Neuh ik heb geen vrij, alleen donderdag om m'n kerstdiner-ingredienten in te kopen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:58 schreef liesje1979 het volgende:
Dank je Pietje! Heb jij ook nog vrij?
Ik moest gister ofzo erg lachen bij het teruglezen over een bazenactie van een zekere user, wat grappig en wat stoer!
Naks noppes nadaquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
Coos, kom d'r maar in
Bron: Telegraaf.nl
[..]
Ja die bedoelde ikquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Neuh ik heb geen vrij, alleen donderdag om m'n kerstdiner-ingredienten in te kopen.
Nu zit ik te bedenken wat dat ook alweer was, oh ja CarO.
Nee geen schommel, maar hier ging zeker iets mis...quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha, heb je er ook nog eentje op de schommel?![]()
O nee, dat vinden ze zeker "eng".
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, zhe horror, ik kan heul niet goed koken. Maar sla me er wel doorheen
En jij kan nog loten kopen voor El Niño op 6 januari. Niet zo groot als El Gordo maar naar Nederlandse begrippen héél groot!quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:26 schreef hondjes het volgende:
[..]
![]()
We hebben de Oudjaarsloterij nog..
Deze is oud maar soo leuk ..quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:01 schreef Gert het volgende:
Ik zocht een kostelijk grappig plaatje om te lachen van panda's.
Zoeken op "stupid panda", krijg je dit. WALCHELIJK!![]()
Dat excuus heb ik ook zo vlak voor de kerst.. HATSJOE !!!!quote:
Ja, idd t blijft grappig....quote:
Vertel es, wat voor onzin dingen zaten erinquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:09 schreef D. het volgende:
Net kerstpakket van mijn vrouw geplunderd
Dat wordt weer smullen komende dagen
Even kijken wat ik uit mijn hoofd nog weet:quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel es, wat voor onzin dingen zaten erin
Das een lekker kerst pakket ding !!! Al was het regel één maarquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Even kijken wat ik uit mijn hoofd nog weet:
wijn
toastjes
koekjes
nougat
brie
chips
salmiakstaafjes
tapenade
moccasaus
nog een soort toastjes
luxe kaneelkussentjes
set met 5 schaaltjes
luxe citruspers
schaak-/dambord
en nog een paar zaken
De wijn is waarschijnlijk het enige wat we zeker niet gaan gebruikenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een lekker kerst pakket ding !!! Al was het regel één maar![]()
Afschieten moeten ze jequote:Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
De wijn is waarschijnlijk het enige wat we zeker niet gaan gebruiken
Oh en WTF is een "luxe citruspers" Krijg je daar een hulpje bij ofzoquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Das een lekker kerst pakket ding !!! Al was het regel één maar![]()
Volautomatischquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en WTF is een "luxe citruspers" Krijg je daar een hulpje bij ofzo
Die kan je gewoon uitprinten hoorquote:
Ik heb nog zo'n lilluk marmeren schaakbord op zolder.quote:
Thanx, zullen we samen schakenquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n lilluk marmeren schaakbord op zolder.
Hier, vangen!
Das Cool mens.. Ik heb ooit les gehad van mijn vader met zo'n vet gaaf bord en die speel "dingen" waren super mooi design enzo. Dat weet ik nog, de spelregels niet meerquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n lilluk marmeren schaakbord op zolder.
Hier, vangen!
Ik kreeg altijd extra geld, niks aan dat gaat wel op. Mijn vriend had echt een coole verleden jaar. Leuke dingen verpakt in een doos wat een poef is. Die gebruik ik nog steeds. Lekkere thee, soep en een soepkom heeeeel groot, daar drink ik thee uit ..quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:55 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Die zat ook eens in me Bart Smit-pakket....
Daar heb je nog wat aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:24 schreef D. het volgende:
[..]
Even kijken wat ik uit mijn hoofd nog weet:
wijn
toastjes
koekjes
nougat
brie
chips
salmiakstaafjes
tapenade
moccasaus
nog een soort toastjes
luxe kaneelkussentjes
set met 5 schaaltjes
luxe citruspers
schaak-/dambord
en nog een paar zaken
Bij een andere baas van me,mocht je altijd een bon kiezen,ene keer ici-paris, de keer daarop een juweliersbon,t lag eraan wat ik in gedachte had om te kopen, van 50 euro maar liefst.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd extra geld, niks aan dat gaat wel op. Mijn vriend had echt een coole verleden jaar. Leuke dingen verpakt in een doos wat een poef is. Die gebruik ik nog steeds. Lekkere thee, soep en een soepkom heeeeel groot, daar drink ik thee uit ..
Irisbonnen heb ik ook eens gekregen, ook handig...quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Daar heb je nog wat aan![]()
Mijn vrouw heeft allemaal dingen (wijn en champagne) van relaties gekregen en heeft zelf de kerstpakketten samengesteld, NOU...niets voor mij bij![]()
Schoonheidsbehandeling-bon, vvv bonnen (of Iris) make up bende en nog wat van die vrouwen dingen.
Voor de mannen had ze een sportief pakket samengesteld, mooie rugzak (zo'n echte stevige) ook vvv bonnen en een uurtje golf les.
1 van de mannen heeft een dames pakket gekregen want daar zou hij meer plezier aan beleven![]()
Gelukkig zelf boodschappen gedaan en heb lekkere dingen gehaald
Dat soort bonnen heb ik nog steeds in mijn tas zitten. Denk dat ze niet meer geldig zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Bij een andere baas van me,mocht je altijd een bon kiezen,ene keer ici-paris, de keer daarop een juweliersbon,t lag eraan wat ik in gedachte had om te kopen, van 50 euro maar liefst.
Soepkip...quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wij kregen een boekje met tig artikelen. Moet je zelf een artikel kiezen uit kiezen en dan sturen ze die op. Meestal vergeet ik dat hele boekje en heb ik dus niets, want het geldt maar tot maart of zo.
Ja, best wel zo af en toequote:
Ze heeft het aan een aantal personen gevraagd en dit kwam er zo'n beetje uit.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Irisbonnen heb ik ook eens gekregen, ook handig...
Dat vind ik ook het leukst, een soort van verrassingspakket, maar helaas doen ze bij de baas van mijn man niet aan dat soort dingen, het moet altijd iets aparts zijn. Zoon greep er ook al naast. Ben blij dat ik mijn bonnenboekje van S. de Boer volhad en vandaag mijn boodschappenpakket heb opgehaald, had ik tenminste iets om lekker in te graaien en te bekijkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:16 schreef D. het volgende:
Bonnen en boekjes
ik wil gewoon een doos vol (in dit geval een kist/krantenbak) met excusief voer![]()
Voor de rest mag ik ook niet mopperen hoor, een rosbiefquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:16 schreef D. het volgende:
Bonnen en boekjes
ik wil gewoon een doos vol (in dit geval een kist/krantenbak) met excusief voer![]()
Jouw schuld..?? Of een kloteding??quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, best wel zo af en toe![]()
En mijn harddisk van mń notebook ging een uur geleden ook nog stuk. Schaffen ze speciaal voor mij een onverwoestbaar apparaat aan, geschikt voor off-shore omgevingen, gaat het alsnog kaduuk
het leuk van een kerstpakket is dat er altijd dingen inztten die je niet in de supermarkt vindt, dus die je anders nooit zou etenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:20 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het leukst, een soort van verrassingspakket, maar helaas doen ze bij de baas van mijn man niet aan dat soort dingen, het moet altijd iets aparts zijn. Zoon greep er ook al naast. Ben blij dat ik mijn bonnenboekje van S. de Boer volhad en vandaag mijn boodschappenpakket heb opgehaald, had ik tenminste iets om lekker in te graaien en te bekijken
Is het ook. Anders moeten ze een pakket samenstellen hè. 2 jaar geleden hebben we een schilderij op canvas laten maken van een vakantiefoto, vorig jaar de hotstones en dit jaat maar een etentje, ik zou het anders ook niet weten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik vind zo'ń boekje vooral te makkelijk en daarmee is voor mij de lol er eigenlijk al redelijk vanaf.
Je zou het allemaal maar op de fiets mee moeten nemenquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Voor de rest mag ik ook niet mopperen hoor, een rosbief,wijnen ,kistje mandarijnen, 4 kilostukken verschillende kaas, DE koffie,een kip,chocola,kerststol,beste boter,unoxworst,blik zalm....
Voor zover ik weet niet mijn schuldquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:24 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jouw schuld..?? Of een kloteding??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |