bestaan niet...quote:
en dan zijn ze al gepatched.quote:
Klopt maar bij MW2 kun je van een grote afstand iemand in 1x doden met een shotgun...quote:Op donderdag 24 december 2009 23:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als je in het echt iemand van dichtbij raakt met shotgun is het toch ook over
Nog steeds zijn er van die kuttekoppen die met akimbo 1887's zowat lopen te snipen.quote:
Viva la resistance!quote:Op donderdag 24 december 2009 23:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vooral leuk als ze met z'n allen zitten te campen in die grot in Wasteland.
Ik scheld die gasten met een akimbo 1887's of noobtubes met een berichtje verrot en dan blok ik ze zodat ze niet kunnen reageren.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:37 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nog steeds zijn er van die kuttekoppen die met akimbo 1887's zowat lopen te snipen.
wat een noob, je hoort die smoke 'nade toch en de smoke die eruitkomt, En de helicopter hoor je aankomen en kun je op de map zien.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:15 schreef Captain_Zappa het volgende:
Vanavond had ik een game winning kill met mijn carepackage ;')
Ik kwam toevallig achter een sniper en toen gooide ik mijn package op zijn rug en toen ging die dood door het pakketje.
Ja maar de meeste snipers zijn zo sufquote:Op vrijdag 25 december 2009 01:00 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
wat een noob, je hoort die smoke 'nade toch en de smoke die eruitkomt, En de helicopter hoor je aankomen en kun je op de map zien.
Moest vast een vette killcam geweest zijn
Ik kan alleen maar lachen om scheld-berichten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 00:12 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik scheld die gasten met een akimbo 1887's of noobtubes met een berichtje verrot en dan blok ik ze zodat ze niet kunnen reageren.![]()
Als ze constant hun adem in zitten te houden om te mikken, dan vallen de achtergrondgeluiden weg. En dan kunnen ze idd niets door hebben... zelfs hele schietpartijen vlak achter hun rug worden dan niet opgemerkt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:00 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
wat een noob, je hoort die smoke 'nade toch en de smoke die eruitkomt, En de helicopter hoor je aankomen en kun je op de map zien.
Moest vast een vette killcam geweest zijn
Dat zo'n kill ook nog eens een challenge oplevert....hoe groot is de kans dat je dat lukt.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:00 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Leuk tochquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:15 schreef DemonRage het volgende:
Soms ben je zo bezig dat je een hele zooi killstreak awards hebt opgespaard... staan er een predator missile, care package en 3 UAV's in onder de knop.
okequote:Op vrijdag 25 december 2009 11:51 schreef Opie het volgende:
Ik word die Britse 13 jarige stemmetjes door de headset een beetje zat eigenlijk.
Voeg me toe, mensen! Voeg me toe. Heb je weer een extra iemand in je lijst om vol lood te pompen.
Live tag: GeekGalore
Is wel kut als je wat hebt gespaard en dan het spel ineens is afgelopen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 13:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Leuk toch![]()
had een keer 3 predator missiles achter elkaar laten afschieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |