We moeten eigenlijk een soort POL award achtig iets in het leven roepen, een paar vrijwilligers om de stemmen te tellen, de prijzen een naam te geven en de categorieën te bedenken en klaar is kees.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:59 schreef Hukkie het volgende:
Lijkt me duidelijk dat de 'irritatie- award' niet naar Meki gaat, jammer Meki, misschien moet je toch wat meer je best doen.
Doe jij dat ook? '_quote:Op woensdag 23 december 2009 23:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vermoed Meki er dan ook van om zijn spellingsfouten expres te maken...
Dat Meki heel veel lol heeft!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:14 schreef voyeur het volgende:
[..]
Kopkaas is goor, maar wat wil je betogen?
Ik beschuldig kopkaas onterecht. Jij maakte de taalblunder en hij wees er slechts op. Sorry kaaskopje.quote:
Nee. Meer omdat hij zoveel mensen zo makkelijk op de kast kan jagen.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:21 schreef voyeur het volgende:
[..]
Omdat kopkaas niet kan spellen en zijn grammatica sucks?
zie mijn edit net boven jouw psot.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Meer omdat hij zoveel mensen zo makkelijk op de kast kan jagen.
Dus dat hij zich dommer voordoet dan hij is, met zijn spellingsfouten.
Mijn taalblunders...tja, begin daar maar niet over...quote:Op donderdag 24 december 2009 00:24 schreef voyeur het volgende:
[..]
zie mijn edit net boven jouw psot.
Je schrijft 'vermoed' maar ik denk dat je bedoelt 'verdenk'quote:Op donderdag 24 december 2009 00:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn taalblunders...tja, begin daar maar niet over...
Maar in de zin "ik vermoed" zie ik hem ff niet...?
Ja, jullie hebben helemaal gelijk!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schrijft 'vermoed' maar ik denk dat je bedoelt 'verdenk'
Het was wel grappigquote:Op donderdag 24 december 2009 00:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, jullie hebben helemaal gelijk!
Ik heb de zin wel 2 x overgelezen in de tussentijd, en niet gezien.
Meki is niet dom.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Meki, zo dom zijn er weinig.
Maartena, dat prekerige is daadwerkelijk walgelijk.
Gelukkig!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was wel grappigEn het was wel duidelijk wat je bedoelde.
Heb wel dommere users gezien op fok idd.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:33 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Meki is niet dom.
Hij is lastig en vasthoudend. En hij heeft moeite met spellen en grammatica. Maar dom is hij beslist niet.
Ik denk wat jij denktquote:Op donderdag 24 december 2009 00:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Gelukkig!
En dan nog verdenk ik hem ervan af en toe stiekem expres taalfouten te maken.
Volgens mij is hij veel slimmer dan hij zich hier voordoet!
Wat denk jij?
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zit je wel heel dwars dat je het recht niet begrijpt...
Zoals TeenWolf.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:34 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Heb wel dommere users gezien op fok idd.
Ik werd hier anders echt pissig door , het is goed dat het topic al een paar bladzijden verder was toen ik het pas zag want anders had ik met LXIV hetzelfde akkefietje gehad als met die JohnLocke ; allebei een ban dus.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:04 schreef Disana het volgende:
Ik heb dat topic niet gevolgd en de voorbeelden die je gaf kwamen niet zo irritant over. Maar het kan heel goed dat je gelijk hebt en niets is zo vervelend als topic ontwrichters.
Ik stond in het begin hier ook even raar op te kijken van Wiskey_Tango en onze meningen staan vaak haaks op elkaar maar ook ik vind hem een geschikte Pief , voor een forum althans , ik zou niet met die kerel kunnen samenwerken ofzoiets denk ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:35 schreef Chooselife het volgende:
Ik vind Whiskey_Tango ook irritant met dat pro-Amerikaanse geleuter, die duizend-bommen-en-granaten fantasie, simplistische platgooien-retoriek en oorlogshaviken fetisj van 'm. Hij profileert zich als een drammerige puber, als een irritant klapkauwgompie met een NY Yankees petje, maar houdt de toon volwassen in de discussie. En dat kan ik waarderen.
Verder is het best een aardige pief.![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:11 schreef De_Ruyter het volgende:
Het zet aan tot zelfreflectie en het positioneren van jezelf vind ik, ik vind dit soort evaluatie eigenlijk wel goed. Het moet niet misbruikt gaan worden voor scheld tirades maar dat is ook niet het geval.
Ik vermoedde het al , ik kon heel die De_Ruyter niet toen ik die signature plaatste gisteren.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:22 schreef Hukkie het volgende:
Gelukkig heb je daar zelf ook van geleerd, he Whiskey
Lekker belangrijk om een halve imam te zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vind het een belediging dat je DS4 en Pool met Weltschmerz vergelijkt. DS4 en Pool hebben tenminste echt verstand van die 'koran' en doen niet net alsof.
Ik vind hem ook niet de meest irritantequote:Dat ik Weltschmerz op z'n zachtst gezegd niet mag lijkt me dan ook duidelijk. Maar ik vind hem niet het meest irritant.
Dank u.quote:Nee, die eer gun ik Dr.Nikita.
Gelukkig niet en zal er ook niet komen want er zijn geen blikken vol hulpverleners die klaar staan met handen vol sociale uitkeringen, clubhuisjes, identiteitsreisjes en verdere miljoenen subsidies. In Hongarije zouden ze gewoon moeten WERKEN.quote:Een beetje vanuit mijn Hongarije constant lopen te rellen tegen bevolkingsgroepen die ze daar helemaal niet hebben.
Het is maar goed dat je te taal niet machtig bent. Je zou zomaar 180 graden je mening draaien. De gemiddelde Hongaar is heel erg nationalistisch net zoals Turken dat zijn, erg lange tenen, zullen nooit hun fouten toegeven, hebben een enorme haat tegen zigeuners, joden en zogenaamde moraalridders als jij die menen dat je van een paar vakantiedagen de bevolking van haver tot gort kent.quote:Dat vind ik extra zuur omdat ik graag in Hongarije kom en het enorm jammer zou vinden om daar mensen zoals haar tegen te komen.
Ik heb geen tips van een betweterige puistenkopje nodig daar ik mij uitstekend tot nu toe heb kunnen redden.quote:Als je dit leest, Dr.Nikita, dan heb ik een gratis tip:
Heej, dit is een NL forum wat hoofdzakelijk over NL gaat.quote:heb het eens over de randgroepen die je daar in Hongarije wél hebt,
Er wordt zat over de Roma-zigeuners geschreven maar dan op de Hongaarse forums.quote:over zigeuners bijvoorbeeld.
Gelukkig is mijn boterhambeleg niet afhankelijk van jouw rosegekleurde indruk.quote:Daarmee zou je wat mij betreft een stuk betere indruk maken.
Inderdaad , dan heb ik alvast een voorsprong , mijn prijzenkast is al gevuld met één oorkonde.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:00 schreef De_Ruyter het volgende:
We moeten eigenlijk een soort POL award achtig iets in het leven roepen, een paar vrijwilligers om de stemmen te tellen, de prijzen een naam te geven en de categorieën te bedenken en klaar is kees.
Verrek , wacht eens even , Monolith heeft nog niets gegeven , het is slechts een nominatie !quote:Op woensdag 23 december 2009 17:43 schreef Monolith het volgende:
Mag ik je bij deze nog een erenominatie geven voor het Mariette Hamer Stuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |