quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee geen schommel, maar hier ging zeker iets mis...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Normaal haal ik het bij de echte visboer maar de mensen die nu komen eten zijn dat niet waard
Je moet er zelf toch ook van eten? Of haal je 2 porties?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Normaal haal ik het bij de echte visboer maar de mensen die nu komen eten zijn dat niet waard
Dat doe ik nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:04 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Dan moet je een verouderde datum pakken....nee sorry dit kan niet....
Nou dat doet wonderen, van de stank vallen ze dan al dood neer...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat doe ik nietZe liggen wel al een weekje gewoon in de kast
Ik grinnikquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wie? Je schoonouders?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat doe ik nietZe liggen wel al een weekje gewoon in de kast
Nee, ik heb het erg getroffen met ze, ze zijn TOPquote:
Is het de motorclub?quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee, ik heb het erg getroffen met ze, ze zijn TOP![]()
Vrienden die het waarschijnlijk toch niet waarderen, het met 2 grote happen naar binnen gooien en wegspoelen met bierStelletje barbaren zijn het, maar wel gezellig
Heb ik over nagedachtquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet er zelf toch ook van eten? Of haal je 2 porties?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee, ik heb het erg getroffen met ze, ze zijn TOP![]()
Vrienden die het waarschijnlijk toch niet waarderen, het met 2 grote happen naar binnen gooien en wegspoelen met bierStelletje barbaren zijn het, maar wel gezellig
Met of zonder ballen???quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef Laysa het volgende:
ik krijg als voorgerecht op 1e kerstdag :AH Excellent Cocotte met bospaddenstoelenroomsoep en croûte
Op één of andere manier gaan AH en kerst bij mij niet samenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef Laysa het volgende:
ik krijg als voorgerecht op 1e kerstdag :AH Excellent Cocotte met bospaddenstoelenroomsoep en croûte
Nu ik er aan denk, broertje heeft jaren geleden bij een lease maatschappij gewerkt op de schade afdeling.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou dat doet wonderen, van de stank vallen ze dan al dood neer...
ik hoop zonder... ik denk dat mn broer het me niet in dank afneemt als ik er 1 door de ramen keil van het net nwe huisquote:
Ik heb Donald ook aan mijn schoonouders te danken, maar zij mogen van mij diep in de koeienstront zakkenquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Neeee aan die heeft hij zijn vrouw te danken dus dat denk ik niet
Dat zegt nietsquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Neeee aan die heeft hij zijn vrouw te danken dus dat denk ik niet
ik ben dan ook niet degene die 1e kerstdag organiseertquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Op één of andere manier gaan AH en kerst bij mij niet samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |