Ik leun achterover, hoe wil ik het dan in hemelsnaam op het toetsenbord krijgenquote:Op maandag 28 december 2009 13:40 schreef Tally het volgende:
[..]
En je toetsenbord! Plakkerige letters is niet geil
Nou ja sommige hebben dr een druk achter waar je U tegen zegt hoorquote:Op maandag 28 december 2009 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik leun achterover, hoe wil ik het dan in hemelsnaam op het toetsenbord krijgen
Ik niet. Is te dik denk ik, komt nooit echt ver. Is wel makkelijk.quote:Op maandag 28 december 2009 13:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ja sommige hebben dr een druk achter waar je U tegen zegt hoor
Is wel smakelijk lezen is niet grappig.quote:Op maandag 28 december 2009 13:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet. Is te dik denk ik, komt nooit echt ver. Is wel makkelijk.
Kun je dat vertalen naar een besnapbare zinquote:Op maandag 28 december 2009 13:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is wel smakelijk lezen is niet grappig.
Was ook vreselijk moeilijk deze. "Is wel makkelijk" Is wel smakelijk" Lezen..quote:Op maandag 28 december 2009 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je dat vertalen naar een besnapbare zin
Ik heb emquote:Op maandag 28 december 2009 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Was ook vreselijk moeilijk deze. "Is wel makkelijk" Is wel smakelijk" Lezen..
Je had 'em toch al?quote:Op maandag 28 december 2009 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb em
Ik dacht dat ik wat komma's miste. Stomme taal ook dat Nederlands
whehehequote:Op maandag 28 december 2009 13:40 schreef Tally het volgende:
[..]
En je toetsenbord! Plakkerige letters is niet geil
Wow! Bengeltje die een zeeeeer dubbelzinnige opmerking maakt, dat maken we niet vaak meequote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je had 'em toch al?Je moet ook niet zo plotseling loslaten.
Wij spreken elkaar erg weinig. Je bent de eerste die dat zegt.quote:Op maandag 28 december 2009 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wow! Bengeltje die een zeeeeer dubbelzinnige opmerking maakt, dat maken we niet vaak mee
Hmmm ok, je komt bij mij over als een heel net meisjequote:Op maandag 28 december 2009 15:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wij spreken elkaar erg weinig. Je bent de eerste die dat zegt.
Vind ik prima.quote:Op maandag 28 december 2009 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmmm ok, je komt bij mij over als een heel net meisje
quote:Op maandag 28 december 2009 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hmmm ok, je komt bij mij over als een heel net meisje
dat geloof ik graagquote:
Maar ondertussen weet jij wel beter toch?quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 17:19 schreef Cue_ het volgende:
Van de kerst alles geschilderd..
Laminaat is vandaag gelegd
Alleen de deuren nog en dan is het klaar![]()
![]()
![]()
Deze week/weekend al verhuizen
Foto'squote:Op maandag 28 december 2009 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker, maar tis wel erg gaaf geworden
Wie kent zichzelf nu niet beter dan een ander.quote:Op maandag 28 december 2009 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ondertussen weet jij wel beter toch?
quote:Op maandag 28 december 2009 17:19 schreef Cue_ het volgende:
Van de kerst alles geschilderd..
Laminaat is vandaag gelegd
Alleen de deuren nog en dan is het klaar![]()
![]()
![]()
Deze week/weekend al verhuizen
Ja dusquote:Op maandag 28 december 2009 18:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie kent zichzelf nu niet beter dan een ander.![]()
[..]Verhuizen verhuizen.
Daar mogen ze dan wel eens haast mee maken. Heb je al gekozen welke provider je wil hebben?quote:Op maandag 28 december 2009 18:14 schreef Cue_ het volgende:
Verhuizen
Denk alleen niet dat ik op tijd internet/tv heb
je bent dik tevreden met het resultaatquote:Op maandag 28 december 2009 18:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker, maar tis wel erg gaaf geworden
Yup, gister alles afgesloten ervoor. Dus hopelijk beetje op tijd.quote:Op maandag 28 december 2009 19:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar mogen ze dan wel eens haast mee maken. Heb je al gekozen welke provider je wil hebben?
dat is minder cuequote:Op maandag 28 december 2009 21:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, gister alles afgesloten ervoor. Dus hopelijk beetje op tijd.
Hoorde vanavond dat m'n verhuizing een beetje afhangt met een eventuele sterftegeval van de ma van de vriendin van m'n pa
zou klote zijn als de verhuizing daardoor niet doorgaatquote:
je hebt verder niemand die je anders kan verhuizenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zou klote zijn als de verhuizing daardoor niet doorgaat![]()
en ja tis best zielig voor de vriendin van m'n pa, tis der moeder. Maar zelf heb ik er niks mee en ze wordt toch al oud, dus het hoort bij het leven bla bla
DAt wel, maar tis drie hoog en 1 vriendin en 1 vriend is wat lastig voor diepvreis, koelkast, bank, bed, etc etcquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt verder niemand die je anders kan verhuizen
drie hoog zonder liftquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
DAt wel, maar tis drie hoog en 1 vriendin en 1 vriend is wat lastig voor diepvreis, koelkast, bank, bed, etc etc
liever 2 sterke mannen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
DAt wel, maar tis drie hoog en 1 vriendin en 1 vriend is wat lastig voor diepvreis, koelkast, bank, bed, etc etc
liever 2 sterke mannen
bengelquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Erg dat met de moeder van de vriendin van je vader ( wat een zin.) Op welke leeftijd dan ook.
Kan je het niet van buiten af doen, deken erom en met touwen omhoog?? die trappen lijken me vreselijk.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goldi.![]()
Ook maar in de andere topics doen?
![]()
Buitenom is helemaal geen optie.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Erg dat met de moeder van de vriendin van je vader ( wat een zin.) Op welke leeftijd dan ook.
Kan je het niet van buiten af doen, deken erom en met touwen omhoog?? die trappen lijken me vreselijk.
Pff, wat een gedoe.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Buitenom is helemaal geen optie.Dus zal toch echt moeten sjouwen
![]()
ik ben lekker binnen geblevenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie avond![]()
Lekker gewandeld vandaag.
Toen ik buiten was vanmorgen was het nog droogquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben lekker binnen gebleven![]()
het regent me teveel
hier regent het al de hele dagquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen ik buiten was vanmorgen was het nog droog
Na regen komt zonnenschijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier regent het al de hele dag
niet na 22.00 s'avondsquote:
Morgen is weer een dagquote:
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan hoop ik dat het iig niet regent..
Succes morgenquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
vanaf morgen heb ik het te druk en moet ik ook buiten bezig zijn dus geen regen zou goed uitkomen
heb ik ook wel nodigquote:
Werksequote:Op dinsdag 29 december 2009 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik ook wel nodig![]()
voor het eerst in jaren heb ik geen zak zin in oud&nieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |