Ik zit met een vreemd probleem.
Ik ben een man van 44 jaar. Een aantal jaren getrouwd geweest maar nu alweer 3 jaar alleen.
Ik merk de laatste tijd dat ik steeds meer belangstelling voor pubers tussen de 17 en pakweg 20 jaar krijg.
Het is niet zozeer sexuele aantrekking, maar ik merk dat ik het heel prettig vind om met ze om te gaan.
Vooral jongens hebben mijn warme belangstelling.
Ik heb door bepaalde omstandgheden contact gekregen met een paar jongeren, allen rond de 19 jaar.
Met ééntje heb ik een zeer goede vriendschap, het is een jongen van 19 jaar. We praten vaak via msn of hyves en ook "live" buiten, in zijn auto etc. Hij is vreselijk aardig en echt een stoere gast, totaal niet geremd of verlegen, maar spontaan en met lef.
Hij heeft een vriendin maar maakt ook voor mij veel tijd vrij. Hij sms-t en belt regelmatig met me over van alles en nog wat. TOen hij een tijdje geleden een groot probleem met justitie had (geen misdrijf !) heb ik hem opgevangen en gerust gesteld en daar was hij zeer van onder de indruk.
Ik ben echt heel erg op hem gesteld. Ik weet niet of het verliefdheid is. Ik heb in ieder geval totaal geen sexuele fantasiën over hem en heb verder ook geen belangstelling voor jongere mensen dan 17-20, nooit gehad ook.
Ik kan er zelf geen vinger opleggen maar ik ben de hele dag aan het hopen en een sms-je of mailtje van hem en nog meer kijk ik uit naar onze ontmoetingen.,
Prettig is het niet om 24/7 aan hem te moeten denken. Het beheerst nu mn leven en mijn gedachten.
De contacten doen me heel erg goed. Was ik eerst nog behoorlijk somber en vermoeid, door deze contacten ben ik weer vrolijk en voel ik me altijd dagenlang goed als ik hem gezien heb.
Die jongen zelf wil onze contacten compleet geheim houden. Hij woont bij zn moeder en stiefvader
en heeft een vriendin en is heel erg bang dat zijn moeder of vriendin dit ontdekken.
Ikzelf zorg er ook voor dat mijn kinderen (die bij me wonen) hier nooit achterkomen.
Nogmaals, het is niet sexueel maar wel een heel erg sterk verlangen naar hem.
Overigens heb ik me bij leeftijdgenoten nimmer op mn gemak gevoeld. In mijn omgeving, vooral de school van mn kinderen, kom ik vaak genoeg met veertigers en vijftigers in contact en daar voel ik me helemaal niet bij thuishoren. Veel beter voel ik me de cultuur en wereld van de hiervoor genoemde jongeren.
Ik vind het een bijzonder lastige situatie. Niemand mag het weten, maar we zijn wel erg aan elkaar gehecht geraakt. Is het nu echt zo heel vreselijk wat ik doe ? Mijn gevoelens voor deze jongen zijn gewoon puur en eerlijk en ik zal hem nooit iets laten doen wat ie niet wil of mijn leeftijd gebruiken om hem te intimideren. Sterker, hij is toch wel heel duidelijk de dominante partij in onze contacten en dat laat ik me als van nature aanleunen.