als haringen in een ton ?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:15 schreef Vlarp het volgende:
Mijn intercity is te laat en te kort, maar hij rijdt, ik al sta/zit ik bij de deur.
Hier, bij de AH Xl liggen ze wel gewoon in het schap bij de koekjes. Kan me niet voorstellen dat AH ze niet in iedere supermarkt heeft liggen. 't is namelijk van hun huismerkquote:Op woensdag 23 december 2009 08:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar koop jij je lange vingers ? Bij appie en super de boer liggen ze niet in oss
vandaag nieuwe poging doen in eindhovenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hier, bij de AH Xl liggen ze wel gewoon in het schap bij de koekjes. Kan me niet voorstellen dat AH ze niet in iedere supermarkt heeft liggen. 't is namelijk van hun huismerk
Probeer anders eens een dubbele dosis Kamagra.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:27 schreef Stroekie het volgende:
Iemand hier ooit al eens dat Kaloba geprobeerd en werkt dat inderdaad ?
daar heb ik nu weer geen last van verstopte holtesquote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Probeer anders eens een dubbele dosis Kamagra.
k(n)udde gedragquote:Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef Yoppie het volgende:
![]()
Homo's die elkaar zat zijn en dan allemaal naar het zelfde topic gaan
Hilarisch zeg ik!
Ik zat er al eerder.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef Yoppie het volgende:
![]()
Homo's die elkaar zat zijn en dan allemaal naar het zelfde topic gaan
Hilarisch zeg ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |