Neuh ik heb geen vrij, alleen donderdag om m'n kerstdiner-ingredienten in te kopen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
Dank je Pietje! Heb jij ook nog vrij?
Ik moest gister ofzo erg lachen bij het teruglezen over een bazenactie van een zekere user, wat grappig en wat stoer!
Naks noppes nadaquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Coos, kom d'r maar in
Bron: Telegraaf.nl
[..]
Ja die bedoelde ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh ik heb geen vrij, alleen donderdag om m'n kerstdiner-ingredienten in te kopen.
Nu zit ik te bedenken wat dat ook alweer was, oh ja CarO.
Nee geen schommel, maar hier ging zeker iets mis...quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, heb je er ook nog eentje op de schommel?![]()
O nee, dat vinden ze zeker "eng".
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, zhe horror, ik kan heul niet goed koken. Maar sla me er wel doorheen
En jij kan nog loten kopen voor El Niño op 6 januari. Niet zo groot als El Gordo maar naar Nederlandse begrippen héél groot!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:26 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
We hebben de Oudjaarsloterij nog..
Deze is oud maar soo leuk ..quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:01 schreef Gert het volgende:
Ik zocht een kostelijk grappig plaatje om te lachen van panda's.
Zoeken op "stupid panda", krijg je dit. WALCHELIJK!![]()
Dat excuus heb ik ook zo vlak voor de kerst.. HATSJOE !!!!quote:
Ja, idd t blijft grappig....quote:
Vertel es, wat voor onzin dingen zaten erinquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef D. het volgende:
Net kerstpakket van mijn vrouw geplunderd
Dat wordt weer smullen komende dagen
Even kijken wat ik uit mijn hoofd nog weet:quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel es, wat voor onzin dingen zaten erin
Das een lekker kerst pakket ding !!! Al was het regel één maarquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Even kijken wat ik uit mijn hoofd nog weet:
wijn
toastjes
koekjes
nougat
brie
chips
salmiakstaafjes
tapenade
moccasaus
nog een soort toastjes
luxe kaneelkussentjes
set met 5 schaaltjes
luxe citruspers
schaak-/dambord
en nog een paar zaken
De wijn is waarschijnlijk het enige wat we zeker niet gaan gebruikenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een lekker kerst pakket ding !!! Al was het regel één maar![]()
Afschieten moeten ze jequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
De wijn is waarschijnlijk het enige wat we zeker niet gaan gebruiken
Oh en WTF is een "luxe citruspers" Krijg je daar een hulpje bij ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een lekker kerst pakket ding !!! Al was het regel één maar![]()
Volautomatischquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en WTF is een "luxe citruspers" Krijg je daar een hulpje bij ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |