SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen kwam Lonker dit tegen :
''kk hond wat ga je hacken????:-@
heb je geen leven ofzo kk hond ''
Dit was niet tegen Lonker bedoeld... maar waarom zijn de 10 jarigen van tegenwoordig al zo ver heen![]()
Linkje : http://hyvs.hyves.nl/
[ Bericht 6% gewijzigd door Lonker op 22-12-2009 23:40:39 ]Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Same herequote:
ONTOPIC AUBquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
LONKER KANKERHAAS.
quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Qaox het volgende:
Jochie is lid van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]:')
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Qaox het volgende:
Jochie is lid van:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:57 schreef Lonker het volgende:
[..]
ONTOPIC AUBNou vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is de hyves van dat joch? Dan kan Barry even langskomen
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Het is prive... maar hier een tip !quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nou vooruit![]()
Wat is de hyves van dat joch? Dan kan Barry even langskomen
quote:kk hond.krijg de kk tering mongool
quote:je kka moeder is 1 kk slet kk hond w8 maar af ik sloop je kk hard watf denk je vuilze vieze kk homo je kk moeder is mijn ho 8ter de ramen w8 maar enje vader staat ook 8ter e raamen alls homo hoer kk lijer krijg kk in je linker en rechter balzak![]()
quote:lik me balgek!! iedereen haatje! k zal je me voeten likken die stinken man! maar jij stinkt ook! ffruiken ga douchen
quote:lol tsjappies hij is klein kind man wuahahahahhahahahahahahahahahahahaahhahahhahahahahaha naabs honde lelijke kuttekoppen
quote:echt kk lijer jij...
Maak je naam bekend, en je plaats..
Vieze mietje
Bwhehe ik zie het nu pasquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef Kakpizza het volgende:
krijg kk in je linker en rechter balzak?
quote:lekert nerdo s./
Leuk dat koksmes van 2 euroquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Qaox het volgende:
Jochie is lid van:
[ afbeelding ]
Dat dus, en het ergste is, heb 2 dochters van 2005 en 2008.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Flodder450 het volgende:
ik heb het vertrouwen algeheel verloren in de generaties na 1994
Hij drinkt bier alsof hij een dude aan het pijpen is...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Kloptquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:17 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hij drinkt bier alsof hij een dude aan het pijpen is...![]()
quote:R (ll) D. (415)
10 dec, 15:16
zuigen kreng.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:19 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Klopt
[ afbeelding ]
Eerste reactie bij die andere foto is dan ook:
[..]
[..]
Klopt
[ afbeelding ]
[..]
Wat een fagquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:19 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Klopt
[ afbeelding ]
[..]
Dit is toch een goed topicquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:21 schreef Adelante het volgende:
Lonker, ik vond je ook leuk toen je de afgelopen dagen wat minder tijd had
WEJO IK BEN EGT KK BANG MATTIE STRAKS GAAN ZE ONS DJOEKEN MET HUN NIVI'Squote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Qaox het volgende:
Jochie is lid van:
[ afbeelding ]
Ben ik blij dat ik van 1993 benquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Flodder450 het volgende:
Hoe heten ze?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat dus, en het ergste is, heb 2 dochters van 2005 en 2008.
[..]
Klopt
[ afbeelding ]
[..]
En dat is hoe relevant aan 1993quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:25 schreef Lonker het volgende:
[..]
Ik typte www.hyvs.nl .... en toen kwam ik daar
quote:zomaar heck je me kanker mongool wil je dood dan moet vooral zo doorgaan dit is niet ok daar ga ik op klikken je zult zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
"Oh nee, ze hacken ons! Nu gaan we keihard op 'Niet OK' drukken, dat zal ze lerenquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:13 schreef 9611Niels het volgende:
En de ultieme haatreactie:
[ afbeelding ]
[..]![]()
Over een jaar of 10 is de wereld kapotquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Mijn vertrouwen in de mensheid....wat doe je.
Ditquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:45 schreef motaro het volgende:
Als ik dat soort taal op die leeftijd eruit had gegooid, had ik wel een paar klappen kunnen verwachten van mijn ouders.. en eerlijk gezegd niet meer dan logisch..![]()
Tegenwoordig krijg je een gesprekje, als de ouders dat al doen..
op "sufkut' of "tyfuskinderen"quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef John_Q het volgende:
Ik wil wat pauperfoto's posten maar heb geen idee waar ik op moet zoeken, struggles swa.
Delano, Angelo, Shaniqua....quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef John_Q het volgende:
Ik wil wat pauperfoto's posten maar heb geen idee waar ik op moet zoeken, struggles swa.
ik kom uit 1994quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:10 schreef Flodder450 het volgende:
Dankjequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind dit heel stoer, door dit topic heb ik ook heel veel respect voor ts gekregen.
Heul niet...quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:51 schreef ecktebaas het volgende:
die foto is volgens mij genomen in Kernwasserwunderkand Kalkar in Duitsland
Die wapens vind ik nog tot daar aan toe.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, wat heeft die middelste met het mes een blafkop zeg!![]()
Goed topic wel.
School?? Ze ziet eruit als 35quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:45 schreef Teezie het volgende:
[..]
HAHA DIE KEN IK. Die zit bij mij op school.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
School?? Ze ziet eruit als 35.
Misschien is hij lid van vereniging Martijn?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:24 schreef ikheetmartijn het volgende:
Wat doet Lonker op sites van jonge jongetjes dan?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft dat joch kanker ? ( niet onbeleeft bedoelt, puur uit interesse)
Met zijn 2-en een flesje bier drinkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:19 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Klopt
[ afbeelding ]
[..]
Mooi dat ze wel haar krabbels heeft afgeschermd en niet haar foto'squote:
Heb hem weggehaald.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:50 schreef John_Q het volgende:
Geen hyves links posten man, dan gaat het topic straks weer dicht.
Vanmiddag meegemaakt namelijk, pareltje van een topic ging ineens een slotje op.
Deze linkquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:53 schreef John_Q het volgende:
Post jij nog wat van die gevaarlijke boi's dan Lonker, ik kan ze echt niet vinden namelijk.
Hoiquote:
Ik vind het wel netjes dat hij dan nog afsluit met 'Mvg'.quote:Torden (494)
17 okt, 08:44
Vuile vieze kanker mongool met je kankerbloed kop kom dan hier viez zwijn al heb je zo veel praatjes kk nerdje ga een zwerver neuken ofzeu man inplaats van mensen lopen vervelen kk laaier
Mvg Jordin
Ik heb nog wel zo een gouden dubbelfris ketting voor jequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:56 schreef Ensaf het volgende:
Zou ik ook wat stoerder kunnen lijken door accesoires van getoonde bazen te kopen?
quote:Cínderella Dríssía .. (142)
2 dec, 12:40
kk hondd krijg de tiringg
krijg meteen ook de kanker
viezee lelijke mogool kan je geen vrienden krijgen ofzoo tazzzz
en ga mensen proberen te Hacken
kk kan je nix anders doen ofzoow....
Als ik erachter zou komen dat mijn kinderen later zoiets zouden tikken op internet dan ramde ik ze in elkaar. Wtf....quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik vind het wel netjes dat hij dan nog afsluit met 'Mvg'.
Zie je wel, de jeugd is best netjes
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:02 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een schattig meisje toch?
En dan dit:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar Ome Barry heeft al ingegrepen dames en heren!quote:Eefjuhhh (303)
4 dec, 16:56
WTF!!! kk hond, waarom hack je?
ga een leven zoeken, of je moeder neuken
quote:Barry (79)
gisteren, 22:04
Nou zeg, doe niet zo vervelend!
ditquote:Op woensdag 23 december 2009 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik erachter zou komen dat mijn kinderen later zoiets zouden tikken op internet dan ramde ik ze in elkaar. Wtf....
quote:
'95-'00quote:Op woensdag 23 december 2009 00:17 schreef Omniej het volgende:
Mèn, ik had al geen hoge dunk van de 'nieuwe' generatie, maar dit topic slaat echt alles.
Echt zo enorm triest... Knulletjes van eind jaren '90 die even de grote man uit komen hangen.
Dat krijg je ervan hè, als de kinderbeschmaffia dingen als de corrigerende tik als mishandeling gaat bestempelen... Ze worden niet meer aangepakt. (en nee, "Foei, schavuit!" gaat echt niet werken)
[ afbeelding ]
[..]
Die linker word slager, die daarnaast worden gangsters.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:46 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
Tering, wat heeft die middelste met het mes een blafkop zeg!![]()
Goed topic wel.
Soms?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:45 schreef koningdavid het volgende:
Ik verlies soms echt het vertrouwen in de jeugd van tegenwoordig.
Ja, je wordt echt niet al te vrolijk van deze jongetjes die zichzelf nog serieus nemen ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:45 schreef koningdavid het volgende:
Ik kom uit '91. Ben ik nu cool?quote:
soms? het is een groot drama. het komt niet meer goed ben ik bang.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:45 schreef koningdavid het volgende:
quote:1.hou je bek want jij praat net als een jonge.
2.en jou praatje lijken op hoertje.
3.en kom niet haten tegen mij want je hebt echt een verkeerde voor je hoer.
Kom op, kijk dat petje dan, kneus.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:20 schreef wazoomie het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee hoe oud hij is want dat staat niet vermeld op zijn profiel. Niet al te oud in ieder geval.
[..]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:29 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uuuhhh, volgens mij is die rechter familie van me
Mooi topic!deal with it
En jij bent die internerd held die ze gaat geven .....quote:Op woensdag 23 december 2009 02:21 schreef Armageddon het volgende:
Een paar rake klappen hebben dit soort figuren nodig. En heel snel ook.
Klaar voor de kleine criminaliteit zo te zien.quote:Op woensdag 23 december 2009 02:20 schreef wazoomie het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee hoe oud hij is want dat staat niet vermeld op zijn profiel. Niet al te oud in ieder geval.
[..]
OMG!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Qaox het volgende:
Jochie is lid van:
[ afbeelding ]
Prsies, kk kinderenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik erachter zou komen dat mijn kinderen later zoiets zouden tikken op internet dan ramde ik ze in elkaar. Wtf....
OMG wie is dat op dat gifje, facking genious!quote:Op woensdag 23 december 2009 04:48 schreef intraxz het volgende:
HAHA hen nivo van ineligentie is egt klein!
[ afbeelding ]
Die petquote:Op woensdag 23 december 2009 02:20 schreef wazoomie het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
omg!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Qaox het volgende:
Jochie is lid van:
[ afbeelding ]
Wat een baasquote:Op woensdag 23 december 2009 04:48 schreef intraxz het volgende:
HAHA hen nivo van ineligentie is egt klein!
[ afbeelding ]
Wees blij dat ze op hyves zitten en niet op fok!quote:Op woensdag 23 december 2009 08:58 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Het is gewoon te wijten aan de "multiculturele" sameleving, laksheid van de ouders en niet op de laatste plaats Fok! !
ik zou hem serieus in huis opsluiten en een leuke firewall op het netwerk gooienquote:Op woensdag 23 december 2009 10:14 schreef heester49 het volgende:
tjeeminee wat een foto's van een "gezellig clubje" nou je zoon zal er maar bij horen.
Nee man, we lagen allemaal in coma van het lachen, en daarom konden we niet reageren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef Teezie het volgende:
Ik post hier een post dat serieus is en jullie lezen eroverheen..
Het is de schuld van de pokemonkaarten. Wisten jullie nog Bulbasur? Daar is het woordje balhaar van afgeleid
En pickacu.. daar is het woordje: picknicken (?) van afgeleid. En Charrizard lijkt toch best veel op kankeraap toch? En niet te vergeten: BoozieWoozie.. Dat lijkt best veel op: Boze Wortel.
Zal het door het internet komen? Ik begon er pas mee met elf jaar, maar tegenwoordig ligt die leeftijd wat lager..quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Whehehe dit topic. Na 1995 ben ik al het geloof verloren, wat een kut generatie loopt er nu op de wereld.
Dat is om te accentueren dat ze een groot hoofd hebben, in sommige culturen hip oidquote:Op woensdag 23 december 2009 02:36 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Kom op, kijk dat petje dan, kneus.
Dat zie ik elke dag lopen hier, moet altijd smakelijk lachen.
Heb 1 keer een volwassen kerel met een petje op deze manier gezien, je kon me echt opvegen.
Wat is hier hip aan?
ik kom uit '94 en de allereerste keer op internet,toen was ik 7 ofzoquote:Op woensdag 23 december 2009 11:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zal het door het internet komen? Ik begon er pas mee met elf jaar, maar tegenwoordig ligt die leeftijd wat lager..
Wat een zielige gastenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Qaox het volgende:
Jochie is lid van:
[ afbeelding ]
Er waren anders al genoeg ouders die nooit hun kind met geweld zullen opvoeden, en dit dus ook niet deden. Ik denk ook echt niet dat het nodig is. Bovendien als iemand zijn/haar kind een pak slaag wil geven, zal er waarschijnlijk toch niet zo snel een instantie achter komen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:08 schreef H.FR het volgende:
Dat komt door pedagogen, want tegenwoordig mogen we een kind geen tik op de broek meer geven, maar alleen zeggen dat het niet vervelend mag doen.
haha ja! Is wel vervlend gedrag met mes op stap! Foei zeggen ze dan he, mag niet!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:08 schreef H.FR het volgende:
Dat komt door pedagogen, want tegenwoordig mogen we een kind geen tik op de broek meer geven, maar alleen zeggen dat het niet vervelend mag doen.
was een keer bij mij op schoolquote:Op woensdag 23 december 2009 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er waren anders al genoeg ouders die nooit hun kind met geweld zullen opvoeden, en dit dus ook niet deden. Ik denk ook echt niet dat het nodig is. Bovendien als iemand zijn/haar kind een pak slaag wil geven, zal er waarschijnlijk toch niet zo snel een instantie achter komen.
Ik kan me in elk geval niet voorstellen dat ik, na wat pak slaag omdat ik iets heel ergs had gedaan, een pedagoog om hulp ga vragen bij mijn huiselijk geweld (wat ook nog eens makkelijk te voorkomen is bij goed gedrag).
Bij sommige kinderen werkt het niet om alleen te dreigen, dan moet je ook een keer een pak op de broek kunnen verkopen. Grote kans dat je daarna alleen nog maar hoeft te dreigen, als dat al nodig is.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er waren anders al genoeg ouders die nooit hun kind met geweld zullen opvoeden, en dit dus ook niet deden. Ik denk ook echt niet dat het nodig is. Bovendien als iemand zijn/haar kind een pak slaag wil geven, zal er waarschijnlijk toch niet zo snel een instantie achter komen.
Ik kan me in elk geval niet voorstellen dat ik, na wat pak slaag omdat ik iets heel ergs had gedaan, een pedagoog om hulp ga vragen bij mijn huiselijk geweld (wat ook nog eens makkelijk te voorkomen is bij goed gedrag).
Dat is wat anders dan je ouders.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:13 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
was een keer bij mij op school
mijn wiskunde leraar(eentje waarmee je geen ruzie mee wil krijgen als ie knorrig is)duwt een paar meisjes aan kant op een zachte manier
gevolg:meneer wordt voor aaanrander uitgemaakt
dames in kwestie waren 11-14
Hangt er vanaf wat precies een pak op de broek is....quote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef H.FR het volgende:
[..]
Bij sommige kinderen werkt het niet om alleen te dreigen, dan moet je ook een keer een pak op de broek kunnen verkopen. Grote kans dat je daarna alleen nog maar hoeft te dreigen, als dat al nodig is.
mijn school zit vol met dat soort meidenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan je ouders.
Maar wat een domme wijfen.Zeldzaam(hoop ik).
Dat moet dan toch haast wel VMBO zijn dan, mag ik hopen...quote:Op woensdag 23 december 2009 11:20 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
mijn school zit vol met dat soort meiden
was een keer een meisje,de mij voor alles uitmaakte wat mooi en lelijk was toen dezelfde leraar er niet was
ik maak haar een keer uit voor "Zwarte piet"
gevolg:ik wordt als racist bestempeld
kleedgeld:quote:Op woensdag 23 december 2009 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat precies een pak op de broek is....
Je hebt ook andere manieren van straffen die erg effectief kunnen zijn. Zoontje lief computer verslaafd? Een maand niet meer computeren. Dochterlief houdt zo van shoppen? Geen kleedgeld meer tot ze zich gedraagt.
zijn ze goed in he, de gekleurde medemens (bedoel ik niet negatief) ze mogen alles zeggen.Maar oh wee als je dingen als jouw zegt. heb zelf rood haar daar mochten ze alles over zeggen. Maar oh wee als je dan terugscheld met kun huidskleur-haarkleur!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:20 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
was een keer een meisje,de mij voor alles uitmaakte wat mooi en lelijk was toen dezelfde leraar er niet was
IDD vmbo,zelfs de meest lichte grappen waar ik helemaal niet op racisme doel,worden als racistisch bestempeldquote:Op woensdag 23 december 2009 11:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat moet dan toch haast wel VMBO zijn dan, mag ik hopen...
Het zijn net dikke vrouwen hequote:Op woensdag 23 december 2009 11:23 schreef heester49 het volgende:
[..]
zijn ze goed in he, de gekleurde medemens (bedoel ik niet negatief) ze mogen alles zeggen.Maar oh wee als je dingen als jouw zegt. heb zelf rood haar daar mochten ze alles over zeggen. Maar oh wee als je dan terugscheld met kun huidskleur-haarkleur!
Inderdaad,en je bent notabene zelf racistisch als je denkt dat et racistisch isquote:Op woensdag 23 december 2009 11:23 schreef heester49 het volgende:
[..]
zijn ze goed in he, de gekleurde medemens (bedoel ik niet negatief) ze mogen alles zeggen.Maar oh wee als je dingen als jouw zegt. heb zelf rood haar daar mochten ze alles over zeggen. Maar oh wee als je dan terugscheld met kun huidskleur-haarkleur!
Jij bent dan ook geen meisje.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:22 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
kleedgeld:![]()
ik laat mijn kleren gewoon nog door men moeder kopen,ik haaat kleding kopen
Zodra ze gaan puberen moeten ze natuurlijk al grotendeels opgevoed zijn en naar je luisteren, dan helpt een pak op de broek inderdaad niet meer. Maar als je ze begint op te voeden met 3 jaar, dan slijt de gehoorzaamheid er wel in hoor, en natuurlijk gaan er dan nog wel eens wat mis maar waarschijnlijk minder erge dingen en minder vaak.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat precies een pak op de broek is....
Je hebt ook andere manieren van straffen die erg effectief kunnen zijn. Zoontje lief computer verslaafd? Een maand niet meer computeren. Dochterlief houdt zo van shoppen? Geen kleedgeld meer tot ze zich gedraagt.
Opvoeden kan op verschillende manieren, ik zou nooit met geweld iets willen bereiken.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zodra ze gaan puberen moeten ze natuurlijk al grotendeels opgevoed zijn en naar je luisteren, dan helpt een pak op de broek inderdaad niet meer. Maar als je ze begint op te voeden met 3 jaar, dan slijt de gehoorzaamheid er wel in hoor, en natuurlijk gaan er dan nog wel eens wat mis maar waarschijnlijk minder erge dingen en minder vaak.
Ik liever ook niet, maar ik denk dat er soms geen andere manier is. Ik ben ook nooit geslagen en beschouw mezelf als aardig goed opgevoed, maar niet iedereen kan dezelfde soort vrijheden aan.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Opvoeden kan op verschillende manieren, ik zou nooit met geweld iets willen bereiken.
Mijn ouders ook niet trouwens. And I turned out okay.
wat een trieste zooi is datquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:56 schreef Qaox het volgende:
Jochie is lid van:
[ afbeelding ]
ik ook,quote:Op woensdag 23 december 2009 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Opvoeden kan op verschillende manieren, ik zou nooit met geweld iets willen bereiken.
Mijn ouders ook niet trouwens. And I turned out okay.
Zwarte Piet?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:20 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad te triest gewoon.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zwarte Piet?![]()
Hulde.![]()
Ik heb eens een keer zo'n brutaal wijf van 4 klassen lager tegen de muur geflikkerd toen ze me er niet door wilde laten en dan krijg je ineens al haar vriendinnen over je heen van: 'waAjooOo0Ww, sla jij meisjesss?!?![]()
![]()
'
Misselijk word je van deze types allemaal.
Ik ben ook nooit mishandeld ofzo. Alhoewel ik wel een keer ben gebeten door mijn moeder toen ik 3-4 wasquote:Op woensdag 23 december 2009 11:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik liever ook niet, maar ik denk dat er soms geen andere manier is. Ik ben ook nooit geslagen en beschouw mezelf als aardig goed opgevoed, maar niet iedereen kan dezelfde soort vrijheden aan.
Er blijven trouwens altijd onhandelbare gevallen, waarvan ik vind dat ze die gewoon op moeten sluiten.
Bikkelquote:Op woensdag 23 december 2009 11:37 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zwarte Piet?![]()
Hulde.![]()
Ik heb eens een keer zo'n brutaal wijf van 4 klassen lager tegen de muur geflikkerd toen ze me er niet door wilde laten en dan krijg je ineens al haar vriendinnen over je heen van: 'waAjooOo0Ww, sla jij meisjesss?!?![]()
![]()
'
Misselijk word je van deze types allemaal.
Deze dame is 18quote:Sandra (114)
9 dec, 19:43
UHE WAAROM KOMT IEDREEN OP DEZE HYVES ALS IEMAND HYVES IN TYPT:-s :-s :-s :-s :-s :-s :-s :-s
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EN ALS EJ BLEIFT NEIT SGELDE MET KK HOND:-@
of ze gedragen zich nog precies hetzelfde en vinden het normaal en zijn trots dat hun kinderen hun evenbeeld zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
zo'n kinderen met zo'n gedrag en taal moeten gewoon eens over de knie gelegd worden, maar daar zijn paps en mams wrs te druk voor met hun beide banen, want de auto moet nieuw zijn, de vakanties moeten nog 3 keer per jaar naar een tropisch oord kunnen en niet te vergeten, het mobieltje + abonnement van het kutkind zelf moet ook betaald worden
hahahaquote:Op woensdag 23 december 2009 02:11 schreef L0t.. het volgende:
Toen ik 10 was, was mijn grofste scheldwoord 'trut' en durfde ik écht geen grote mond op te zetten tegen mensen die ouder waren dan ik![]()
Wat moet er nou van zulke kinderen komen
Ben jij Lamon's nieuwe kutkloon?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef lovethisx het volgende:
[..]
hahaha
toen ik 4 was ,was mijn ergste scheldwoord kanker
hahahahahah
STOER! Waar haalde je dat woord vandaan??quote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef lovethisx het volgende:
[..]
hahaha
toen ik 4 was ,was mijn ergste scheldwoord kanker
hahahahahah
quote:
Helemaal mee eens!!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:51 schreef Ladylike het volgende:
zo'n kinderen met zo'n gedrag en taal moeten gewoon eens over de knie gelegd worden, maar daar zijn paps en mams wrs te druk voor met hun beide banen, want de auto moet nieuw zijn, de vakanties moeten nog 3 keer per jaar naar een tropisch oord kunnen en niet te vergeten, het mobieltje + abonnement van het kutkind zelf moet ook betaald worden
??quote:Op woensdag 23 december 2009 11:58 schreef heester49 het volgende:
[..]
STOER! Waar haalde je dat woord vandaan??
En dat sloegen je ouders er niet uit???
Haat mensen die"dat woord gebruiken als scheldwoord, wacht maar tot iemand in je naaste omgeving die ziekte krijgt!
Waar zijn de pics van je zusje?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:59 schreef 9611Niels het volgende:
OT
Wie kan nog een leuke hyves bedenken waar dit soort kutkoters lid van zijn?
mn zus is lerares, heeft ze oudergesprekken.. wilt ze ouders aanspreken op het Tokkie gedrag van hun kind... komt pa aangelopen.. petje achterstevoren, goude kettingen, ongeschoren, scheldwoorden, agressief...quote:Op woensdag 23 december 2009 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of ze gedragen zich nog precies hetzelfde en vinden het normaal en zijn trots dat hun kinderen hun evenbeeld zijn
quote:Beschrijving Voor iedereen die van jonge meiden en jonge jongens houdt die sexy & geil zijn.
Als maar werken heetft daar imo weinig mee te maken, juist het voor de tv dumpen is de boosdoener.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn zus is lerares, heeft ze oudergesprekken.. wilt ze ouders aanspreken op het Tokkie gedrag van hun kind... komt pa aangelopen.. petje achterstevoren, goude kettingen, ongeschoren, scheldwoorden, agressief...
jaja, kinderen leren dat soort schuttingtaal op school? dacht het niet...
Of de ouders die ik noem, maar steeds aan het werk, die hun kids dmv tv en computer opvoeden vinden het dan vreemd dat ze geen idee hebben dat hun kind zo aso is
quote:add
Ik heb helaas geen zusjequote:Op woensdag 23 december 2009 12:01 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Waar zijn de pics van je zusje?
quote:Beschrijving loop jij ook soms naakt door het huis? of slaap je naakt? of zwem je naakt? of whateveryoulike.. word lid! :-d
Nee ?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:58 schreef heester49 het volgende:
[..]
Haat mensen die"dat woord gebruiken als scheldwoord, wacht maar tot iemand in je naaste omgeving die ziekte krijgt!
Nee sorry... wel een zusquote:
Speciaal voor jou, de Wij zijn tegen mensen die schelden met kk-hyve..quote:Op woensdag 23 december 2009 11:58 schreef heester49 het volgende:
[..]
Pics van je zus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
Mijn ergste scheldwoord op 4-jarige leeftijd was "stommerd!"quote:Op woensdag 23 december 2009 11:58 schreef heester49 het volgende:
[..]
Als ze mij slaan, dan moeten ze niet gaan janken als ik terugsla. Als jij je als meisje stoer voelt om een jongen te slaan, dan moet je ook stoer genoeg zijn om te incasseren.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:01 schreef Opkloter het volgende:
Oja, vrouwen sla ik ook niet, wel een kut principe trouwens, ben ooit een paar keer flink gemept door een groepje meiden van dit soort zegmaar.
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Pics van je zus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
is ook, maar als ze dan aangifte doen van mishandeling ben je de zak.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn ergste scheldwoord op 4-jarige leeftijd was "stommerd!"
'83 representin'
[..]
Als ze mij slaan, dan moeten ze niet gaan janken als ik terugsla. Als jij je als meisje stoer voelt om een jongen te slaan, dan moet je ook stoer genoeg zijn om te incasseren.
Tja zo triest zijn die wijven dan ook wel weer.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef Opkloter het volgende:
[..]
is ook, maar als ze dan aangifte doen van mishandeling ben je de zak.
Als je dan zegt dat je door een wijf bent geslagen lachen ze je uit![]()
En ze zijn meteen KO als ze een hoek ontvangen, ies nie ierlijk
quote:Eefjuhhh (303)
4 dec, 16:56
WTF!!! kk hond, waarom hack je?
ga een leven zoeken, of je moeder neuken
quote:ESTHER (252)
1 dec, 12:39
KK KK ZOOI JIJ GAAT EGT ZO ERG DOOD !
IK tikte www.hyvs.nl in en ik kwam hier!!!!!!
KK BITCH
quote:ESTHER (252)
1 dec, 12:41
MENSEN ANLS JE OP DEZE HIJVES KOMT GSN NAAR nIET OKE EN DOE PORNO OF NEPPROFIEL OFZO WORDT HIJ/ZIJ VERWIJDERT VAN HYVES!!
quote:Katrijn (142)
26 okt, 11:22
Hey maanster,
Zou je zou vriendelijk willen zijn om op te rotten van deze hyves! Want je verknald het voor iedereen op de hyves. Wij willen hier geen mensen op hyves die een beetje de boel loopt te verzieken!!!!
Anders sturen we met zijn allen het personeel van de hyves op je af!!!
Dus oprotten is de boodschap, maanster!!!
Hij wilde naar hyves gaan maar typte hyvs.nl in en werd doorgelinkt naar die hyvespagina met allemaal scheldende kinderen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:03 schreef _Led_ het volgende:
Heeft iemand al uitgevonden waarom TS op hyves-pagina's van kleine jongetjes zit te kijken ?
LEEER LEZENquote:Op woensdag 23 december 2009 13:03 schreef _Led_ het volgende:
Heeft iemand al uitgevonden waarom TS op hyves-pagina's van kleine jongetjes zit te kijken ?
Dit dusquote:Op woensdag 23 december 2009 13:02 schreef -Strawberry- het volgende:
Die laatste.![]()
![]()
Een volwassen vrouw...
Er komt ook geen deel IIquote:
Hoezo nou weer niet ?quote:
quote:
Vrouwen sla je niet ... die schop jequote:Op woensdag 23 december 2009 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als ze mij slaan, dan moeten ze niet gaan janken als ik terugsla. Als jij je als meisje stoer voelt om een jongen te slaan, dan moet je ook stoer genoeg zijn om te incasseren.
Wel, dan maar en boze Adelantequote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef Capt.Ortega het volgende:
[..]
Vrouwen sla je niet ... die schop je
http://www.dumpert.nl/med(...)ah_i_m_a_bitch_.html
geen deel II??
MC frikandel en kleine rat ofzoiets toch ?quote:
Geweldigquote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef Capt.Ortega het volgende:
[..]
geen deel II??
DJ frikandel en MC kleine ratquote:Op woensdag 23 december 2009 14:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
MC frikandel en kleine rat ofzoiets toch ?
OMG WTF ROFLMAO!!!!!quote:
Dat is mijn leguanenshirt ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:18 schreef 9611Niels het volgende:
Er heeft iemand met een drakenshirt op die hyves gereageerd!
!
Kut, nu weet iedereen hoe ik irl eruit zie.......quote:Op woensdag 23 december 2009 16:40 schreef 9611Niels het volgende:
Drakenshirt, hagedissenshirt, whatever
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:41 schreef 9611Niels het volgende:
Nee joh, wie kijkt daar nou.Whehehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Hahaha lekker voor d'r!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:50 schreef Capt.Ortega het volgende:
[..]
geen deel II??
Wat vervelend toch.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef cvboer het volgende:
Damn, [ afbeelding ]
Ouders die hun koters er zo bij laten lopen
Op vakantie is dat toch niet zo gek? Tussen het zwemmen door even een potje poolen.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef cvboer het volgende:
Damn, [ afbeelding ]
Als ik zo'n dochter zou hebben zou ik het ook wel doenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef cvboer het volgende:
Damn, [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:34 schreef BartK. het volgende:
http://een-echte-vent-wordt-geen-agent.hyves.nl/
Hacken betekende onder de jongeren (<14?) wachtwoord raden.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:42 schreef Soohr het volgende:
Wat een treurige kinders allemaal,
en wat is het "idee" achter: je hackt mij
Ik zie deze kinders toch niet in staat om de hyves database leeg te trekken en alle inloggegevens van alle andere kinders te pakken te krijgen
quote:
Inderdaad. Geen gezicht die navelpiercings.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef cvboer het volgende:
Damn, [ afbeelding ]
Grappig dat je dat aanhaalt, want 20 jaar geleden was dat heel gewoon. Nu is dat aanstootgevend. Aan wie ligt dat dan, aan die meiden die gewoon een bikini aanhebben of aan jou die er niet mee om kan gaan. De rest van de foto's en quotes zijn echter diep triest..quote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef cvboer het volgende:
Damn, [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:51 schreef cvboer het volgende:
Damn, [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |