Yep, hier zitten mensen die van een lolletje houden, die meer diepgang en betere muzieksmaak hebben.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:26 schreef Apebeer het volgende:
Wel opmerkelijk dat iedereen in KLB het een geweldige actie vindt, maar op de frontpage deze knapen kansloos zijn.
Zegt dat wat over de actie of over de verschillen tussen KLB en FP volk?
QFT.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:27 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hier zitten mensen die meer diepgang en betere muzieksmaak hebben.
Komt omdat FP'ers meer een soort van telegraaf publiek zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:26 schreef Apebeer het volgende:
Wel opmerkelijk dat iedereen in KLB het een geweldige actie vindt, maar op de frontpage deze knapen kansloos zijn.
Dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:30 schreef Drinky het volgende:
[..]
Komt omdat FP'ers meer een soort van telegraaf publiek zijn
KLB is crimineel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:26 schreef Apebeer het volgende:
Ik ben zwaar in TS teleur gesteld. Zijn camera-flits heeft hem duidelijk verraden.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
waar blijft..... de moraalriddert?????
Je bent gewoon een gore lul, een dief als je het niet kunt laten lollies te jatten, en een vandaal als je daarmee een kunstywerk naar de kloten helpt.quote:
Hier posten Nederlanders voornamelijk, ik weet wat jij bedoelt, maar de rest denk ik nie echt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:54 schreef Koko_Banana het volgende:
Was niet heel slim van je TS. Volgende keer ga ik op je poep slaan.
Ik snap het inderdaad nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hier posten Nederlanders voornamelijk, ik weet wat jij bedoelt, maar de rest denk ik nie echt.
http://www.ruuddewild.com/quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef Nepthys het volgende:
Sinds wanneer is zo'n simpele promotiestunt een kunstwerk?
En Ruud de Wildals 'kunstenaar'?
Hey ik ken jou van gisteren!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:56 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hier posten Nederlanders voornamelijk, ik weet wat jij bedoelt, maar de rest denk ik nie echt.
Hey, "point of view" bij paintings is nog wel chill eigenlijkquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef Batsiaan het volgende:
[..]
http://www.ruuddewild.com/
Niet dat ik nou zo'n kunstkenner ben maar..![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:18 schreef Sheriam het volgende:
Stelletje zakken, het maakt niet uit wat je van het 'kunstwerk' vindt, het is niet van jouw dus blijf je er met je poten van af.
Zeer eens. Ruud de Wild een kunstenaar noemen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:28 schreef Nepthys het volgende:
Sinds wanneer is zo'n simpele promotiestunt een kunstwerk?
En Ruud de Wildals 'kunstenaar'?
Sommige lijken sprekend op de wasco-krijt tekeningen die ik op de basisschool maakte.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:01 schreef Batsiaan het volgende:
[..]
http://www.ruuddewild.com/
Niet dat ik nou zo'n kunstkenner ben maar..![]()
![]()
![]()
fpquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:26 schreef Apebeer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
Wtf er was toch geen oproep op Fok!?quote:Op woensdag 23 december 2009 08:33 schreef Jay-K het volgende:
Het stond vanochtend ook in de Spits..en ik quote:
"ondanks enkele ettertjes die na een oproep op het forum van Fok.nl lolly's gingen jatten"
Dat dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zou pas geld geven aan een kunstwerk van Ruud de Wild als hij het maakt met z'n eigen bloed op de stoep door van een flatgebouw af te springen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |