog gewoon in de gezamenlijke woonkamer. Ga dan naar je eigen kamer ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godsklere, hebben ze nog steeds ruzie? is het elke avond raak ofzo?![]()
btw
Best erg dat ik dat op z'n engels lasquote:
drink je geen alcohol?quote:
heb je er weleens wat van gezegd? Hopelijk dat je straks niet meer huur moet betalen omdat de één de ander eruit heeft gegooid.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja elke avond weer ruzie. En het irritante is, ze doen het ook nog gewoon in de gezamenlijke woonkamer. Ga dan naar je eigen kamer ofzo.
Elke keer als ze weer ruzie maken, zet ik mijn muziek keihard aan. Dat zegt genoeg denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je er weleens wat van gezegd? Hopelijk dat je straks niet meer huur moet betalen omdat de één de ander eruit heeft gegooid.
Gluhwein heb ik twee weken geleden voor het eerst gedronken. Was er niet zo weg van. Tis net warme rode wijn..quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Al jaren niet echt. Hooguit een biertje of Glühwein per jaar.
Dat is het toch ook?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gluhwein heb ik twee weken geleden voor het eerst gedronken. Was er niet zo weg van. Tis net warme rode wijn..
ooooooooooohhh, werk ze dan er alllebie uitquote:Op woensdag 23 december 2009 18:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Elke keer als ze weer ruzie maken, zet ik mijn muziek keihard aan. Dat zegt genoeg denk ik.
En gelukkig zou de huur niet veranderen als zij weg zou gaan
ja, met toevoegingen and shit...quote:
Nooit een film gemaakt met als theme wintersport en de Alpenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, met toevoegingen and shit...
Tis toch een drankje wat ik associeer met wintersport en daar doe ik niet aan.
hahahahquote:Op woensdag 23 december 2009 18:57 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nooit een film gemaakt met als theme wintersport en de Alpen?
en?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:24 schreef Weemz het volgende:
Nou, blij dat ik weer thuis ben na een lange en spannende avond werken.
Er was een heel vervelende klant die iedereen lastig viel en bijna aanrande.
Voor het eerst in mijn leven 112 gebeld...
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:04 schreef Vlarp het volgende:
Jongens, het is officieel, ik vind kanker echt een kut ziekte
Verwacht je een reactie nog?quote:
Hallowquote:
aaaaah... hoe komt dat? Heb je wat onaardigs gezegd tegen ze?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Je negeert me tenminste niet, wat de rest van de wereld momenteel wel lijkt te doen(
!).
Hier is het 11 graden boven nul. En bijna nachtquote:Op woensdag 23 december 2009 23:33 schreef wonderer het volgende:
't is -11 buiten en nog niet eens avond
Niet eens, ik was tegen Vlarp heel vriendelijk en aardig hier. En op msn tegen verschillende mensen ook, maar niemand reageertquote:Op woensdag 23 december 2009 23:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
aaaaah... hoe komt dat? Heb je wat onaardigs gezegd tegen ze?
aaaaaah zielige Erik! heb medelijden met je hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet eens, ik was tegen Vlarp heel vriendelijk en aardig hier. En op msn tegen verschillende mensen ook, maar niemand reageert.
Dan wil ik niet weten wat voor feestjes ze hebbenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
"Had je gisterenavond een feestje? Het klonk gezellig".
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet eens, ik was tegen Vlarp heel vriendelijk en aardig hier. En op msn tegen verschillende mensen ook, maar niemand reageert.
Moet dat tactisch dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
Iemand hier nog een manier waarop ik best tactisch de vriendin van m'n buurman kan vertellen dat ze niet zo hoeft te gillen en rare geluiden hoeft te maken wanneer ze door z'n discostick gepenetreerd wordt?
Ach welnee...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:23 schreef Bartjebart het volgende:
Verwacht je een reactie nog?
Hij Twitterd hier alleen maar
Nja ik gok dat het nog wel eventjes m'n buurman blijft. Dus dan is tactisch wel handig denk ik...quote:Op woensdag 23 december 2009 23:45 schreef Steve het volgende:
[..].
[..]
Moet dat tactisch dan?
Briefje door de bus duwen ofzo?
Misschien als het weer voorkomt heel hard dit nummer aanzetten:quote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja ik gok dat het nog wel eventjes m'n buurman blijft. Dus dan is tactisch wel handig denk ik...
Zet wat homoporno op vol volume als ze liggen te slapen. Hopelijk snappen ze de hint dan.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja ik gok dat het nog wel eventjes m'n buurman blijft. Dus dan is tactisch wel handig denk ik...
Hahahahaha ja das een goeiequote:Op woensdag 23 december 2009 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien als het weer voorkomt heel hard dit nummer aanzetten:
Mooie toepasselijke songtekst;quote:Op woensdag 23 december 2009 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee. Ik ben gewoon een aansteller soms. En een tikkeltje dramatisch.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]![]()
Sorry dat ik op fok een beetje kut reageer momenteel
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
Mooie toepasselijke songtekst;
There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be a uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Wh0t?quote:
ow je herkende em dus wel...quote:
te veel dramatische invloeden in je leven?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee. Ik ben gewoon een aansteller soms. En een tikkeltje dramatisch.
Ik denk dat het een maniertje is om er een grap van te maken, om daarmee de waarheid te omhullen.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
te veel dramatische invloeden in je leven?
tapen en dan het bandje in de brievenbus stoppen is toch subtiel en duidelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
Iemand hier nog een manier waarop ik best tactisch de vriendin van m'n buurman kan vertellen dat ze niet zo hoeft te gillen en rare geluiden hoeft te maken wanneer ze door z'n discostick gepenetreerd wordt?
Niet alleen Miley zingt dat.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry, ik doe echt geen Miley Cyrus. Gewoon niet, zeg maar.
Het is hetzelfde nummer hoor.quote:
geen ideequote:Op donderdag 24 december 2009 08:02 schreef Vlarp het volgende:
Oh, wat is het zalig rustig in de trein. Alleen het denderen van de wielen en het geluid van de ventilatie.
Coby heeft je post geschiedenis van zaterdag nog eens doorgelopen maar dat van mij lijkt dus totaal niet op Tiramisuquote:
Gewoon blijven proberen, mijn eerste tiramisu was ook finaal misluktquote:Op donderdag 24 december 2009 08:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Coby heeft je post geschiedenis van zaterdag nog eens doorgelopen maar dat van mij lijkt dus totaal niet op Tiramisu![]()
maar ach alles met Chocolade en slagroom is heerlijk
Tis alleen maar visueel onaantrekkelijk, inhoudelijk is er niks mis meequote:Op donderdag 24 december 2009 08:42 schreef Baltar het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, mijn eerste tiramisu was ook finaal mislukt
quote:
jazeker mag om 16.00 uur al naar huisquote:
Zag cute uitquote:Op donderdag 24 december 2009 13:42 schreef mike_hunt het volgende:
Toch wel sneu, maar wel een dumb bitch...![]()
Man stikt in zak marihuana
In Panama City (Florida) is een man overleden nadat hij een plastic zak met wiet probeerde door te slikken. De softdrugs kwam vast te zitten in zijn keel. Een cameraploeg die agenten vergezelde heeft het slachtoffer gefilmd.
De beelden:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We're sad to note that porn star Dustin Michaels (given name Andrew Grande) died in police custody this weekend while allegedly attempting to swallow a bag of weed.
Police had responded to a domestic disturbance call at his home in Panama City, FL. While attempting to handcuff him, Michaels swallowed the baggie and began choking. The police tasered him before administering the Heimlich Maneuver. A camera crew from Tru TV happened to filming the incident for a COPS-style reality TV show.
[ afbeelding ]
ja, leuke jongen is dat. Maar not the sharpest tool in the box.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zag cute uit![]()
Prettige kerstdagen en voorspoeding nieuw jaar toegewenst aan ieder
Kerst is sowieso niet echt aan mij besteed. Je moet vanalles en er wordt vanalles van je verwacht. Ik trek meestal mijn eigen plan. Alhoewel ik de eerste kerstdag altijd 'opoffer' voor familie en/of vrienden.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jazeker mag om 16.00 uur al naar huis
en dat is maar goed ook mat moet huisje nog verder op orde brengen voor de 2 bezoekers die vanavond komen eten en blijven slapen
Verder moet ik natuurlijk nog verder met het kerstdiner voor de Stroekjes morgen en moet ik de gasten straks ook nog wat lekkers voorschotelen
Kortom zo druk als een hoer op 2e pinksterdag
Vanavond eten bij familie, morgen met bf en zaterdag naar Belgie.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, leuke jongen is dat. Maar not the sharpest tool in the box.Hij was vooral bekend van Boundgods en Nakedcombat-sites.
Jij ook, Prettige Kerstdagen!Wat zijn je plannen? De ene dag bij hem en de andere dag bij jou?
menu ziet er lekker uit!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Vanavond eten bij familie, morgen met bf en zaterdag naar Belgie.
Voor vrijdag op het menu:
Voorgerecht :pompoensoep
Hoofdgerecht: Gevulde kiprollade met aardappeltjes in de oven
Nagerecht: sorbetijs van bosvruchten in champagneglazen
Thanks, nah ik ben niet zo een uitgangstype.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
menu ziet er lekker uit!![]()
Party in Belgie?
hahahaah ja geweldig die flashmob.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef samjustme het volgende:
[..]
Thanks, nah ik ben niet zo een uitgangstype.
![]()
Wat ga je doen of weet je het nog niet? Trouwens merk je al dat economie in VS verbeterd?
jij ook , en geef je het ook door aan je BF ?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:50 schreef samjustme het volgende:
[..]
Zag cute uit![]()
Prettige kerstdagen en voorspoeding nieuw jaar toegewenst aan ieder
dus JIJ gaat morgen voor Antony en David koken ?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kerst is sowieso niet echt aan mij besteed. Je moet vanalles en er wordt vanalles van je verwacht. Ik trek meestal mijn eigen plan. Alhoewel ik de eerste kerstdag altijd 'opoffer' voor familie en/of vrienden.
ik? HAHAHA Nee, zij gaan dat doen. Dat vinden ze leuk! Ik zet wel de tafel (wat uiteindelijk Anthony toch overnieuw wilt doen, die handtasquote:Op donderdag 24 december 2009 14:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus JIJ gaat morgen voor Antony en David koken ?
ik heb wel al Miffy servetten.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik? HAHAHA Nee, zij gaan dat doen. Dat vinden ze leuk! Ik zet wel de tafel (wat uiteindelijk Anthony toch overnieuw wilt doen, die handtas)
Oud nieuwsquote:Op donderdag 24 december 2009 13:42 schreef mike_hunt het volgende:
Toch wel sneu, maar wel een dumb bitch...![]()
Man stikt in zak marihuana
In Panama City (Florida) is een man overleden nadat hij een plastic zak met wiet probeerde door te slikken. De softdrugs kwam vast te zitten in zijn keel. Een cameraploeg die agenten vergezelde heeft het slachtoffer gefilmd.
De beelden:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
We're sad to note that porn star Dustin Michaels (given name Andrew Grande) died in police custody this weekend while allegedly attempting to swallow a bag of weed.
Police had responded to a domestic disturbance call at his home in Panama City, FL. While attempting to handcuff him, Michaels swallowed the baggie and began choking. The police tasered him before administering the Heimlich Maneuver. A camera crew from Tru TV happened to filming the incident for a COPS-style reality TV show.
[ afbeelding ]
ja, maar je wist zeker niet het onderste gedeelte..quote:
Jawel, stond een week terug al op gay.nl, inclusief het filmpje.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar je wist zeker niet het onderste gedeelte..![]()
sterkte btw.
Oeh! Zoiets zou ik ook wel dragen...quote:Op donderdag 24 december 2009 18:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://darkgothicworld.eu/osc/catalog/index.php?cPath=84_87
welke vinden jullie de mooiste, en staat er iets bij om er boven te dragen?
quote:,,De moderne technische mogelijkheden lijken mensen wel dichter bij elkaar te brengen maar ze blijven op 'veilige' afstand, schuilgaand achter hun schermen. Wij kunnen nu spreken zonder te voorschijn te komen, zonder zelf gezien te worden, anoniem. Domweg, grofweg emoties uiten is makkelijk geworden. Op spreken zonder respect wordt niemand meer afgerekend."
Nja het is wel de tendens die we ingegaan zijn allemaal... Dus wat dat betreft klopt het wel...quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:11 schreef MisterO het volgende:
Alsof Beatrix wel vaak op bezoek gaat bij haar buren
Ik vond het erg negatief allemaal.
Zolang je de realiteit onder ogen blijft zien. Dat virtuele wereldje is ook gewoon superhandig. Dat hoeft niet per sé te betekenen dat we afstandelijker worden van elkaar. Het is wat je er zelf van maakt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja het is wel de tendens die we ingegaan zijn allemaal... Dus wat dat betreft klopt het wel...
tis/was crisis hequote:Op zaterdag 26 december 2009 00:11 schreef MisterO het volgende:
Alsof Beatrix wel vaak op bezoek gaat bij haar buren
Ik vond het erg negatief allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |