Ahhh nou ik zou ook flink balen als me dat gebeurde hoorquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
M'n zus had gezegd 'tot op m'n schouders en ik wil nog een staart' en het is nu tot aan haar oren en een staart is nogal lastigHet staat haar overigens best leuk hoor
![]()
Ze heeft wel even zitten janken, dat vind ik dan wel weer sneu
Dat laatste vind ik dus ook, maar ik vrees dat meerdere dat vinden en dat de teller nog wel op zal lopen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hoop meer uit je kontzak moet trekken vrees is. Wel een tof wijf trouwens.
Dat doen kappers zo vaak he.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef Etcetera het volgende:
Bijna vergeten te vertellenM'n zus d'r haar is verknipt door de kapper
Wow dan zou mijn haar over de grond slepen volgens mij.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doen kappers zo vaak he.Als je eenmaal een kapper hebt gevonden die doet wat jij vraagt, dan kun je maar beter elke keer weer naar die persoon vragen.
Ik ben trouwens al zo'n 8 maanden niet naar de kapper geweest.
Ik ga 3 à 4 keer per week naar de thuiskapper...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef Soempie het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik in de zomervakantie nog geweest ben, dus het is iets minder lang geleden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wow dan zou mijn haar over de grond slepen volgens mij.....
Ik heb ook altijd het idee dat ik nog niet eens 1x per jaar ga, maar ik ben ook nog in juni geweest ofzo, en tussendoor nog een of twee keer voor mn pony.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken dat ik in de zomervakantie nog geweest ben, dus het is iets minder lang geleden.
Nou dan nog! Ik moet eens per twee weken......quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken dat ik in de zomervakantie nog geweest ben, dus het is iets minder lang geleden.
Kort haar is een prijzige hobby jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou dan nog! Ik moet eens per twee weken......
Yep. Maar het kapsel staat mij wel leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kort haar is een prijzige hobby ja
Kappers zijn duur, lang haar is makkelijk en vind ik mooierquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Dus Soempie, Etc en ik zijn gewoon paupers
sorry ladies![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Dus Soempie, Etc en ik zijn gewoon paupers
sorry ladies![]()
Welnee, een paar bussen scheerschuim en wat mesjes per jaar...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kort haar is een prijzige hobby ja
Net uit de douche, met kort haar iig, of vroeg je het niet voor je zus?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wanneer is haar trouwens 'handdoek droog'
Die MM noemde is idd een goede optiequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vraag wel weer een plaatje aan.
ben ooit 3 jaar niet geweest.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doen kappers zo vaak he.Als je eenmaal een kapper hebt gevonden die doet wat jij vraagt, dan kun je maar beter elke keer weer naar die persoon vragen.
Bij afwezigheid van C4...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef Etcetera het volgende:
M'n zus had gezegd 'tot op m'n schouders en ik wil nog een staart' en het is nu tot aan haar oren en een staart is nogal lastigHet staat haar overigens best leuk hoor
![]()
Ze heeft wel even zitten janken, dat vind ik dan wel weer sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |