quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:44 schreef Zero17 het volgende:
Ja mijn geliefde mede-Fok!'ers,
Jullie zullen vast wel allemaal gemerkt hebben dat het de afgelopen dagen flink heeft gesneeuwd. (De die-hard Fok!'ers uitgesloten) Wat mij wel opvalt is dat 15-16 jarige sletjes ineens de behoefte gaan krijgen om zich als 'model' in de sneeuw te installeren om vervolgens een hele rits foto's te laten maken door pappie of mammie en die vervolgens op hyves (Ja hyves ja.) te zetten.
Wat het nog erger maakt is de gigantische hoeveelheid mensen die lovende reacties bij die foto's plaatst en ze uitvoerig 'respecteert' (![]()
).
Klacht 1: Domme snollen die allemaal foto's van zichzelf in de sneeuw moeten maken.
Klacht 2: Ze noemen het ook bijna altijd lekker origineel 'Let it snow'.![]()
Oja, this thread is worthless without pics. Dus ik heb maar even 2 'hyvesvrienden' eruit gepikt.![]()
Plassen in de sneeuw?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:08 schreef Pinterman het volgende:
Laatste pic uit vorige deel was erg goed. Meer van dat.
quote:
Dat rijmt.quote:
zonder sneeuw?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:09 schreef Opkloter het volgende:
[ afbeelding ]
omdat het wel multicultie moet blijven
Mooi meisje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:08 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was eerst een kwartslag naar link gedraaid, nu zie ik waarom
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:09 schreef Opkloter het volgende:
[ afbeelding ]
omdat het wel multicultie moet blijven
Als je maar weet dat ik tegen zal stemmen, mocht het democratisch worden besloten. Gewoon om je dwars te zittenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:10 schreef Apebeer het volgende:
[..]
[..]
Dat rijmt.
Een modje heeft mij verteld dat ze elke reeks los beoordelen of het nog een vervolgje waard is, we wachten het af
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:11 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
Rara, wat zit er op het bankje?
Geen ideequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:11 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
Rara, wat zit er op het bankje?
Donequote:
Ik heb geen plasje kunnen bespeuren hoor maar als het wel zo is, ach, dan scrol ik gewoon wat minder ver naar beneden.quote:
Dat was voor de daadquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ik heb geen plasje kunnen bespeuren hoor maar als het wel zo is, ach, dan scrol ik gewoon wat minder ver naar beneden.
[ afbeelding ]
quote:
Richard Hempelmanquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ah nu snap ik het. Jij bent Richard.
Dat meisjequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]Dat middelvingertje
Die schommel![]()
Te lekkere meisjes op hyves?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef John_Q het volgende:
[..]
Richard Hempelman![]()
Btw, als dit topic faalt (gesloten wordt) dan moeten we maar een ander topic starten over een ander klachtwaardig onderwerp toch?Iemand al een idee?
Zeker.quote:
Toch wel?quote:
Wat een sick lange middelvinger heeft ze trouwens.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef 9611Niels het volgende:
Die schommel![]()
Die buik van haarquote:
Uit ander topicquote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef JustLust het volgende:
En wat winterse plaatjes:
[ afbeelding ]
Buiken inhouden is ze ook niet meer vreemd hè.quote:
Die rechterquote:
"Kom schat laten we in strandkleding in de sneeuw gaan poseren"quote:[ afbeelding ]
quote:
Net vond je een soortgelijk wijf nog lelijk. Het enige verschil was dat ze een muts op had en een andere pose.quote:
En er vervolgens groot KOUD overheen painten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Die rechter![]()
[..]
"Kom schat laten we in strandkleding in de sneeuw gaan poseren"![]()
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wat een sick lange middelvinger heeft ze trouwens.
Oh en in before the:
[ afbeelding ]
Komt natuurlijk door die muts, snap dat dan.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:23 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Net vond je een soortgelijk wijf nog lelijk. Het enige verschil was dat ze een muts op had en een andere pose.
Dat is een kerelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje grootI gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
Wtf die middelvinger lijkt net een piemel-lengte.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef 9611Niels het volgende:
Die schommel![]()
Als je niet met een bikini aan snowboard, zijn ze okéquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:30 schreef ynuhh het volgende:
Zijn snowboard foto's wel oké? Of valt dat ook onder kansloze sneeuwfoto's?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:30 schreef BigRedKane het volgende:Die is echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje groot![]()
!!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:30 schreef BigRedKane het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje groot
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Die krabbel van jou.quote:
Hyves/06/adres/MSNquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:33 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
okkkaaayyy dat is dus mn nichtje.
Omdat ik hem begonnen ben.quote:
quote:
Bewijs?quote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:30 schreef BigRedKane het volgende:3 dingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje groot
1: zij is mooi![]()
2: ze heeft over die sneeuw daar helemaal links gepist![]()
3: hoezo heeft die sneeuwpop een bougie als oog
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Hij bevindt zich in dit topic.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:43 schreef John_Q het volgende:
Iemand Richard Hempelman al gevonden trouwens?
Misschien dat iemand hem kan zoeken in de C1000 of Super de boer.
WTF ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
3 dingen:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef 9611Niels het volgende:
Ik ben Barry
Pis?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
3 dingen:
joa, heus waorquote:
Klopt, de twijfel slaat toe, de vingers jeuken. Het laatste deel is dit wel.quote:
Nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Klopt, de twijfel slaat toe, de vingers jeuken. Het laatste deel is dit wel.
Ordinaire slowchat is het aan het verworden.
Bron van de pagina kijken en dan zoeken op .jpegquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:55 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
Meeste foto's kan ik niet eens linken omdat ze vol zitten met spots, welke hyves baas weet dit te omzeilen?
gewoon bij de rest van de foto's kijken, daar staan nog meer van dat soort kutfoto's maar vaak zonder al die meuk die ze bij profielfoto's zettenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:55 schreef John_Q het volgende:
[ afbeelding ]
Meeste foto's kan ik niet eens linken omdat ze vol zitten met spots, welke hyves baas weet dit te omzeilen?
quote:babyy, do u like mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I gotta dig bick. You that read wrong. You read that wrong too.
waar is barry dan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:58 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Oh, dat maakt niets uit hoor. Het profiel is nu toch al bekend![]()
Ik wil gewoon niet dat zo'n pareltje op slot gaatquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:01 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Barry, doe eens niet zo flauw Barry.
dat was het wachten waard inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:01 schreef John_Q het volgende:
Thanks Apebeer, het duurde even want ik ben geen computerheld maar het is gelukt!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:01 schreef John_Q het volgende:
Thanks Apebeer, het duurde even want ik ben geen computerheld maar het is gelukt!![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:03 schreef Apebeer het volgende:
Een plaatje direct van hyves is genoeg.
De echte bazen kunnen in 2 seconden op de hyves zijn
Preciesquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef John_Q het volgende:
More to come, maar alles in 1 keer posten is zonde.
Maar alleen de échte bazenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:03 schreef Apebeer het volgende:
Een plaatje direct van hyves is genoeg.
De echte bazen kunnen in 2 seconden op de hyves zijn
Jijquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ron (0)
vandaag, 17:03
Meisje toch heb je het niet koud?
WIE IS RON!!1
'Kijk mij eens sexy zijn in de sneeuw' snollen. #2quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:06 schreef doubleyouteaare het volgende:
Heb ik nu gemist wie Barry is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |