Kan me haar hitje eigenlijk niet meer zo goed herinneren, geloof dat ze inderdaad wel een aardige stem had toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Dennis is een redelijke zangeres die onfortuinlijk genoeg slechte platen heeft moeten maken
Ach niet al d'r liedjes zijn ergquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Dennis is een redelijke zangeres die onfortuinlijk genoeg slechte platen heeft moeten maken, irritante deuntjes als 'Bubblegum' en 'Dat ene andere nummer dat af en toe gedraaid werd' maar haar laatste single was dan best te pruimen. Het wil niet van de grond komen maar 3fm doet z'n best om haar te blijven promoten.
En door gebrek aan inkomsten heeft ze haar stylingteam ontslagen. Nu doet haar blinde tante Ko heur haar.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:45 schreef Cee het volgende:
En door gebrek aan inkomsten heeft ze haar stylingteam ontslagen. Nu doet haar blinde tante Ko heur haar.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit is 18+ tv, niet kijken jij
Jij bent toch de baas in huisquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
ik mag hier even niet meer posten..manlief wwil even kijken
Veeg me opquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:45 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |