UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas -> Jarig op 26 juli
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
STTSJT = Steven -> Jarig op 11 december
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Dat hoort ook niet in konijnenvoerquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:18 schreef Samzz het volgende:
Mijn zusje had stamppot boerenkool gemaakt. Alleen was ze de aardappel zo goed als vergeten
Was je er eerder dan 19:00 of zo?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik stond te wachten, kwam wouter langs
Gezellige bende dus!!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik stond te wachten, kwam wouter langs
Die klootzakken kunnen niet vertellen welke treinen wanneer rijden, ook niet of ze uberhaupt nog rijden. En na een uur of negen rijden er uberhaupt geen treinen meer.quote:
niks niet!quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:18 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik hoop dat het gauw weer gaat dooien, ben dit wel zat, is geen fuck aan
dus wel, do emij maar 25 graden!quote:
waar moet je heen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:23 schreef Samzz het volgende:
Ik vind t weer prachtig, maar die kut NS moet gewoon rijden
Ik moet nergens heen, iemand moet naar mij. Maar dat kan dus nietquote:
dan kom ik toch? dan is er iemand bij je.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet nergens heen, iemand moet naar mij. Maar dat kan dus niet
Het gaat er niet om dat er iemand bij me moet zijn, het gaat erom dat we morgen waarschijnlijk niet weg kunnenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:28 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dan kom ik toch? dan is er iemand bij je.
Is dat zo erg dan? geen werk of school te hoeven doenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat er iemand bij me moet zijn, het gaat erom dat we morgen waarschijnlijk niet weg kunnen
Wie zegt dat het werk of school is? Het is gewoon kut dat je je plannen moet wijzigen omdat de NS last heeft van wat sneeuw.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan? geen werk of school te hoeven doen
ik weet niet wanneer je die plannen hebt gemaakt maar het is al een paar dagen chaos op t spoor/de weg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat het werk of school is? Het is gewoon kut dat je je plannen moet wijzigen omdat de NS last heeft van wat sneeuw.
auto lenen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie zegt dat het werk of school is? Het is gewoon kut dat je je plannen moet wijzigen omdat de NS last heeft van wat sneeuw.
er zijn dingen op de wereld die je niet makkelijk omgooit. Onze plannen staan al een maand vast. Maar goed, blijf de NS maar verdedigenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik weet niet wanneer je die plannen hebt gemaakt maar het is al een paar dagen chaos op t spoor/de weg.
Je had het dus van te voren kunnen weten/op tijd de plannen kunnen wijzigen.
Ik heb al wat geregeld, maar ik vind nog steeds dat ik een vrijbrief heb om de NS af te jakkeren. Net als al die andere mensen die vast zitten ik weet niet waar.quote:
Hij zou d'r wel werken ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
er zijn dingen op de wereld die je niet makkelijk omgooit. Onze plannen staan al een maand vast. Maar goed, blijf de NS maar verdedigen
Eens. Volgende keer alles afbreken en zwart gaan rijden. Zij niet vervoeren, jij niet betalen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al wat geregeld, maar ik vind nog steeds dat ik een vrijbrief heb om de NS af te jakkeren. Net als al die andere mensen die vast zitten ik weet niet waar.
helaas in almerequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:06 schreef Mdrop het volgende:
Lol voor de liefhebber > http://link.marktplaats.nl/305080205
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |