25 november 2005. Geen idee of dat voorspeld was, maar ik zat in Zutphen.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had piet 30 nov 2005 ook goed voorspeld ?
Neuh, ik blijf altijd achter de schermen...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Als gefilmd is op feestjes, verjaardagen, BBQ etc. wat op dvd is gezet, maar das ook maar een keertje.
Kijkt u nooit filmpjes terug?
ben gisteravond begonnen met kokenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:20 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen al gehamsterd voor de kerstdagen? Ik kwam net terug van de Gym en ging ff eten halen.... teringdruk... iedereen karren vol...
Er is vóór mij gehamsterd.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:20 schreef mike_hunt het volgende:
Iedereen al gehamsterd voor de kerstdagen? Ik kwam net terug van de Gym en ging ff eten halen.... teringdruk... iedereen karren vol...
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neuh, ik blijf altijd achter de schermen...
wat staat erop het menu?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben gisteravond begonnen met koken
Kaasbroodjes - checkquote:Op woensdag 23 december 2009 18:20 schreef mike_hunt het volgende:
o god ja, die kutkinderen en dat gekrijs.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Er is vóór mij gehamsterd.
Maar heb wel voedsel voor vanavond gekocht en het was inderdaad, ja, ik zou bijna zeggen fucking druk. Veel kinderen en bekenden die elkaar tegenkomen en dan ongegeneerd en ongestoord kletsen met de winkelwagentjes náást elkaar...
aahhh studentenvoedselquote:Op woensdag 23 december 2009 18:37 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Kaasbroodjes - check
Worstenbroodjes - check
Frikandellen - check
Frisdrank - check
Honing - check
Minihamburgers - check
etc..
Maar tijdens de feestdagen eet ik elders.
godsklere, hebben ze nog steeds ruzie? is het elke avond raak ofzo?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:38 schreef MisterO het volgende:
Zo te horen gaat het stelletje hier uit elkaar.. Na een uur lang heen en weer schreeuwen, slaan met deuren en nog wat gezeik zitten ze met zn tweeen op de bank. En volgens mij hoorde ik: 'het kan niet meer anders he'
Terwijl zij huilend op de bank zit. Nou moooooi, opzoutennn. Ik wil mn pizza eten
Ja elke avond weer ruzie. En het irritante is, ze doen het ook nog gewoon in de gezamenlijke woonkamer. Ga dan naar je eigen kamer ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godsklere, hebben ze nog steeds ruzie? is het elke avond raak ofzo?![]()
btw
Best erg dat ik dat op z'n engels lasquote:
drink je geen alcohol?quote:
heb je er weleens wat van gezegd? Hopelijk dat je straks niet meer huur moet betalen omdat de één de ander eruit heeft gegooid.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja elke avond weer ruzie. En het irritante is, ze doen het ook nog gewoon in de gezamenlijke woonkamer. Ga dan naar je eigen kamer ofzo.
Elke keer als ze weer ruzie maken, zet ik mijn muziek keihard aan. Dat zegt genoeg denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je er weleens wat van gezegd? Hopelijk dat je straks niet meer huur moet betalen omdat de één de ander eruit heeft gegooid.
Gluhwein heb ik twee weken geleden voor het eerst gedronken. Was er niet zo weg van. Tis net warme rode wijn..quote:Op woensdag 23 december 2009 18:47 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Al jaren niet echt. Hooguit een biertje of Glühwein per jaar.
Dat is het toch ook?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Gluhwein heb ik twee weken geleden voor het eerst gedronken. Was er niet zo weg van. Tis net warme rode wijn..
ooooooooooohhh, werk ze dan er alllebie uitquote:Op woensdag 23 december 2009 18:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Elke keer als ze weer ruzie maken, zet ik mijn muziek keihard aan. Dat zegt genoeg denk ik.
En gelukkig zou de huur niet veranderen als zij weg zou gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |