quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, in dat boekje met dat neuriën kan ik het anders mooi niet vinden.
Hebben we hier een gat (whehehe) in de markt aangeboord (whehehe) ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je wil dat ik naar bed ga kan je het gewoon zeggen hoor.![]()
Ik zwaaide naar Q.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, in dat boekje met dat neuriën kan ik het anders mooi niet vinden.
Hebben we hier een gat (whehehe) in de markt aangeboord (whehehe) ?
Zal niet lang meer duren hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef JJH het volgende:
[..]Sorry.
Ik dacht dat jij ging pitten.
COURGETTE!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja en ondertussen zit ik hier heel optimistisch met een grrrrrrrrrrooooot blad voor me al de hele avond waar alleen nog maar "cocosbrood" op staat
De scherpe randjes zijn er wel een beetje vanaf inderdaad.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren hoor.![]()
De gesprekken hier zijn slaaaaaaaapverwekkend.
Tis zelfs een beetje soppig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef JJH het volgende:
[..]
De scherpe randjes zijn er wel een beetje vanaf inderdaad.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is na half twaalf he, dan mag dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
The Qwea has left the topicquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef JJH het volgende:
[..]
De scherpe randjes zijn er wel een beetje vanaf inderdaad.
Ik hoor net dat de carpaccio bij de Bas, Dirk en... nog iemand... in de aanbieding isquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja en ondertussen zit ik hier heel optimistisch met een grrrrrrrrrrooooot blad voor me al de hele avond waar alleen nog maar "cocosbrood" op staat
Nee daar heb ik heeeeeelemaal niks aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor net dat de carpaccio bij de Bas, Dirk en... nog iemand... in de aanbieding is
Hebbie daar wat aan? En de Hollandsche garnaaltjes
Waarom kijk je dan nog.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:47 schreef Greys het volgende:
Die Santa horror is me een partij sllllllllllllllécht zeg
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]Het is na half twaalf he, dan mag dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You norty girl!
![]()
Oh-oh, ik heb me bij mijn Jumbo een bakje garnalen met knoflookboter gehaald. Die worden ergens deze dagen heerlijk de oven in geschoven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Digros.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoor net dat de carpaccio bij de Bas, Dirk en... nog iemand... in de aanbieding is
Hebbie daar wat aan? En de Hollandsche garnaaltjes
Das niet op tievie nu hequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:51 schreef JJH het volgende:
Ilse de lange is weer in het glazen huis.
Ik heb vorige week met gourmetten nog scampi met knoflookboter gehad, en daarna ben ik zo ziek geweest, dus die hoef ik ff niet voorlopigquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
You norty girl!
![]()
Oh-oh, ik heb me bij mijn Jumbo een bakje garnalen met knoflookboter gehaald. Die worden ergens deze dagen heerlijk de oven in geschoven.
Zucht, ik ga maar slapenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar kom het wel op neer.
Het tempo is ook weer wat beter do-able
Ik zelf ook niet hoor, weet niet eens waar er hier een Bas, Dirk of Digros zou moeten zittenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Digros.
En daar hebben wij inderdaad niks aan.
Ik doe met je meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |