tactical insertion is leuk als je iemand in z'n kop schiet die vervolgens opnieuw op dezelfde plek spawned.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:18 schreef Palmboom313 het volgende:Claymore en tactical insertion is tof
![]()
![]()
![]()
Ik lag helemaal dubbel toen die gast kapot ging
Ik heb nog steeds geen tactical insertion gevonden om neer te maaienquote:Op woensdag 23 december 2009 19:31 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
tactical insertion is leuk als je iemand in z'n kop schiet die vervolgens opnieuw op dezelfde plek spawned.
ik ook maar 1xquote:Op woensdag 23 december 2009 20:37 schreef Frozen het volgende:
Toch even het vermelden waard:
Ik speel het spel niet erg vaak, ( nu level 30 ) maar nog geen enkele keer Rust gehad als map.
Vaag.
Welke maps hebben dan Rust?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik ook maar 1x
maar ik speel ook altijd ground war... dus ja, dan krijg je rust niet.
Als je die blijft spelen zal je hem ook nooit tegen komenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef Frozen het volgende:
[..]
Welke maps hebben dan Rust?
Ik speel vooral Domination, team deathmatch.
Harrier airstrike, pavelow, en chopper gunner is gewoon pure pwnagequote:
Nee eigenlijk nooit meer. Heb het op het begin wel gedaan. de 1e 20 levels ofzo. omdat je dan nog tegen slechte spelers zit. maar daarna kan je die perk wel beter gebruikenquote:Op woensdag 23 december 2009 23:09 schreef versteegrob het volgende:
Gebruiken jullie wel eens de perk harderline ?
Dat had ik op Termial inderdaad.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef Merkie het volgende:
Ook zo fantastisch als je na veel moeite een AC-130 in de lucht hebt op Highrise, om vervolgens tot de ontdekking te komen dat iedereen binnen zit. 0 kills. Joepie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |