abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75944659
Ik zit met een vreemd probleem.

Ik ben een man van 44 jaar. Een aantal jaren getrouwd geweest maar nu alweer 3 jaar alleen.
Ik merk de laatste tijd dat ik steeds meer belangstelling voor pubers tussen de 17 en pakweg 20 jaar krijg.
Het is niet zozeer sexuele aantrekking, maar ik merk dat ik het heel prettig vind om met ze om te gaan.
Vooral jongens hebben mijn warme belangstelling.
Ik heb door bepaalde omstandgheden contact gekregen met een paar jongeren, allen rond de 19 jaar.
Met ééntje heb ik een zeer goede vriendschap, het is een jongen van 19 jaar. We praten vaak via msn of hyves en ook "live" buiten, in zijn auto etc. Hij is vreselijk aardig en echt een stoere gast, totaal niet geremd of verlegen, maar spontaan en met lef.
Hij heeft een vriendin maar maakt ook voor mij veel tijd vrij. Hij sms-t en belt regelmatig met me over van alles en nog wat. TOen hij een tijdje geleden een groot probleem met justitie had (geen misdrijf !) heb ik hem opgevangen en gerust gesteld en daar was hij zeer van onder de indruk.

Ik ben echt heel erg op hem gesteld. Ik weet niet of het verliefdheid is. Ik heb in ieder geval totaal geen sexuele fantasiën over hem en heb verder ook geen belangstelling voor jongere mensen dan 17-20, nooit gehad ook.
Ik kan er zelf geen vinger opleggen maar ik ben de hele dag aan het hopen en een sms-je of mailtje van hem en nog meer kijk ik uit naar onze ontmoetingen.,
Prettig is het niet om 24/7 aan hem te moeten denken. Het beheerst nu mn leven en mijn gedachten.
De contacten doen me heel erg goed. Was ik eerst nog behoorlijk somber en vermoeid, door deze contacten ben ik weer vrolijk en voel ik me altijd dagenlang goed als ik hem gezien heb.

Die jongen zelf wil onze contacten compleet geheim houden. Hij woont bij zn moeder en stiefvader
en heeft een vriendin en is heel erg bang dat zijn moeder of vriendin dit ontdekken.
Ikzelf zorg er ook voor dat mijn kinderen (die bij me wonen) hier nooit achterkomen.

Nogmaals, het is niet sexueel maar wel een heel erg sterk verlangen naar hem.
Overigens heb ik me bij leeftijdgenoten nimmer op mn gemak gevoeld. In mijn omgeving, vooral de school van mn kinderen, kom ik vaak genoeg met veertigers en vijftigers in contact en daar voel ik me helemaal niet bij thuishoren. Veel beter voel ik me de cultuur en wereld van de hiervoor genoemde jongeren.

Ik vind het een bijzonder lastige situatie. Niemand mag het weten, maar we zijn wel erg aan elkaar gehecht geraakt. Is het nu echt zo heel vreselijk wat ik doe ? Mijn gevoelens voor deze jongen zijn gewoon puur en eerlijk en ik zal hem nooit iets laten doen wat ie niet wil of mijn leeftijd gebruiken om hem te intimideren. Sterker, hij is toch wel heel duidelijk de dominante partij in onze contacten en dat laat ik me als van nature aanleunen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:19:07 #2
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_75944741
dit topic gaat storm lopen

bereid je maar voor op verwensingen etc.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:20:02 #3
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75944791
Waarom denk je zelf dat het misschien iets vreselijks is wat je doet?
ฝัน
pi_75944830
Nou en. Mannen rond jouw leeftijd vinden jongeren vaak leuk. En dan vaak ook nog in seksuele zin. Gewoon van genieten, maar blijf je volwassen gedragen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:21:33 #5
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_75944878
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:20 schreef Lano het volgende:
Waarom denk je zelf dat het misschien iets vreselijks is wat je doet?
idd, ik zou het een beetje raar vinden, maar je ziet het volgens mij wel vaker dat ze bij problemen thuis naar bepaalde mensen toetrekken
pi_75944884
nou ik weet natuurlijk heel goed dat de samenleving omgang tussen mensen van verschillende leeftijdsgroepen met argusogen bekijkt. In de gevallen van kinderen onder de 16 jaar is dat ook terecht, want zulke omgang vind ik ook gewoon niet kunnen. Dat is meestal ook puur op eigen behoeftenbevrediging gebaseerd en niet op vriendschappelijke omgang.

Ik vind zelf niet dat ik iets fout doe, maar ik weet hoe de omgeving daar over denkt.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:22:13 #7
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75944923
Ben je homo of hetero?
My mama didn't raise no fool
pi_75944980
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef La_Vita het volgende:
Ben je homo of hetero?
Ik ben bi-sexueel
pi_75945020
Het klinkt gewoon als een midlifecrisis om eerlijk te zijn. Je voelt de behoefte om weer jong en vrij te kunnen zijn en dit verlangen vind zich in deze jongen waar je het over hebt.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:25:33 #10
282616 Autodrop
Die roze cadillac...
pi_75945116
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef La_Vita het volgende:
Ben je homo of hetero?
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:25:47 #11
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75945135
Qua seksuele gevoelens moet je wel oppassen denk ik, je zegt zelf te denken dat jij die niet hebt, maar misschien denkt die jongen daar anders over. Een anders iets is wat ik ook zelf meerdere keren heb gezien is dat die jongen jou als vaderfiguur ziet en daardoor heel close word. Als 1 van jullie dat "verward" met seksuele gevoelens heb je ook een probleem.

Maar als je denkt dat dat geen probleem is wat kan jou het dan schelen wat de omgeving ervan denkt
ฝัน
pi_75945226
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:25 schreef Lano het volgende:
Qua seksuele gevoelens moet je wel oppassen denk ik, je zegt zelf te denken dat jij die niet hebt, maar misschien denkt die jongen daar anders over. Een anders iets is wat ik ook zelf meerdere keren heb gezien is dat die jongen jou als vaderfiguur ziet en daardoor heel close word. Als 1 van jullie dat "verward" met seksuele gevoelens heb je ook een probleem.

Maar als je denkt dat dat geen probleem is wat kan jou het dan schelen wat de omgeving ervan denkt
Ik weet goed wat sexuele gevoelens zijn, ik ben een aantal jaren getrouwd geweest en ik kan goed onderscheiden dat de gevoelens voor deze jongen niet zozeer sexueel zijn maar dat ik meer de neiging heb tot bescherming en verzorging.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:27:21 #13
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_75945230
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:25 schreef Autodrop het volgende:

[..]

Uit de tekst was het niet met 100% zekerheid op te maken
My mama didn't raise no fool
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:27:58 #14
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_75945273
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:25 schreef Autodrop het volgende:

[..]

Ik vind het een vrije essentiele vraag en ik snap je niet zo

hij heeft nl. ook kinderen en dus ene vrouw gehad
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:29:30 #15
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75945371
In dat geval kan het weinig kwaad lijkt mij, zolang dat voor die jongen ook duidelijk is. Het zou kunnen dat je hier en daar(ouders van die jongen?) vervelende reacties krijgt maar daar moet je dan gewoon lak aan hebben.
ฝัน
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:30:14 #16
243636 emmerhoofd
(bijna) unbotherable
pi_75945414
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:17 schreef petervbr het volgende:
Niemand mag het weten
...dus ik zet het op een van de grootste zo niet hét grootste forum van Nederland waar ik zeker weet dat ik binnen een paar reacties digitaal zal worden gestenigd.

pi_75945438
Met mijn vrouw had ik in het begin een goed sexueel contact. Later niet meer, toen zij manisch-depressief werd. Vorig jaar heb ik nog wel een relatie met een vrouw gehad, enkele maanden. Maar daarna heb ik geen enkele behoefte meer gevoeld aan vrouwen. Hoewel ik een mooie vrouw heel erg kan waarderen en dat is niet beperkt tot 20-jarigen maar dat loopt een heel eind door.
Ik keek wel al mn hele leven naar mooie jongens en kon daar behoorlijk opgewonden van raken.

Mede daarom verwarren deze gevoelens me zo ontzettend en ik wíl ze eigenlijk ook niet.
pi_75945446
Als ik je verhaal zo lees denk ik : "die is verliefd". Daar is natuurlijk niets mis mee.Of zijn het een soort van vaderlijke gevoelens? Waarom moet het zo'n geheim blijven? Zijn jullie er toch wel van bewust dat er 'meer' is en dat dat eigenlijk verboden fantasieën zijn?

Verder ben ik benieuwd wat hem zo aantrekkelijk maakt? Hij is duidelijk veel jonger. Is het je redders of vaderrol?
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:31:30 #19
269077 Lano
V van Vrouw
pi_75945498
Dus je gevoelens zijn toch nog niet helemaal duidelijk?
ฝัน
pi_75945543
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:30 schreef emmerhoofd het volgende:

[..]

...dus ik zet het op een van de grootste zo niet hét grootste forum van Nederland waar ik zeker weet dat ik binnen een paar reacties als pedeau digitaal zal worden gestenigd.

Weet je wel wat een pedo is ? Daar wens ik niet voor uitgemaakt te worden, want dat vind ik net zo verwerpelijk en smerig als jullie allemaal. Dit heeft niets met pedofilie te maken (iets wat tot 12 jaar loopt of zo en bovendien interesseren jongere kinderen mij totaal niet).
pi_75945609
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef petervbr het volgende:

[..]

Weet je wel wat een pedo is ? Daar wens ik niet voor uitgemaakt te worden, want dat vind ik net zo verwerpelijk en smerig als jullie allemaal. Dit heeft niets met pedofilie te maken (iets wat tot 12 jaar loopt of zo en bovendien interesseren jongere kinderen mij totaal niet).
Ga niet in op dit soort verwensingen. Hou er wel rekening mee dat er talloze zullen komen.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:34:45 #22
58789 Snakey
-||||--------||||-
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:42:13 #23
243636 emmerhoofd
(bijna) unbotherable
pi_75946190
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:32 schreef petervbr het volgende:
...jamaar whaaaargh yada yada
Relax! Ik had 'm al ge-edit voor je dit postte!
pi_75946215
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:34 schreef Snakey het volgende:
tvp
een mod die tvp doet?

Ot: je bent dus verliefd op die gast. Je spreekt hem in zijn auto. Waarom is dat? En waarom die geheimhouding van zijn kant?
Voelt hij hetzelfde? Houd rekening met grote teleurstelling. De omgeving keurt een relatie niet goed en dat gaat je opbreken. Net als het verschil in levensfase.
pi_75946960
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:42 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

een mod die tvp doet?

Ot: je bent dus verliefd op die gast. Je spreekt hem in zijn auto. Waarom is dat? En waarom die geheimhouding van zijn kant?
Voelt hij hetzelfde? Houd rekening met grote teleurstelling. De omgeving keurt een relatie niet goed en dat gaat je opbreken. Net als het verschil in levensfase.
Dat weet ik wel. Ik ben me er juist zo ontzettend van bewust dat het uit de hand kan lopen. Gevoelens heb je niet in de hand en ik weet niet of mijn gevoelens zuiver vriendschappelijk zullen blijven. Ik heb genoeg vrienden gehad en heb er nog een aantal, maar daarbij had ik nimmer zulke gevoelens.
Ik verwacht er niks van en overweeg serieus om het contact af te bouwen, want dit trek ik niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')