UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas -> Jarig op 26 juli
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
STTSJT = Steven -> Jarig op 11 december
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Dat hoort ook niet in konijnenvoerquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje had stamppot boerenkool gemaakt. Alleen was ze de aardappel zo goed als vergeten
Was je er eerder dan 19:00 of zo?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik stond te wachten, kwam wouter langs
Gezellige bende dus!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik stond te wachten, kwam wouter langs
Die klootzakken kunnen niet vertellen welke treinen wanneer rijden, ook niet of ze uberhaupt nog rijden. En na een uur of negen rijden er uberhaupt geen treinen meer.quote:
niks niet!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik hoop dat het gauw weer gaat dooien, ben dit wel zat, is geen fuck aan
dus wel, do emij maar 25 graden!quote:
waar moet je heen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:23 schreef Samzz het volgende:
Ik vind t weer prachtig, maar die kut NS moet gewoon rijden
Ik moet nergens heen, iemand moet naar mij. Maar dat kan dus nietquote:
dan kom ik toch? dan is er iemand bij je.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nergens heen, iemand moet naar mij. Maar dat kan dus niet
Het gaat er niet om dat er iemand bij me moet zijn, het gaat erom dat we morgen waarschijnlijk niet weg kunnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dan kom ik toch? dan is er iemand bij je.
Is dat zo erg dan? geen werk of school te hoeven doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat er iemand bij me moet zijn, het gaat erom dat we morgen waarschijnlijk niet weg kunnen
Wie zegt dat het werk of school is? Het is gewoon kut dat je je plannen moet wijzigen omdat de NS last heeft van wat sneeuw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan? geen werk of school te hoeven doen
ik weet niet wanneer je die plannen hebt gemaakt maar het is al een paar dagen chaos op t spoor/de weg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat het werk of school is? Het is gewoon kut dat je je plannen moet wijzigen omdat de NS last heeft van wat sneeuw.
auto lenen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat het werk of school is? Het is gewoon kut dat je je plannen moet wijzigen omdat de NS last heeft van wat sneeuw.
er zijn dingen op de wereld die je niet makkelijk omgooit. Onze plannen staan al een maand vast. Maar goed, blijf de NS maar verdedigenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik weet niet wanneer je die plannen hebt gemaakt maar het is al een paar dagen chaos op t spoor/de weg.
Je had het dus van te voren kunnen weten/op tijd de plannen kunnen wijzigen.
Ik heb al wat geregeld, maar ik vind nog steeds dat ik een vrijbrief heb om de NS af te jakkeren. Net als al die andere mensen die vast zitten ik weet niet waar.quote:
Hij zou d'r wel werken ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
er zijn dingen op de wereld die je niet makkelijk omgooit. Onze plannen staan al een maand vast. Maar goed, blijf de NS maar verdedigen
Eens. Volgende keer alles afbreken en zwart gaan rijden. Zij niet vervoeren, jij niet betalen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al wat geregeld, maar ik vind nog steeds dat ik een vrijbrief heb om de NS af te jakkeren. Net als al die andere mensen die vast zitten ik weet niet waar.
helaas in almerequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:06 schreef Mdrop het volgende:
Lol voor de liefhebber > http://link.marktplaats.nl/305080205
Vretterdquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ga nog ff eten!
wie is er nou dronken op dinsdag... pffquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:54 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga er ook vandoor trouwens, dronken dropjes ophalen uit Hengelo
Ja want met de kerst blijven we nuchter? Rare gozer ben jijquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:02 schreef Mdrop het volgende:
Dat is toch de perfect avond, ruim 4 dagen om te ontnuchteren richting het weekend.
ik ben wel vrij, is dat leuk?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja want met de kerst blijven we nuchter? Rare gozer ben jij
donderdag kerstmiddag in hengeloooooooozoveel zin in
nog meer mensen hier die gaan?
Waarom nou weer raarquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja want met de kerst blijven we nuchter? Rare gozer ben jij
donderdag kerstmiddag in hengeloooooooozoveel zin in
nog meer mensen hier die gaan?
In groningen is toch niks joh? nah ja dat glazen huis, maar dat ken een andere dag ook...quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waarom nou weer raar. Anders noem je dat ;p.
Ja ik wil eigenlijk heel graag maar kameraden willen naar Groningen dus ligt er aan hoeveel mijn stem waard is ;p.
Ja maar dat moet heel leuk zijn ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
In groningen is toch niks joh? nah ja dat glazen huis, maar dat ken een andere dag ook...
en geeft nie hoor ik hou wel van rare mensen... standaard is ook zo saai
Ooh je komt uit de bergenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja maar dat moet heel leuk zijn ofzo. Nja er gaat genoeg ander volk uit Albergen dus kan daar wel bij in de bus springen maar gaat natuurlijk niets boven je eigen kameraden.
Jeuj... ik ben niet saai enzo...^
Ja net achter (Naast voor jou) dat grote dal wat ze Almelo noemenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:45 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ooh je komt uit de bergenvandaar... :p
Whehehequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:47 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja net achter (Naast voor jou) dat grote dal wat ze Almelo noemen.
Hoooi!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:49 schreef STTSJT het volgende:
Ha luitjes
Al even terug uit groningen zonder vertraging (of het moet zijn dat ik in deventer de stoptrein moest pakken ipv intercity
ja... en waarom wij zouden denken dat hij op een hek zit?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef STTSJT het volgende:
[..]
![]()
* STTSJT vraagt zich af waar Mdrop dan wel op zit ?
* Mdrop gaat er dus vanuit dat stt dinges nooit saai heeft gezienquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:57 schreef STTSJT het volgende:
[..]
![]()
* STTSJT vraagt zich af waar Mdrop dan wel op zit ?
Bier drinken en voetbal kijken bij een maatquote:
ahhh zoals elke dagquote:Op woensdag 23 december 2009 00:24 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Bier drinken en voetbal kijken bij een maat
ja maar elke dag is gezelligquote:
Drequote:
Stevenquote:
HOAXquote:Op woensdag 23 december 2009 00:57 schreef rulerofdeath het volgende:
heb net feestje gehad in nijverdal.
Ik heb Marko nog gezien![]()
quote:
Serieus, Nijverdalquote:
Wouterrrquote:Op woensdag 23 december 2009 00:57 schreef rulerofdeath het volgende:
wat een geluk! mooi feestje gehad?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:57 schreef rulerofdeath het volgende:
Niks mis met Nijverdalquote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Serieus, Nijverdal_________________________________________________________________
Behalve Henrike![]()
Zij*quote:Op woensdag 23 december 2009 01:20 schreef STTSJT het volgende:
ochja, zei is een geval apart(Positief bedoelt hoor
)
Wie bedoel je eigenlijk?quote:Op woensdag 23 december 2009 01:20 schreef STTSJT het volgende:
ochja, zei is een geval apart(Positief bedoelt hoor
)
Deze josti's. Kerstborrelquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
wie is er nou dronken op dinsdag... pff
Och, zolang er alcohol is, is er geen alcoholprobleemquote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
M'n nieuwe kwaliteitstopic: Ik heb een alcoholprobleem...
Dat is dus het fucking probleem. M'n Grolsch is opquote:Op woensdag 23 december 2009 01:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Och, zolang er alcohol is, is er geen alcoholprobleem
Er zijn buiten bier om meer producten die alcohol bevattenquote:Op woensdag 23 december 2009 01:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat is dus het fucking probleem. M'n Grolsch is op
Maar niets zo goddelijk als Grolschquote:Op woensdag 23 december 2009 01:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Er zijn buiten bier om meer producten die alcohol bevatten
Dan heb je een Grolschprobleemquote:Op woensdag 23 december 2009 01:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar niets zo goddelijk als Grolsch
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:24 schreef ACT-F het volgende:
Ben er weer. De dronken dropjes zijn weer veilig in Goor
[..]
Deze josti's. Kerstborrel
Ik wou het net posten, eikelquote:Op woensdag 23 december 2009 01:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verklaring van de naam marko:
- hij die van meerdere walletjes eet
- hij die niet betrouwbaar is in de liefde
- hij die niks te vertellen heeft
die laatste klopt niet... hij kletst me op msn de oren van de kop!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooi gezegdquote:Op woensdag 23 december 2009 01:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het zo ergquote:Op woensdag 23 december 2009 02:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
die laatste klopt niet... hij kletst me op msn de oren van de kop!!!
quote:Op woensdag 23 december 2009 02:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie zit er nou op msn, om deze tijd?
Hoiiiiquote:Op woensdag 23 december 2009 08:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen vanaf stage
En even over dat msngesprek. Ik lag niet te neuken met mn meisje, ik sliep, aangezien sommige mensen nog geen vakantie hebben
Goeiemorgenquote:Op woensdag 23 december 2009 08:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen vanaf stage
En even over dat msngesprek. Ik lag niet te neuken met mn meisje, ik sliep, aangezien sommige mensen nog geen vakantie hebben
Haha, waar kan ik jou aan herkennen vanavond?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Vanavond lekker hamburger eten![]()
Rulerofdeath nog steeds interesse in de fct kaart?
Ik heb er waarschijnlijk 2 over dus iemand anders nog belangstelling![]()
Tis wel onder voorbehoud die 2e, want dat is nog nie zeker
Haha, waar lees je dat?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goed.En met jou ook zo te lezen.
Uhm, blauw vest, zwarte jas, en donkergrijze ford focus stquote:Op woensdag 23 december 2009 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, waar kan ik jou aan herkennen vanavond?
Hahaha, okequote:Op woensdag 23 december 2009 09:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Uhm, blauw vest, zwarte jas, en donkergrijze ford focus st
[ afbeelding ]
haha, ik zal wel zeggen aan de persoon die er staat "wil je ff vragen aan Nathalie of die er wat extra's in dumpt, ok thanksquote:Op woensdag 23 december 2009 09:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, oke
Kan zijn dat ik wel drive sta, maar niet bij het raam (dus dat ik alle producten inpak, maar niet meegeef), dan moet je maar even zeggen dat je Nathalie even wil spreken
Hahahquote:Op woensdag 23 december 2009 09:21 schreef bambino het volgende:
[..]
haha, ik zal wel zeggen aan de persoon die er staat "wil je ff vragen aan Nathalie of die er wat extra's in dumpt, ok thanks"
Mwah, ik kan het geld wel gebruiken. Ben een arme student enzoquote:Op woensdag 23 december 2009 09:24 schreef bambino het volgende:
Je kunt ook gewoon vrij nemen en meegaan
Alleen is het dan wat lastiger om na de tijd iets te krijgen bij de mac als je je ziek gemeld hebt
Tegen?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:28 schreef bambino het volgende:
hehe okvolgende keer beter
Ik heb nog kaart voor vriendschappelijke wedstrijd ergens begin januari
Ik heb er 6 gekocht geloof ik![]()
kosten maar liefst 3,5 eurie stuk
Ik probeer wakker te worden, maar de koffie is alweer opquote:Op woensdag 23 december 2009 09:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoe is t?
tjah, dat hej mangsquote:
Moet je 2 pagina's terug lezen ofzo. Daar staat het welquote:Op woensdag 23 december 2009 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen
hoe ging je gesprek Marko?en heb je Wouter nog gezien?
hoe was het karten Wouter?en heb je Marko nog gezien?
Remcoquote:Op woensdag 23 december 2009 09:56 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemorgen
hoe ging je gesprek Marko?en heb je Wouter nog gezien?
hoe was het karten Wouter?en heb je Marko nog gezien?
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nou ja, werken. Ik zit hier een beetje te posten
quote:
Is het bij jou ook zo saai op stage?quote:
valt mee, heb weinig zinquote:Op woensdag 23 december 2009 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het bij jou ook zo saai op stage?
Weet iemand trouwens of Twente nog uitgezonden word vanavond?
ik ga eens ff zoekenquote:Op woensdag 23 december 2009 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je 2 pagina's terug lezen ofzo. Daar staat het wel
Wouterquote:Op woensdag 23 december 2009 09:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Remco
ging wel
eerste heat 1e van ons groepje en de 2e heat 2e
en ja
niet op RTL 7, misschien op Eredivisie Live...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Weet iemand trouwens of Twente nog uitgezonden wordt vanavond?
het karten was wel leukquote:Op woensdag 23 december 2009 10:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik ga eens ff zoeken
[..]
Wouterwel een goed avondje karten dus... en was Marko al hard aan het werk?
[..]
niet op RTL 7, misschien op Eredivisie Live...
ff mezelf quotenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet op RTL 7, misschien op Eredivisie Live...
Nee, maar ik ga vanavond wel naar H'lo. Naar een feest. Hopelijk word ik niet moe vroeg in de avond. Zul je net zien...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:18 schreef ch0c0mel het volgende:
Mensen die morgen nog naar kerstmiddag in Hengelo gaan?
Haha, okequote:Op woensdag 23 december 2009 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff mezelf quotenhet is NIET op Eredivisie Live zie ik in de programmagids; maar SC Heerenveen - PSV is afgelast en dat zou op tv komen, misschien zenden ze dan nu wel FC Twente - Helmond Sport uit
(op RTL 7 dus...)
Chocomelquote:Op woensdag 23 december 2009 10:18 schreef ch0c0mel het volgende:
Mensen die morgen nog naar kerstmiddag in Hengelo gaan?
Stage is heel erg saai.. ik loop normaal met een vriend van me hier stage maar die is dus op vakantie naar Parijs en heeft de donderdag (morgen) er ook direct bij gepakt vanwege kerstmiddag. En wie moet er weer doorwerken..quote:Op woensdag 23 december 2009 10:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is het bij jou ook zo saai op stage?
Weet iemand trouwens of Twente nog uitgezonden word vanavond?
Aww.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:39 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Stage is heel erg saai.. ik loop normaal met een vriend van me hier stage maar die is dus op vakantie naar Parijs en heeft de donderdag (morgen) er ook direct bij gepakt vanwege kerstmiddag. En wie moet er weer doorwerken..
Ah, een ochtendmensquote:Op woensdag 23 december 2009 10:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hopelijk word ik niet moe vroeg in de avond. Zul je net zien...
pas maar opquote:Op woensdag 23 december 2009 10:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Net ff wat gedaan. Ik kreeg het er koud van
Dat zal niet zo snel gebeurenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:51 schreef rulerofdeath het volgende:
pas maar op
zometeen begin je te zweten
In Hengelo, achter bij PC Compleet aan de beukwegquote:Op woensdag 23 december 2009 10:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aww.
Waar loop je stage dan?
Wat heb jij een leuke username. Ik ben gek op chocomel.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:03 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
In Hengelo, achter bij PC Compleet aan de beukweg
Koffie drinkenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar in het weekend flink balen.
Dat helpt niet echt veel.quote:
Hm, wat voor een soort stage is het?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:03 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
In Hengelo, achter bij PC Compleet aan de beukweg
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik weet wel wat anders maar dat doe ik alleen maar op echte grote feesten.
als een ezel zweet gaat ie dood hequote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als een ezel zweet gaat ie dood he
Hoelaat begint dat dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:28 schreef ReMcOrE het volgende:
FC Twente - Helmond Sport live op RTL 7 vanavond
de wedstrijd begint om 20.00, maar zie dat de uitzending pas om 20.30 begint op RTL7; dus weet niet hoe ze dat gaan doen...quote:Op woensdag 23 december 2009 11:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoelaat begint dat dan?
(informatie aan het verzamelen voor een cliënt van mij)
Hmhm. Dat dacht ik alquote:Op woensdag 23 december 2009 11:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de wedstrijd begint om 20.00, maar zie dat de uitzending pas om 20.30 begint op RTL7; dus weet niet hoe ze dat gaan doen...
Naaisquote:Op woensdag 23 december 2009 11:28 schreef ReMcOrE het volgende:
FC Twente - Helmond Sport live op RTL 7 vanavond
quote:
het wordt mij altijd wel gezegdquote:
automatische herstel functie?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Verdomme. Was zo fucking ver met die opdracht, sluit Word zich ineens af. Weg opdracht
nee, gisteravond was ik weg. en ik heb normaal gesproken weinig zin om terug te lezenquote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef bambino het volgende:
Nathalie om nog ff te replyen op je vraag, die wedstrijd is tegen Bayern Leverkussen
Is rulerofdeath nu weer weg of ? hij had blijkbaar me vraag niet gezien 2 pagina's terug
maarrem om even op jouw vraag terug te komen: Sorryquote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef bambino het volgende:
Nathalie om nog ff te replyen op je vraag, die wedstrijd is tegen Bayern Leverkussen
Is rulerofdeath nu weer weg of ? hij had blijkbaar me vraag niet gezien 2 pagina's terug
San nietquote:Op woensdag 23 december 2009 11:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Jullie zijn allemaal voetballiefhebbers he? Zelfs de vrouwen hier.
Ooooh Justinquote:Op woensdag 23 december 2009 11:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
San niet
Hoi SelmaDe schoonheid van een zonsopgang verbleekt bij jouw glimlach
Hehe is goedquote:Op woensdag 23 december 2009 11:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maarrem om even op jouw vraag terug te komen: Sorryik ben donders druk, ik moet nog van alles doen vanavond
Marketing & Communicatie, 2de jaarsquote:Op woensdag 23 december 2009 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, wat voor een soort stage is het?
hij doet het wel goedquote:
Ik voel me geliefdquote:Op woensdag 23 december 2009 11:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat heb jij een leuke username. Ik ben gek op chocomel.
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
automatische herstel functie?
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ooooh Justin![]()
Wat ben je toch een romantische jongeman.
vantzelfdequote:
Werken?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:15 schreef Robinhoo het volgende:
Yoo Justin en Bambinooo
Vanavond mis ik mijn 1e officiele thuiswedstrijd van Twente.
Inderdaad, slecht voor je gebitquote:Op woensdag 23 december 2009 11:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan niet zoveel natuurlijk.
je bent een pillenbikkerquote:Op woensdag 23 december 2009 11:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Neeeeee!!!!
Dit:
[ afbeelding ]
Maar dan niet zoveel natuurlijk.
sinds 1965 geen thuiswedstrijd gemist?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:15 schreef Robinhoo het volgende:
Yoo Justin en Bambinooo
Vanavond mis ik mijn 1e officiele thuiswedstrijd van Twente.
Hehe nee sinds ik een seizoenskaart heb (2007/2008 of wat is het)quote:Op woensdag 23 december 2009 12:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bent een pillenbikker
[..]
sinds 1965 geen thuiswedstrijd gemist?
Op Dance Valley 2008 was de laatste keer. Bijna twee jaar geleden hoor.quote:
nice kerelquote:Op woensdag 23 december 2009 12:20 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe nee sinds ik een seizoenskaart heb (2007/2008 of wat is het)
maar je hebt er wel aan gedaan toch?!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Op Dance Valley 2008 was de laatste keer. Bijna twee jaar geleden hoor.
Ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nice kerelzal aan je denken vanavond
[..]
maar je hebt er wel aan gedaan toch?!
Doeiiiiiquote:Op woensdag 23 december 2009 12:26 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga een vreetschuur opzoeken. Tot zo!
Ah ok, ja het ging aardig hard met de kaartenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:16 schreef Robinhoo het volgende:
Nee een feest. En ik was ook te laat met kaarten halenDacht niet dat het zo snel uitverkocht was.
klonk misschien een beetje lomp, maar wij noemen bij ons in de groep iemand die aan drugs doet een 'pillenbikker'... dat heeft niet perse een negatieve betekenis, zo drukken wij dat gewoon uitquote:
Ik ben ook niet boos. Die naam ken ik ook wel, alleen is het nu niet op mij van toepassing.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klonk misschien een beetje lomp, maar wij noemen bij ons in de groep iemand die aan drugs doet een 'pillenbikker'... dat heeft niet perse een negatieve betekenis, zo drukken wij dat gewoon uitbedoel er dus verder niks mee!
dan zou ik een alcoholjunk zijn omdat ik alcohol drink in het weekendquote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet boos. Die naam ken ik ook wel, alleen is het nu niet op mij van toepassing.![]()
De één doet aan alcohol en de ander aan drugs. (he dat klinkt ook weer zo raar junkerig )
Je vergeet nog een optie "de ander doet aan geen een"quote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet boos. Die naam ken ik ook wel, alleen is het nu niet op mij van toepassing.![]()
De één doet aan alcohol en de ander aan drugs. (he dat klinkt ook weer zo raar junkerig )
Eetsmakelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga pauze houden.
Ben die hele Word zat
Oja, dat soort mensen heb je ook nog.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Je vergeet nog een optie "de ander doet aan geen een"
I know i'm boring
Ajuuquote:Op woensdag 23 december 2009 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga pauze houden.
Ben die hele Word zat
Hey! Ik kom er ook vandaan ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Serieus, Nijverdal_________________________________________________________________
Behalve Henrike![]()
yayquote:Op woensdag 23 december 2009 12:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja, dat soort mensen heb je ook nog.En je verveelt me geen moment hoor.
Ik sta achter jequote:Op woensdag 23 december 2009 13:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo.
Nou weer verder boos worden op Word
Zeg maar dat als die niet lief tegen je is dat ik em persoonlijk deinstalleerquote:
yep yepquote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef Robinhoo het volgende:
Bambino was jij nou in Boekarest geweest?
Oke nicequote:
Anders hou je er gewoon over opquote:Op woensdag 23 december 2009 13:13 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oke nice
Wil je dan Samzz even uitleggen dat rellen kunnen voorkomen doordat je wordt aangevallen of je wordt uitgedaagd in je eigen stad?
Heb het gezegt.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef bambino het volgende:
[..]
Zeg maar dat als die niet lief tegen je is dat ik em persoonlijk deinstalleer
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anders hou je er gewoon over op
San is het vast allang vergeten. Why don't you just forget it?quote:
dat dusquote:Op woensdag 23 december 2009 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anders hou je er gewoon over op
Rateltjequote:
Alsof we dat wel worden als je er nog ellenlang over doorgaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:32 schreef Robinhoo het volgende:
Oke ik hou er over opMaar jullie zijn het nog niet met me eens dat vind ik stom
quote:
Waarom ga je naar Australië?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ga volgende week naar Australië, anders was ik je vanavond of volgende week een knuffel komen brengen![]()
20 januari ben ik d'r weer. dan doen?
even m'n broertje ophalenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom ga je naar Australië?
joahquote:
das niet liefquote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Whaha, ik loop ruzie te schoppen met die dikke ex van meGod wat ben ik blij dat ik van m af ben
maar gaan we nog wel knuffelen?quote:
lolquote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Whaha, ik loop ruzie te schoppen met die dikke ex van meGod wat ben ik blij dat ik van m af ben
Ach, hij heeft me eindelijk mn laatste geld gegeven, en zei daarbij dat hij mij niet meer in zn leven wilde hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |