idd, ik zou het een beetje raar vinden, maar je ziet het volgens mij wel vaker dat ze bij problemen thuis naar bepaalde mensen toetrekkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:20 schreef Lano het volgende:
Waarom denk je zelf dat het misschien iets vreselijks is wat je doet?
Ik weet goed wat sexuele gevoelens zijn, ik ben een aantal jaren getrouwd geweest en ik kan goed onderscheiden dat de gevoelens voor deze jongen niet zozeer sexueel zijn maar dat ik meer de neiging heb tot bescherming en verzorging.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:25 schreef Lano het volgende:
Qua seksuele gevoelens moet je wel oppassen denk ik, je zegt zelf te denken dat jij die niet hebt, maar misschien denkt die jongen daar anders over. Een anders iets is wat ik ook zelf meerdere keren heb gezien is dat die jongen jou als vaderfiguur ziet en daardoor heel close word. Als 1 van jullie dat "verward" met seksuele gevoelens heb je ook een probleem.
Maar als je denkt dat dat geen probleem is wat kan jou het dan schelen wat de omgeving ervan denkt
Ik vind het een vrije essentiele vraag en ik snap jequote:
...dus ik zet het op een van de grootste zo niet hét grootste forum van Nederland waar ik zeker weet dat ik binnen een paar reacties digitaal zal worden gestenigd.quote:
Weet je wel wat een pedo is ? Daar wens ik niet voor uitgemaakt te worden, want dat vind ik net zo verwerpelijk en smerig als jullie allemaal. Dit heeft niets met pedofilie te maken (iets wat tot 12 jaar loopt of zo en bovendien interesseren jongere kinderen mij totaal niet).quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:30 schreef emmerhoofd het volgende:
[..]
...dus ik zet het op een van de grootste zo niet hét grootste forum van Nederland waar ik zeker weet dat ik binnen een paar reacties als pedeau digitaal zal worden gestenigd.
Ga niet in op dit soort verwensingen. Hou er wel rekening mee dat er talloze zullen komen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef petervbr het volgende:
[..]
Weet je wel wat een pedo is ? Daar wens ik niet voor uitgemaakt te worden, want dat vind ik net zo verwerpelijk en smerig als jullie allemaal. Dit heeft niets met pedofilie te maken (iets wat tot 12 jaar loopt of zo en bovendien interesseren jongere kinderen mij totaal niet).
een mod die tvp doet?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Snakey het volgende:
tvp
Dat weet ik wel. Ik ben me er juist zo ontzettend van bewust dat het uit de hand kan lopen. Gevoelens heb je niet in de hand en ik weet niet of mijn gevoelens zuiver vriendschappelijk zullen blijven. Ik heb genoeg vrienden gehad en heb er nog een aantal, maar daarbij had ik nimmer zulke gevoelens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
een mod die tvp doet?
Ot: je bent dus verliefd op die gast. Je spreekt hem in zijn auto. Waarom is dat? En waarom die geheimhouding van zijn kant?
Voelt hij hetzelfde? Houd rekening met grote teleurstelling. De omgeving keurt een relatie niet goed en dat gaat je opbreken. Net als het verschil in levensfase.
Echt, ikweet het niet meer. Ik heb heel voorzichtig eens gepeild hoe hij over intiemere contacten denkt,niet omdat ik die persé wil, maar gewoon omdat ik meer over hem wilde weten. Daaruit bleek dat ie beslistquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:57 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik krijg er wel fantasieën bij dat de gevoelens wederzijds zijn. Is het niet de moeite hem daarmee te confronteren?
Dan klinkt het alsof de tijd het zal leren wat er gebeurt. Het is toch dan oké om zo verder te gaan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef petervbr het volgende:
[..]
Echt, ikweet het niet meer. Ik heb heel voorzichtig eens gepeild hoe hij over intiemere contacten denkt,niet omdat ik die persé wil, maar gewoon omdat ik meer over hem wilde weten. Daaruit bleek dat ie beslist
niets meer wil dat wat we nu hebben. Ik heb vervolgens getracht de afstand wat te vergroten, maar hij is het die steeds weer contact zoekt.
Dit dusquote:Op woensdag 23 december 2009 05:32 schreef Underwatertaker. het volgende:
En over 2 jaar weer inwisselen voor een nieuwe 19-jarige hè vieze pedo![]()
En oh ja: Als je je niet op gemak voelt bij je leeftijdsgenoten, maar alleen bij veel jongere mensen, ga dan eens bij jezelf na waarom je stil bent blijven staan in je puberteit. Was het een traumatische ervaring? Een ingrijpende gebeurtenis? TekortTeveel aan vaderlijke liefde? Teveel aan moederlijke liefde? Vertel het ons!![]()
buurmeisje toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik moet meteen aan American Beauty denken, Kevin Spacey die helemaal idolaat wordt van zijn buurjongen, omdat die gewoon lekker doet waar die zin in heeft en hijzelf vast zit in het burgerlijke stramien.
Nee, die pa wordt verliefd op de schoolvriendin van die dochter. En de buurjongen wordt op zijn beurt verliefd op de dochter zelf. En die vader van de buurjongen is homo en wil die vader pijpen, die dus verliefd is op die vriendin van dochterliefquote:Op woensdag 23 december 2009 13:24 schreef Re het volgende:
[..]
buurmeisje toch?
verder wat onzin weggehaald
Vind je hem mooi?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:30 schreef petervbr het volgende:
Met mijn vrouw had ik in het begin een goed sexueel contact. Later niet meer, toen zij manisch-depressief werd. Vorig jaar heb ik nog wel een relatie met een vrouw gehad, enkele maanden. Maar daarna heb ik geen enkele behoefte meer gevoeld aan vrouwen. Hoewel ik een mooie vrouw heel erg kan waarderen en dat is niet beperkt tot 20-jarigen maar dat loopt een heel eind door.
Ik keek wel al mn hele leven naar mooie jongens en kon daar behoorlijk opgewonden van raken.
Mede daarom verwarren deze gevoelens me zo ontzettend en ik wíl ze eigenlijk ook niet.
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef Starr_003 het volgende:
Doet me denken aan mijn eigen vriend...Die heeft ook vrij veel contacten met mannen (vanwege zijn hobbie) en heeft ook één bepaalde man waar hij zo spontaan langs gaat en zo uren kan blijven hangen. Mijn vriend vind het leuk om over van alles te kletsen, helemaal als er raakvlakken zijn met de ander die gaan over zijn hobbie. Maar dan te denken dat hij andere intenties zou hebben, nooit of te nimmer. Sommige jongens hebben nu eenmaal een dergelijk karakter, zijn heel erg sociaal en onderhouden graag deze vriendschappen.
Jij geniet duidelijk van de aandacht die je van deze jongen in het bijzonder krijgt. Maar komt dat specifiek door hém of gewoon door het feit dat iemand tijd, energie en aandacht aan jou besteed? Ik kan me best voorstellen dat het plezierig is om met een jongere knul om te gaan (dus nieteens om sexueel contact). Zo kan mijn eigen vader ook vaak heel goed met jongens van mijn leeftijd omgaan. Hij voelt zich dan ook altijd weer 'jonger' zo lijkt het en krijgt er zelf plezier en energie van.
Ik denk dat je gewoon moet genieten van het feit dat je dit/ hem zo kunt waarderen!
Wat ik alleen wel vreemd vind, is dat het contact 'geheim' is/ blijft. Waarom in hemelsnaam...? Waarom zou een ander er direct iets achter moeten zoeken? Iets wat ik niet helemaal kan plaatsen..
Nou dat heeft een bepaalde redenen waarvan eentje is het feit dat hij onder geen beding wil dat zijn vriendin weet dat hij omgaat met iemand die makkelijk zijn vader zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef Starr_003 het volgende:
Doet me denken aan mijn eigen vriend...Die heeft ook vrij veel contacten met mannen (vanwege zijn hobbie) en heeft ook één bepaalde man waar hij zo spontaan langs gaat en zo uren kan blijven hangen. Mijn vriend vind het leuk om over van alles te kletsen, helemaal als er raakvlakken zijn met de ander die gaan over zijn hobbie. Maar dan te denken dat hij andere intenties zou hebben, nooit of te nimmer. Sommige jongens hebben nu eenmaal een dergelijk karakter, zijn heel erg sociaal en onderhouden graag deze vriendschappen.
Jij geniet duidelijk van de aandacht die je van deze jongen in het bijzonder krijgt. Maar komt dat specifiek door hém of gewoon door het feit dat iemand tijd, energie en aandacht aan jou besteed? Ik kan me best voorstellen dat het plezierig is om met een jongere knul om te gaan (dus nieteens om sexueel contact). Zo kan mijn eigen vader ook vaak heel goed met jongens van mijn leeftijd omgaan. Hij voelt zich dan ook altijd weer 'jonger' zo lijkt het en krijgt er zelf plezier en energie van.
Ik denk dat je gewoon moet genieten van het feit dat je dit/ hem zo kunt waarderen!
Wat ik alleen wel vreemd vind, is dat het contact 'geheim' is/ blijft. Waarom in hemelsnaam...? Waarom zou een ander er direct iets achter moeten zoeken? Iets wat ik niet helemaal kan plaatsen..
Ja maar je bent hier op Fok!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef petervbr het volgende:
[..]
[..]
Nou dat heeft een bepaalde redenen waarvan eentje is het feit dat hij onder geen beding wil dat zijn vriendin weet dat hij omgaat met iemand die makkelijk zijn vader zou kunnen zijn.
De vriendenkring van hem is ook nog eens heel snel met het opplakken van etiketten en daarvoor is hij gezien zijn populaire status binnen die vriendengroep heel erg beducht.
Je ziet het zelfs hier gebeuren : je wordt al pedo genoemd als je met meerderjarige mensen van 19 omgaat....Dat geeft aan dat de pedo-gekte schrikbarende vormen aan heeft genomen. Let wel : ik keur iedere sexuele omgang tussen minderjarigen en mensen van mijn leeftijd ten zeerste af ! Dat staat buiten kijf ! Ik gruwel net zo hard van berichten over kindermisbruik als ieder ander.
Maar mijn omgang heeft niks te maken met pedofilie of pediastrie of wat dan ook.
Ja inderdaad, ik ben 44 en voel me zo helemaal niet. Ik kan heel slecht omgaan met leeftijdsgenoten die zich vaak als ouwe opa's gedragen en niks van jongeren kunnen verdragen.
Ik heb 10 jaar in een koophuis gewoond met mijn gezin en daar zat ik tussen mensen die zo rond mijn leeftijd zaten. Deze mannen, vaak al grijs en ouwelijk gekleed, hielden zich alleen bezig met de waarde van hun huis, de auto, de caravan en de vakanties. Zo ben ik niet en zo word ik ook niet snel denk ik.
Ik heb interesse in alles wat jongeren bezighoudt. Trends en technische gadgets hebben ook volop mijn aandacht.
Is het zo slecht om jong te blijven van binnen ? Moet ik me in een grijze broek en kabeltrui hijsen en alles wat mn kinderen en andere jongeren doen verre van me houden ? Liever niet zeg !
Er is voor zover ik weet in mijn jeugd niks misgegaan. Misschien komt het wel meer voor dat mannen hun pubertijd niet helemaal ontstijgen ? Gelukkig maar, want dat is een blijft toch een leuke tijd ?
je kan natuurlijk niet verwachten dat iedereen zomaar accepteert dat je zulke gevoelens hebt, het wekt nou eenmaal aversie op al dan niet met een FOK! sausje eroverheen want het blijft natuurlijk lekker anoniem en dan zeg je het vaak lekker zwart/witquote:Op woensdag 23 december 2009 20:13 schreef petervbr het volgende:
[..]
[..]
Nou dat heeft een bepaalde redenen waarvan eentje is het feit dat hij onder geen beding wil dat zijn vriendin weet dat hij omgaat met iemand die makkelijk zijn vader zou kunnen zijn.
De vriendenkring van hem is ook nog eens heel snel met het opplakken van etiketten en daarvoor is hij gezien zijn populaire status binnen die vriendengroep heel erg beducht.
Je ziet het zelfs hier gebeuren : je wordt al pedo genoemd als je met meerderjarige mensen van 19 omgaat....Dat geeft aan dat de pedo-gekte schrikbarende vormen aan heeft genomen. Let wel : ik keur iedere sexuele omgang tussen minderjarigen en mensen van mijn leeftijd ten zeerste af ! Dat staat buiten kijf ! Ik gruwel net zo hard van berichten over kindermisbruik als ieder ander.
Maar mijn omgang heeft niks te maken met pedofilie of pediastrie of wat dan ook.
Ja inderdaad, ik ben 44 en voel me zo helemaal niet. Ik kan heel slecht omgaan met leeftijdsgenoten die zich vaak als ouwe opa's gedragen en niks van jongeren kunnen verdragen.
Ik heb 10 jaar in een koophuis gewoond met mijn gezin en daar zat ik tussen mensen die zo rond mijn leeftijd zaten. Deze mannen, vaak al grijs en ouwelijk gekleed, hielden zich alleen bezig met de waarde van hun huis, de auto, de caravan en de vakanties. Zo ben ik niet en zo word ik ook niet snel denk ik.
Ik heb interesse in alles wat jongeren bezighoudt. Trends en technische gadgets hebben ook volop mijn aandacht.
Is het zo slecht om jong te blijven van binnen ? Moet ik me in een grijze broek en kabeltrui hijsen en alles wat mn kinderen en andere jongeren doen verre van me houden ? Liever niet zeg !
Er is voor zover ik weet in mijn jeugd niks misgegaan. Misschien komt het wel meer voor dat mannen hun pubertijd niet helemaal ontstijgen ? Gelukkig maar, want dat is een blijft toch een leuke tijd ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |