Ik leun achterover, hoe wil ik het dan in hemelsnaam op het toetsenbord krijgenquote:Op maandag 28 december 2009 13:40 schreef Tally het volgende:
[..]
En je toetsenbord! Plakkerige letters is niet geil
Nou ja sommige hebben dr een druk achter waar je U tegen zegt hoorquote:Op maandag 28 december 2009 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik leun achterover, hoe wil ik het dan in hemelsnaam op het toetsenbord krijgen
Ik niet. Is te dik denk ik, komt nooit echt ver. Is wel makkelijk.quote:Op maandag 28 december 2009 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja sommige hebben dr een druk achter waar je U tegen zegt hoor
Is wel smakelijk lezen is niet grappig.quote:Op maandag 28 december 2009 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet. Is te dik denk ik, komt nooit echt ver. Is wel makkelijk.
Kun je dat vertalen naar een besnapbare zinquote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is wel smakelijk lezen is niet grappig.
Was ook vreselijk moeilijk deze. "Is wel makkelijk" Is wel smakelijk" Lezen..quote:Op maandag 28 december 2009 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je dat vertalen naar een besnapbare zin
Ik heb emquote:Op maandag 28 december 2009 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was ook vreselijk moeilijk deze. "Is wel makkelijk" Is wel smakelijk" Lezen..
Je had 'em toch al?quote:Op maandag 28 december 2009 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb em
Ik dacht dat ik wat komma's miste. Stomme taal ook dat Nederlands
whehehequote:Op maandag 28 december 2009 13:40 schreef Tally het volgende:
[..]
En je toetsenbord! Plakkerige letters is niet geil
Wow! Bengeltje die een zeeeeer dubbelzinnige opmerking maakt, dat maken we niet vaak meequote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je had 'em toch al?Je moet ook niet zo plotseling loslaten.
Wij spreken elkaar erg weinig. Je bent de eerste die dat zegt.quote:Op maandag 28 december 2009 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wow! Bengeltje die een zeeeeer dubbelzinnige opmerking maakt, dat maken we niet vaak mee
Hmmm ok, je komt bij mij over als een heel net meisjequote:Op maandag 28 december 2009 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wij spreken elkaar erg weinig. Je bent de eerste die dat zegt.
Vind ik prima.quote:Op maandag 28 december 2009 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmmm ok, je komt bij mij over als een heel net meisje
quote:Op maandag 28 december 2009 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmmm ok, je komt bij mij over als een heel net meisje
dat geloof ik graagquote:
Maar ondertussen weet jij wel beter toch?quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 17:19 schreef Cue_ het volgende:
Van de kerst alles geschilderd..
Laminaat is vandaag gelegd
Alleen de deuren nog en dan is het klaar![]()
![]()
![]()
Deze week/weekend al verhuizen
Foto'squote:Op maandag 28 december 2009 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker, maar tis wel erg gaaf geworden
Wie kent zichzelf nu niet beter dan een ander.quote:Op maandag 28 december 2009 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ondertussen weet jij wel beter toch?
quote:Op maandag 28 december 2009 17:19 schreef Cue_ het volgende:
Van de kerst alles geschilderd..
Laminaat is vandaag gelegd
Alleen de deuren nog en dan is het klaar![]()
![]()
![]()
Deze week/weekend al verhuizen
Ja dusquote:Op maandag 28 december 2009 18:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie kent zichzelf nu niet beter dan een ander.![]()
[..]Verhuizen verhuizen.
Daar mogen ze dan wel eens haast mee maken. Heb je al gekozen welke provider je wil hebben?quote:Op maandag 28 december 2009 18:14 schreef Cue_ het volgende:
Verhuizen
Denk alleen niet dat ik op tijd internet/tv heb
je bent dik tevreden met het resultaatquote:Op maandag 28 december 2009 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker, maar tis wel erg gaaf geworden
Yup, gister alles afgesloten ervoor. Dus hopelijk beetje op tijd.quote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar mogen ze dan wel eens haast mee maken. Heb je al gekozen welke provider je wil hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |