TV-zender en producers zijn niet van hetzelfde kamp. En bij sommige series zitten de writers en producers niet aan dezelfde kant.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:02 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Volgens mij is het een officiële ABC site dus..?
Een parodie op het laatste avondmaal, wat origineel.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Duidelijker:
http://spoilertv.iimmgg.c(...)a8b0523d5be7e9f5054c
Ben liegt. En hij heeft het toch nooit gehad over 'de laatste baby die geboren was op het eiland'? Hij zei dat hij nog een van de weinigen is die geboren is op het eiland. (Wat dus ook een leugen is. Hij ging pas op zijn achtste of zo op het eiland wonen met zijn vader.)quote:Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef Pyttpytt het volgende:
Wat ik me afvroeg he, Ben beweerde in seizoen 2 ofzo dat hij de laatste baby was die geboren was op het eiland. Hoe kan het dan dat hij een puber was toen Ethan geboren werd (laatste seizoen)...?
Verder kan ik niet wachten op het nieuwe seizoen, en ben het laatste seizoen nog eens aan het kijken. (tvp dus eigenlijk)
Ben werd niet op het eiland geboren:quote:Op maandag 4 januari 2010 10:54 schreef Pyttpytt het volgende:
Wat ik me afvroeg he, Ben beweerde in seizoen 2 ofzo dat hij de laatste baby was die geboren was op het eiland. Hoe kan het dan dat hij een puber was toen Ethan geboren werd (laatste seizoen)...?
http://longlivelocke.blogspot.com/quote:Op maandag 4 januari 2010 11:05 schreef Harajuku. het volgende:
Weet iemand die blog nog? Van die vrouw die steeds over de episodes post.
Ze hebben bekend gemaakt dat er geen beelden worden vrijgegeven en geen promo's. Alles blijft geheim. Enige wat je in Amerika kan winnen zijn de eerste 5 minuten via een speciale prijsvraag.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:26 schreef magnifor het volgende:
Minder dan een maand en officieel zijn er nog geen beelden van Seizoen 6. Ik hoop binnenkort toch op een promo
Kijk, uitgelekt! Maar dat willen de makers niet. Volgens Curse zal aflevering 1 (en 2) genoeg aandacht genereren voor de rest van het seizoen. Ik denk dat elke promo te veel zal weggeven van het idee hoe ze willen eindigen. Je moet het niet te vroeg willen uitgeven dus dan maar niets. Vind ik een puik plan. Gewoon promo's maken met oud materiaal.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:33 schreef magnifor het volgende:
pff, geheim? Inmiddels zijn er vele set foto's uitgelekt dus zo geheim is het niet. Dus laat wat zien van seizoen 6 maar helaas.
Natuurlijk willen de makers niet dat materiaal uitlekt maar het punt is dat het al uitgelekt is. Dus laat gewoon wat zien. Een promo hoeft niks weg te geven, het is wat je laat zien en hoe je dingen edit.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:38 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kijk, uitgelekt! Maar dat willen de makers niet. Volgens Curse zal aflevering 1 (en 2) genoeg aandacht genereren voor de rest van het seizoen. Ik denk dat elke promo te veel zal weggeven van het idee hoe ze willen eindigen. Je moet het niet te vroeg willen uitgeven dus dan maar niets. Vind ik een puik plan. Gewoon promo's maken met oud materiaal.
ze zijn dus niet dood?quote:Op maandag 4 januari 2010 11:33 schreef magnifor het volgende:
pff, geheim? Inmiddels zijn er vele set foto's uitgelekt dus zo geheim is het niet. Dus laat wat zien van seizoen 6 maar helaas.
Kusjes.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:23 schreef magnifor het volgende:
[..]
http://longlivelocke.blogspot.com/
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:22 schreef EvilMarc het volgende:
Ik schrok me vandaag kapot omdat ik me ineens bedacht dat Lost weer zou beginnen in 2010. Is het begin februari ipv januari. Ben ik voor niks keihard naar huis gefietst
quote:Op maandag 4 januari 2010 17:22 schreef EvilMarc het volgende:
Ik schrok me vandaag kapot omdat ik me ineens bedacht dat Lost weer zou beginnen in 2010. Is het begin februari ipv januari. Ben ik voor niks keihard naar huis gefietst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |