ik gebruik 'm niet op fok, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:05 schreef zovty het volgende:
Je shift knop doet het niet denk ik. Of je vergeet m echt ALITJD.
Als mod heb je een voorbeeldfunctie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik gebruik 'm niet op fok, lekker makkelijk.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:12 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Als mod heb je een voorbeeldfunctie.
onbeschoft hoor, vreemd dat mensen daar niet bij stilstaan ( bwheheh stilstaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja, vanmorgen stond er ook een doos met d'r auto stil voor een zijstraat omdat ze moest bellen. Na veel toeteren (niet van mij, ik fiets) reed ze eindelijk opzij om vervolgens voor de volgende zijstraat stil te gaan staan
Lekker boeiend.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:05 schreef zovty het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:05 schreef zovty het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
[..]
onbeschoft hoor, vreemd dat mensen daar niet bij stilstaan ( bwheheh stilstaan)
Het leest juist bijzonder ongemakkelijk!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik gebruik 'm niet op fok, lekker makkelijk.
ja, posts zonder hoofdletters zijn enórm onleesbaar ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Het leest juist bijzonder ongemakkelijk!
Of schrijf je je posts alleen maar of het van je af te schrijven, en niet om gelezen te worden? Maak dan aub in het vervolg topics aan in notepad.exe. Het is belangrijk dat posts goed leesbaar zijn voor iedereen.
hij heeft wel gelijk je schrijfstijl is afschuwelijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, posts zonder hoofdletters zijn enórm onleesbaar ja.
open er een topic over anders
Ik heb er anders ook een schijthekel aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, posts zonder hoofdletters zijn enórm onleesbaar ja.
open er een topic over anders
-xx- Mirjamquote:s.
ja, wil je boodschappen doen, rij je de inrit voor de garage in, staat er een auto stil.
prima, dat kan.
na een paar minuten maar eens op de toeter hengsten, en nog eens, en nog eens, en dan compleet genegeerd worden door de bestuurder
toen de rij auto's langer werd en het toeteren en negeren spelletje lang genoeg naar mijn zin duurde maar eens uitgestapt en die bestuurder aangesproken, mán wat een kneus. 'huu, dit is geen doorgaande weg hoor, ik mag hier stilstaan als ik dat wil'
'euhm, dit is een doorgaande weg richting de garage'
'nee, niet waar, ik mag hier staan, blabla' flikker toch op man.
lang geleden dat ik zo tekeer ben gegaan tegen iemand
maar wel terecht, idioot.
Ja ik zag dat die grap nog niet maakt was dus bij deze.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is dat de nieuwe KLB-trend, op ieder topic reageren met Lief Dagboek o.i.d.?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |