Ja ken het probleem, verwacht je de vlag te verdedigen dat de twee teammates je rug wel hebben, zijn ze allemaal als een gek vandoor gegaan, wordt jij in je rug geschoten...quote:Op zondag 27 december 2009 00:05 schreef KintoUn het volgende:
Waar ik me wel steeds meer aan erger zijn gasten die bijvoorbeeld domination spelen, maar zich geen ruk boeien over de te veroveren punten. Alleen maar verijdeld DM spelen.
Geen cover, lopen gewoon de points voorbij etc.
Daarom loop ik altijd met scavenger, zo kan je hele gebouwen volzetten met claymores. Eerst nam ik altijd Bling maar Scavenger is voor mij echt een must wil ik monsterscores halen.quote:Op zondag 27 december 2009 09:07 schreef versteegrob het volgende:
Net de perk danger close genomen icm claymore, valt me toch vies tegen. Dacht dat de marathon mensen icm lightweight nu wel dood zouden gaan maar zij rennen nog vrolijk door.
Wel werkt claymore bij langzame mensen, damn zoveel beter dan een granaat. Alleen jammer dat je er maximaal 1 kan dragen, bij CoD4 had je er 2
Twijfel nu tussen danger close of stopping power, moeilijk
Na ik geloof 3 claymores verdwijnen de oudste claymores die je gelegd hebt.quote:Op zondag 27 december 2009 13:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daarom loop ik altijd met scavenger, zo kan je hele gebouwen volzetten met claymores. Eerst nam ik altijd Bling maar Scavenger is voor mij echt een must wil ik monsterscores halen.
Dat heb ik nog niet meegemaakt. Nu is het zo dat je meestal niet meer dan 3 claymores nodig hebt om een gebouw af te sluiten, dus zeker weet ik het niet.quote:Op zondag 27 december 2009 13:38 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Na ik geloof 3 claymores verdwijnen de oudste claymores die je gelegd hebt.
Siterip Pro in samenwerking met FMJquote:Op zondag 27 december 2009 13:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet meegemaakt. Nu is het zo dat je meestal niet meer dan 3 claymores nodig hebt om een gebouw af te sluiten, dus zeker weet ik het niet.
ik weet het wel zeker dat je e rmaar 3 kanquote:Op zondag 27 december 2009 13:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet meegemaakt. Nu is het zo dat je meestal niet meer dan 3 claymores nodig hebt om een gebouw af te sluiten, dus zeker weet ik het niet.
Doe ik ook altijd, heerlijkquote:Op zondag 27 december 2009 13:47 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Siterip Pro in samenwerking met FMJ![]()
Schitterend als je door de muur op iemands claymore schiet en hij gaat zelf dood
quote:Op zondag 27 december 2009 13:52 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, heerlijk
Net zat ik in mijn AC130 lekker te schieten, zie ik in een keer drie man op mijn plek af komen lopen, in blinde paniek schiet ik de raket af die kant op; echt bullseye.... op mezelf...
Nee maar bedoelde dat als je boven een bepaald level komt je alleen nog van dat niveau tegen kan komen. Dara kun je idd meerdere servers kiezen en aanmaken etc Hoe is dat bij Mw 2 gedaan dan?quote:Op zondag 27 december 2009 15:41 schreef intraxz het volgende:
Killzone 2 heeft geen matchmaking (godzijdank)
Niet waar, had er vanmiddag toch echt 4 staan in dat huis bij level estate. Je moet ze alleen niet te dichtbij elkaar zetten anders ontploffen ze.quote:Op zondag 27 december 2009 14:54 schreef MPC60 het volgende:
Je kan maar twee claymores in de map zetten. Verder ben ik helemaal verslaafd geraakt aan 3rd person team teactical.
Niet waar, had er vanmiddag toch echt 4 staan in dat huis bij level estatequote:Op zondag 27 december 2009 13:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker dat je e rmaar 3 kan
Dit is dus echt de grootste bullshit ooitquote:Op zondag 27 december 2009 16:32 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Niet waar, had er vanmiddag toch echt 4 staan in dat huis bij level estate. Je moet ze alleen niet te dichtbij elkaar zetten anders ontploffen ze.
Volgens mij gooit MW2 vaak alles door elkaar. Zeker met die kerstnoobs nu. Bij Killzone 2 kan je als je een server maakt zelf instellen of er alleen mensen met ongeveer hetzelfde level mogen joinen. Dat is de enige optie die Killzone2 heeft op dat gebied.quote:Op zondag 27 december 2009 15:48 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Nee maar bedoelde dat als je boven een bepaald level komt je alleen nog van dat niveau tegen kan komen. Dara kun je idd meerdere servers kiezen en aanmaken etc Hoe is dat bij Mw 2 gedaan dan?
quote:Op zondag 27 december 2009 16:32 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Niet waar, had er vanmiddag toch echt 4 staan in dat huis bij level estate. Je moet ze alleen niet te dichtbij elkaar zetten anders ontploffen ze.
quote:Op zondag 27 december 2009 16:32 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Niet waar, had er vanmiddag toch echt 4 staan in dat huis bij level estate
\quote:Op zondag 27 december 2009 19:53 schreef DemonRage het volgende:
Ik heb het idee dat Infinity Ward je gruwelijk naait als je level 70 hebt gehaald: In care packages bijna nooit meer iets beters dan een uav of counter-uav en het lijkt alsof je tegenstanders met lagere levels het voordeel krijgen.
En dan kies je voor prestige mode en dan is alles weer normaal.Dus eigenlijk wordt dat een beetje geforceerd.
Ik ben prestige 1 level 42 maar ik krijg ook alleen UAVs en resupplies.quote:Op zondag 27 december 2009 19:53 schreef DemonRage het volgende:
Ik heb het idee dat Infinity Ward je gruwelijk naait als je level 70 hebt gehaald: In care packages bijna nooit meer iets beters dan een uav of counter-uav en het lijkt alsof je tegenstanders met lagere levels het voordeel krijgen.
En dan kies je voor prestige mode en dan is alles weer normaal.Dus eigenlijk wordt dat een beetje geforceerd.
Hoezo?quote:Op zondag 27 december 2009 19:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
\
waarom gebruik je sowieso nog care packages als je level 70 bentje kan je killstreak dan wel beter gebruiken
quote:Op zondag 27 december 2009 20:15 schreef DemonRage het volgende:
Je bent zelf altijd in het voordeel bij het capturen van je eigen care package, zelfs als jouw teamgenoot er eerder bij staat dan jij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |