Shit ja, dat was mexicoquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:05 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
die liep toen al met een rollator geloof ik.....
Meestal doe ik dat ook. Maar soms schiet dat erbij in. Ik neem je verder niks kwalijk je zei het eerlijk.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:06 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Lijkt me zo makkelijk als iedereen gewoon tinypic/plaatjesupload gebruikt, dan heb je dat gezeur achteraf ook niet van 'ja, het stond in de bron bla bla', toch?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meestal doe ik dat ook. Maar soms schiet dat erbij in. Ik neem je verder niks kwalijk je zei het eerlijk.
Zijn ten seconds of fame idd...quote:
Meestal mis je dit soort vragen niet.....quote:
Ik twijfelde er dan ook niet aan dat ie goed was.....quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Meestal mis je dit soort vragen niet.....
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:17 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Ik twijfelde er dan ook niet aan dat ie goed was.....![]()
Ik heb alleen de film gezien en afgelopen weekend een interview met hem in de nrc gelezen, dus ik weet het nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:22 schreef tomtomaat het volgende:
O, dat boek heb ik hier voor me liggen. Moet het nog lezen. Staat helaas geen foto op van de schrijver....
Is het de moeite waard?
Geen star trek.quote:
Dat gaat over drugs.......quote:
Dat is al de helft.....quote:
Prachtige serie, helaas maar 1 seizoen gelopen maar daarna een sleeperhit geworden op internet.quote:
u bent in vorm!quote:
Ciao Tomquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:44 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Graag gedaan!! Het is mijn avond niet.... Ik ga een biertje drinken. Tot later....
Geen glazen huis en ook geen Nepal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:55 schreef Yankee het volgende:
vanwege het glazen huis wat toen met nepal te maken had?
vond het een mooi antwoordquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geen glazen huis en ook geen Nepal.
Min of meer. Hij mocht een onderscheiding in ontvangst nemen voor zijn werk voor Tibet... Welke?quote:
slaveloos +1quote:
Hij was zeer vereerd dat hij de onderscheiding kreeg. Maar Vlaardingen kon hij niet uit zijn bek krijgen....quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:11 schreef Morendo het volgende:
En daarvoor komt Gere naar Vlaardingen toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |