dat vind ik dus juist niet ergquote:
Wat dan wel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat vind ik dus juist niet erg
de bijna 24 uur werken terwijl het niet druk isquote:
Dat is inderdaad niet leuk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de bijna 24 uur werken terwijl het niet druk is
als het druk is vliegt de tijd tenminste en dan maken de uren niks uitquote:
Time flies when you have fun.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het druk is vliegt de tijd tenminste en dan maken de uren niks uit
preciesquote:
Moet ik komen helpen met al die drukte?quote:
hoeft niet meerquote:Op woensdag 30 december 2009 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet ik komen helpen met al die drukte?
Goldi.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
Iedereen een geil, gezond en gelukkig Sexjaar!![]()
Goedquote:
Mijne was ook super.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Goed
was wel een lange dag werken(24uur), maar wel super gezellie![]()
hoe was jouw oud&nieuw?
en je hebt al je vingers nog dan is het helemaal goed gegaanquote:Op maandag 4 januari 2010 22:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mijne was ook super.Geen 24 uur, maar wel heel gezellig.
En waarom is het een goede avond dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:05 schreef Braamyo het volgende:
Dat klopt, het is inderdaad een goede avondhoe wist je dat
CGquote:
druk bezigquote:
Dat zou ik dan maar even gedaan hebben als ik jou was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
druk bezig
en kom er net achter dat ik de vuilniscontainer nog moet buiten zetten
CGquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou ik dan maar even gedaan hebben als ik jou was.
Ik hoef mij daar geen zorgen meer om te maken![]()
In! niet op .. veels te koudquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
CG
heb ik dus ook maar meteen gedaan![]()
klopt je woont op een flat
whehehequote:
En van vele anderenquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe
echt een opmerking die van mij zou kunnen zijn
ik maak meestal dat soort opmerkingenquote:
Die is zo heel af en toe nog wel leukquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik maak meestal dat soort opmerkingen![]()
hetzelfde als mensen bellen en vragen of ze langs mogen komen.
natuurlijk het is een openbare weg ga je gang
hij is wel flauw maar hij werkt welquote:Op woensdag 6 januari 2010 09:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is zo heel af en toe nog wel leuk
Die is ook wel okequote:Op woensdag 6 januari 2010 10:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij is wel flauw maar hij werkt wel![]()
hetzelfde als ze vragen :
"en alles goed?"
":N 2 fout"
Kiek es anquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:21 schreef Braamyo het volgende:
yeey waarschijnlijk dan toch sex van het weekend
een oude one night stand gevraagd om te komen eten ^^
Je moet natuurlijk ook niet teveel willenquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:29 schreef Braamyo het volgende:
haha en ook meteen een blauwtje gelopen op een leuke jongedamedie ik voor vanavond wou scoren ^^
Je zeurtquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef Braamyo het volgende:
hey die *date* van vrijdag daar heb ik vandaag en morgen natuurlijk niks aan ^^
Je hebt iig een 'date'.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:47 schreef Braamyo het volgende:
hey die *date* van vrijdag daar heb ik vandaag en morgen natuurlijk niks aan ^^
Voor sommige wel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Braamyo het volgende:
das al heel wat ^^ jullie nog spannende dingen gepland van het weekend?
nopquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:51 schreef Braamyo het volgende:
das al heel wat ^^ jullie nog spannende dingen gepland van het weekend?
Misschien kan je iemand meenemen om een proefrit te maken.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor sommige wel.Oh, en nee. Ja, auto kopen/ophalen. Maar dat is niet spannend in de SC zin.
![]()
Die is al gemaakt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je iemand meenemen om een proefrit te maken.
Enjoy your new ridequote:
Oooh got it.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dan die andere eerste proefrit erin maken if you catch my drift
Nee echt niet?quote:
Zou er niet teveel van verwachten nee.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:08 schreef Braamyo het volgende:
haha mischien met iemand anders, maar duidelijk niet met ons .....
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:18 schreef Braamyo het volgende:
he wat jammer nounaja, liever 1 vrouw bij de hand, dan de posts van 10 op dit forum ^^ ......
Hoax hier zitten heul geen 10 vrouwen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:18 schreef Braamyo het volgende:
he wat jammer nounaja, liever 1 vrouw bij de hand, dan de posts van 10 op dit forum ^^ ......
Dat bedoel ikquote:
Moeilijk hequote:Op woensdag 6 januari 2010 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lezen blijft een kunst voor sommige.
dus jij bedoelt dat er heul geen tien vrouwen op het forum zitten? mhua dat ben ik dan toch niet met je eensquote:
Scherp.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dus jij bedoelt dat er heul geen tien vrouwen op het forum zitten? mhua dat ben ik dan toch niet met je eens
Op dit forum wel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
dus jij bedoelt dat er heul geen tien vrouwen op het forum zitten? mhua dat ben ik dan toch niet met je eens
Of vrouwen die zich uitgeven voor een man. Dat kan ook nogquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zou natuurlijk kunnen dat het mannen zijn die zich hier voor vrouw uitgeven.
Dan kom je wel weer aan die tien vrouwen, Tijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of vrouwen die zich uitgeven voor een man. Dat kan ook nog
Als je niet weet dat het een vrouw is niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan kom je wel weer aan die tien vrouwen, Tijn.
Voor de goede orde, ik ben echt een vrouw.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef Braamyo het volgende:
super, nu geloof ik er heilig in dat alle mannen op dit forum stiekem vrouwen in vermomming zijn *rawr* bdat maakt mijn dag alweer goed
Dat zou wel cool zijnquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef Braamyo het volgende:
super, nu geloof ik er heilig in dat alle mannen op dit forum stiekem vrouwen in vermomming zijn *rawr* bdat maakt mijn dag alweer goed
Voor deze ene keer geloof ik jequote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik ben echt een vrouw.
Maakt ook niet uit, als ze allemaal maar hot zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je niet weet dat het een vrouw is niet.
jaja dat zeggen ze allemaal, wist je trouwens dat ik ook een vrouw ben?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik ben echt een vrouw.
Nope, hoe bevalt dat?quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jaja dat zeggen ze allemaal, wist je trouwens dat ik ook een vrouw ben?
Jij snapt hetquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, als ze allemaal maar hot zijn.
Same here.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah best goed eigenlijk, kan alleen zo moeilijk aan een leuke jongen komen....
Vergeet ik helemaal dat je hier nog gereageerd had.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:56 schreef Braamyo het volgende:
Dan heb je de juiste nog niet ontmoet.....
owkey genoeg loze opmerkingen over het vrouw zijn enzo XD als je dan toch de juiste jongen zoekt zin in een date?
Er stond toch duidelijk date.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:32 schreef Braamyo het volgende:
nope, ik vraag je op een leuke avond, want ik houd er van om nieuwe mensen te ontmoeten / leren kennen.
Want jah, geen van ons vind de ware persoon door hier op het forum te blijven hangen
Haha, jah op de kazerne is niet zo heel veel te doen, en na 2 uurtjes sporten blijft er niet veel anders over dan op de kamer een beetje te hangen, je kent het wel ^.^quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er stond toch duidelijk date.![]()
Maare, ik houd daar ook wel van hoor.Maar ik kom ook weleens buiten hoor! Ik hang niet hele dagen hier.
Yup. Ik ben met schoolwerk ondertussen bezig en dan staat Fok ook nogal eens aan. Iets teveel trouwensquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Haha, jah op de kazerne is niet zo heel veel te doen, en na 2 uurtjes sporten blijft er niet veel anders over dan op de kamer een beetje te hangen, je kent het wel ^.^
haha ik ken het, ben ik eigenlijk ook teveel mee bezig terwijl de kamer inspectie al over 10 minuten plaats vind en ik een rotzooi op me kamer heb ^^quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Ik ben met schoolwerk ondertussen bezig en dan staat Fok ook nogal eens aan. Iets teveel trouwens
Rustig op het forum waar ik zit dus dacht "Kom! Laat ik weer eens in SEX SC wat posten na al die jaren!"quote:
Ja idd! heb je al een tijd niet gezien.. en ook nieuw plaatje toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:52 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Rustig op het forum waar ik zit dus dacht "Kom! Laat ik weer eens in SEX SC wat posten na al die jaren!"
Nieuw plaatje en wat aanpassingen in mijn FoBo inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:53 schreef Cue_ het volgende:
Ja idd! heb je al een tijd niet gezien.. en ook nieuw plaatje toch?
Woops.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Toen zijn er wat dingetjes op werk bekend geworden...
Het is alweer afgekoelt... de nodige grapjes kunnen alweer gemaakt worden over het een en ander! Life's good!quote:
Mooi zo.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:27 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Het is alweer afgekoelt... de nodige grapjes kunnen alweer gemaakt worden over het een en ander! Life's good!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:04 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nieuw plaatje en wat aanpassingen in mijn FoBo inderdaad.
Op werk ben ik zo slim geweest om mijn MSN avatar te gebruiken die ik hier ook had.
Perongeluk kwamen wat collega's die niets vermoedend FOK zaten te browsen mij tegen.
1 + 1 = 2.
Toen zijn er wat dingetjes op werk bekend geworden...
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]volgens mij is je postgeschiedenis ook niet heel uhm normaal..
of ben ik nu in de war met een ander?
Hoe denk je dat er het een en ander boven water is gekomen op werk?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:36 schreef Cue_ het volgende:volgens mij is je postgeschiedenis ook niet heel uhm normaal..
of ben ik nu in de war met een ander?
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Hoe denk je dat er het een en ander boven water is gekomen op werk?![]()
Oh well, they quit horsing around with me now, so it's all good...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |