Misschien was het wel een lelijk wijf, en zoals TS omschrijft zal de intelligentie van dat kind ook wel ver te zoeken zijn.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
Als je nou echt zo'n baas was geweest was je met haar naar huis gegaan om haar 'te troosten".
Maar wat dacht je: Ik open een topic in KLB en trek me af op de gedachte hoe ik haar neuk.
FAAL.
Meisjes die in boekwinkels staan zijn i.i.g. boven het gemiddelde cassiereniveau.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Misschien was het wel een lelijk wijf, en zoals TS omschrijft zal de intelligentie van dat kind ook wel ver te zoeken zijn.
Of ben jij zo'n gozer van het type "als er maar een gat inzit"?
!
WTFquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:48 schreef error_404 het volgende:
Maar verhaal, maar ik mis ook de klacht.
Verder had het een mooi moment geweest om de jongen iets bij te leren qua letterkunde.
nadenken is echt lastig he?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:51 schreef Jovatov het volgende:
Hoe stop je een patatje pinda in je binnenzak
De Vries in Haarlem soms?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:43 schreef Ringo het volgende:
Ik stond laatst in een boekwinkel, misschien wel de mooiste boekwinkel van het land.
Ik vind deze klacht terechter.quote:"O ja. Staat ik hier op jou te wachte, laamme vrete koud worde" (hij wijst op zijn binnenzak) "en dan zeggie dat ik nie eens bij je langs mag kome. As ik dat had gewete was ik nie eens met je meegegaan."
Verkapt? Hoe expliciet kan ik zijn?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef emil23 het volgende:
Verkapt "Kijk ik kan lezen en ben dus een ubermensch" topic
En wat makeert er aan strips als Maus, Sandman, Watchmen..?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tenzij TS het meisje zag bij de stripboekenafdeling.
ook als ze de boeken van karin slaughter of van Twilight kopen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Meisjes die in boekwinkels staan zijn i.i.g. boven het gemiddelde cassiereniveau.
patat!!!, verder terechte klacht natuurlijk. Net als dreinende kinders meenemen naar de IKEA op zaterdag.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben die patat/frietdiscussie meer dan beu![]()
![]()
Iedereen weet toch dat het friet is
Het opleidingsniveau in Nederlandquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben die patat/frietdiscussie meer dan beu![]()
![]()
Iedereen weet toch dat het friet patat is
Krakende wenteltrappenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:12 schreef Ensaf het volgende:
Een roltrap lijkt me erg sfeerloos in een boekenwinkel.
Da's hem.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Donner in rotterdam denk ik?
Tja, das makkelijk, dat is gewoon de mooiste boekwinkel van ons land, ken eigenlijk geen mooiere in Europaquote:
Dat is gewoon correct, retard.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF![]()
Opleidingsniveau in NL, R.I.P.![]()
![]()
quote:
Ok.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:42 schreef littledrummergirl het volgende:
vader van n vriendin heeft dat gebouw deels ontworpen trws
die winkel heeft vier of zes deuren om naar binnen te gaanquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:58 schreef marcodej het volgende:
Donner. Ik kom daar graag!
Meestal staat er toch een beveiliger bij de ingang? Hoe kan hij er dan doorheen geglipt zijn.
En waarschijnlijk ook welke voor de patat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef Smart_ass het volgende:
Hij stopte friet in z'n binnenzak? Wat had ie voor jas aan dan?
Verder ben ik het wel eens met de klacht. Maar ach, je ziet snel genoeg welke mensen er voor de boeken komen en welke voor de tijdschriften.
een waar woord, iets wat ook mij irriteert. En de rommel wordt ook gewoon op straat gesmeten. En wat doet menig lokale overheid? Die maken de openingen in de prullebakken heel klein en haalt de helft weg omdat ze een diftarsysteem hebben ingevoerd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:28 schreef trabant het volgende:
Het eigenlijke probleem bestaat erin dat het in Nederland nog steeds mogelijk en zelfs geaccepteerd is om zich al vretend voort te bewegen. Nou is er met restauratierijtuigen niets mis, ik mis ze node in de binnenlandse spoorvoorzieningen, maar al dat gesnaai op straat maakt van elke binnenstad -en ver daarbuiten- een proletenparadijs.
Dwing de horeca tot het ter plekke laten nuttigen van de versnaperingen. Gezien de almaar voortwoekerende leegstand in winkelcentra moet dit toch betaalbaar mogelijk zijn en zo slaat men twee vliegen in één klap.
En die vliegen gaan dan ook niet op het eten zitten.
Met daarin een verwende vette kleuter die allang kan lopenquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:35 schreef Dastan het volgende:
Of van die tokkiemoeders die al vretend een kinderwagen voortduwen. Bah.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |