Nee eigenlijk nooit meer. Heb het op het begin wel gedaan. de 1e 20 levels ofzo. omdat je dan nog tegen slechte spelers zit. maar daarna kan je die perk wel beter gebruikenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef versteegrob het volgende:
Gebruiken jullie wel eens de perk harderline ?
Dat had ik op Termial inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Merkie het volgende:
Ook zo fantastisch als je na veel moeite een AC-130 in de lucht hebt op Highrise, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat iedereen binnen zit. 0 kills. Joepie.
Op Terminal zitten er gaten in het plafond waar je doorheen kunt schieten he, vooral handig met Domination, ze zitten precies boven de vlaggenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:31 schreef KintoUn het volgende:
[..]
Dat had ik op Termial inderdaad.
En een paar gasten natuurlijk niet te zien ook...
0 kills, jeuh!
Maar ik kan ook helemaal niet met dat ding omgaan..
Overigens, zijn hier ook lui die spelen met de fragFx controller toevallig?
Ben ik wel benieuwd naar...
Uhhh het eerste wat je zegt lijkt me niet echt waar. Ze kijken nooit naar welk level je bent en het zegt ook niet zoveel maar ben nu prestige, dus weer op nieuw begonnen en het is best relax. Na 2 kills al UAV, na 4 kills al een predator en na 6 kills de Harrier, niet gek.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee eigenlijk nooit meer. Heb het op het begin wel gedaan. de 1e 20 levels ofzo. omdat je dan nog tegen slechte spelers zit. maar daarna kan je die perk wel beter gebruiken
Je kan beter na 4 kills random package doenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:26 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Uhhh het eerste wat je zegt lijkt me niet echt waar. Ze kijken nooit naar welk level je bent en het zegt ook niet zoveel maar ben nu prestige, dus weer op nieuw begonnen en het is best relax. Na 2 kills al UAV, na 4 kills al een predator en na 6 kills de Harrier, niet gek.
ja maar ik vind care package zoveel tijd kosten...quote:Op donderdag 24 december 2009 00:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je kan beter na 4 kills random package doen
na 5 kills preditor missile
en na 8 kills emergency airstrike![]()
kei vaak zitten daar super goede dingen![]()
vanmiddag zat er : 1 pavelow 1 attack helicopter 1 uav 1 preditor missile in...
resultaat 24 kills 3 deaths
Ja okeequote:Op donderdag 24 december 2009 00:33 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja maar ik vind care package zoveel tijd kosten...
ik heb predator+harrier+ac130/choppergunner
6 kills is precision air strike en die moet je sowieso niet pakken.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja okee
maar ik vind het gat van 6 kills naar 11 kills een beetje groot en zo vaak haal ik 11 kills niet dus![]()
8 kills haal 6/10 keer in potjes dus ik houd het wel zo
Ja 7 bedoelde ik ook...quote:Op donderdag 24 december 2009 00:56 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
6 kills is precision air strike en die moet je sowieso niet pakken.
Op 7 harrier strike en die haalt je streak in zijn eentje tot 11+ met gemak.
Dus eigenlijk zit er niet eens een gat tussen 7 en 11, tenzij je extreem pech hebt en iemand permanent met een stinger rond loopt, gebeurt zelden maar dan is je harrier meteen kapot en dat is balen.
hhaha, dat harrier is mijn lievelings vijand zijn wapen, omdat ik die echt zo makkelijk neer kan halen voordat die al aankomt, of die normale chopper ook echt voordat die al aankomen schiet ik die al neer en af en toe ook zo die chopper gunners en dat is echt dikke lolquote:Op donderdag 24 december 2009 00:57 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja 7 bedoelde ik ook...
maja ik heb dus altijd dat iemand mijn harrier neerhaalt,,
btw ik zelf haal ook altijd die dingen neer heb standard tegenwoordig een stinger bij me
Ah, en werkt dat een beetje of wat?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:38 schreef Major-Balls het volgende:
Lijkt me niets.. Ik speel via een XFPS 4.0 Force
Ik speel heel vaakquote:Op donderdag 24 december 2009 00:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je kan beter na 4 kills random package doen
na 5 kills preditor missile
en na 8 kills emergency airstrike![]()
kei vaak zitten daar super goede dingen![]()
vanmiddag zat er : 1 pavelow 1 attack helicopter 1 uav 1 preditor missile in...
resultaat 24 kills 3 deaths
Ik hoop dat er nog een rollback gaat plaatsvinden van mensen die misbruik hebben gemaakt van de bug... maar het zal wel niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:37 schreef KrentebolHooft het volgende:
Is de update er? jammer, geen ruige matches meer op RustDat was net zo goed voor mijn K/D.
Zo geweldig om daar een stealth bomber op te doen, je blaast die ventjes op in het ene spawn punt en dan respawnen ze aan de over kant om nog eens dood te gaan aan dezelfde air strike
meldt!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:56 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
tenzij je extreem pech hebt en iemand permanent met een stinger rond loopt, gebeurt zelden maar dan is je harrier meteen kapot en dat is balen.
Denk dat dat heel moeilijk te controleren is. En moeten de mensen die onbedoeld zo'n glitch game gejoined hebben en het toen zijn gaan spelen dan ook gestraft worden? Is niet te doen lijkt me.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:22 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog een rollback gaat plaatsvinden van mensen die misbruik hebben gemaakt van de bug... maar het zal wel niet.
Ik heb zo vaak Rust gespeeld in team-deathmatch. Iets teveel naar mijn zin eigenlijk.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als je die blijft spelen zal je hem ook nooit tegen komen
Ik kom em ook wel regelmatig tegen in TD, maar dat vind ik juist altijd tofquote:Op donderdag 24 december 2009 10:45 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak Rust gespeeld in team-deathmatch. Iets teveel naar mijn zin eigenlijk.
C4 van de tegenstander opgeblazen/kapot geschotenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef mstx het volgende:
Daarnet weer een accolade gekregen "most c4 kills"... terwijl die nog lang niet unlocked is. Soms klopt er echt niks van.
martybombquote:Op donderdag 24 december 2009 08:48 schreef Parvus het volgende:
Gister schoot ik op 2 man, raakte ze allebei maar schoot ze niet dood en zij mij wel. Respawn ik, krijg ik 5 seconde later ineens "Dubble Kill" voor die 2 gastenhehe
Ik vind het altijd zo chaotisch.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:51 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ik kom em ook wel regelmatig tegen in TD, maar dat vind ik juist altijd tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |