Was met Domination op Favela. Ik zat op een gegeven moment op de 30 kills en had mn predator missile opgeroepen. Daarmee haalde ik 2 kills, toen iets van 5 kills met mijn harrier en daarna iets van 20 kills met een chopper gunner. En ruim 40 mensen gekilled met een Famas.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:41 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Bij welk spel haal je 73 kills?
Die WA2000 is ook gewoon kut.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:45 schreef Def1987 het volgende:
ik moest sommige 3 a 4 keer raken met een silenced WA2000 sniper voordat ze neer gingen.
Welke modus is het beste om een nuke te lanceren? Speel alleen FFA en daar haal ik max 20 kills meequote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:23 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Welke modus is het beste om een nuke te lanceren? Speel alleen FFA en daar haal ik max 20 kills mee
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:40 schreef DeeBee het volgende:
Wel m'n personal kill streak verbeterd naar 13 vandaag.
Of die wapen kut is maakt niet veel uit, in 1 schot moeten ze gewoon dood zijn. Zeker niet pas na 4.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Die WA2000 is ook gewoon kut.M82 werkt een stuk fijner.
Met die WA2000 heb ik altijd 2 schoten nodig, dus volgens mij ligt het wel aan het wapen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Of die wapen kut is maakt niet veel uit, in 1 schot moeten ze gewoon dood zijn. Zeker niet pas na 4.
pleur je d'r toch een holo op?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:43 schreef KrentebolHooft het volgende:
ik vind die red dot op de TAR zo vreselijk irritant, dat richt zo ontzettend lomp![]()
En dat is dan als ik dat wapen van iemand anders op pak, ik zet wel een beter wapen aan in mijn classes
Nee, het ligt niet aan het wapen. 1 a 2 schoten is normaal. Niet 4 waarvan er zeker 2 headshots waren. Ligt gewoon aan de lag.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Met die WA2000 heb ik altijd 2 schoten nodig, dus volgens mij ligt het wel aan het wapen.
of jij hebt echt een kut, kut internet/verbinding, of jij dikt wat dingen aan :$ en aan dat 73-11 verhaal neig ik toch voor het aandik verhaalquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:45 schreef Def1987 het volgende:
Nou, net een potje met 4 streepjes en ik werd zwaar geowned door mensen met 2 streepjes. Een dik negatieve score als gevolg terwijl de rest simpel de 30 kills haalden. En natuurlijk weer gemiddeld 3 spawnkillers met akimbo shotguns. Potje daarna had iedereen 4 streepjes en ik moest sommige 3 a 4 keer raken met een silenced WA2000 sniper voordat ze neer gingen. Het contrast tussen de verschillende potjes is zo groot dat je nou nooit meerdere potjes achter elkaar lekker kan spelen. Want het potje erna haal ik een score van 73-11( Tevens direct lvl 70 geworden
)
True, ik had ook veel last van lag en host migrations. Heel irritant! Zometeen nog maar een potje spelenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:42 schreef DeeBee het volgende:
Vanavond wel weer iets teveel mensen online met Pools-internet...
Veel host wissels en lag tijdens potjes...maar ja, qua level begin ik beetje de goede kant op te gaan nu. Al zal ik de komende dagen weinig spelen, want moet werken...
Lol inddquote:Op woensdag 23 december 2009 07:16 schreef Catch_me het volgende:
Begin je nuke killstreak te equipen want de kerst noobs komen er aan
Ik gebruik ook de Stinger, merk dat ik vaak dan ook de enige ben die helicopters ed uit de lucht schiet. Maar daarom juist wel handig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:58 schreef versteegrob het volgende:
Vet spel, wat vinden jullie van de AK-47 ? Damage valt me toch wat tegen, vind de SCAR het beste wapen.
Wat gebruiken jullie als 2e wapen? Ben volgens mij de enige met een Stinger
quote:Op woensdag 23 december 2009 07:16 schreef Catch_me het volgende:
Begin je nuke killstreak te equipen want de kerst noobs komen er aan
Iedereen roept dat dat apparaat zo accuraat is, maar ik raak er helemaal niets mee.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:47 schreef Agiath het volgende:ACR
Ik gebruik sinds kort ook veel scavenger en ik moet zeggen dat het me aardig bevalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |