Ik maak ze altijd recht, dat vind ik dan weer mooierquote:Op woensdag 23 december 2009 10:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vijl mijn nagels ook altijd rondVind dat er mooier uit zien.
Ik had/heb daar ook last van.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hmmm.... ik gebruik ook braaf ridgefiller of basecoat, en mijn nagels zijn zo geel als iets. Maar waar zou het dan van zijn?? De basecoat van Etos, of de ridgefiller van kruidvat...![]()
(achja, ik heb toch altijd lakjes op, maakt ook niet zoveel uit)
Haha ja maar mijn nagels breken nogal snel en dan kun je ze gewoon niet meer recht vijlenquote:Op woensdag 23 december 2009 10:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik maak ze altijd recht, dat vind ik dan weer mooier![]()
.
Ik vind die alleen niet zo lekker poetsen, moet veel meer boenen om de lak er af te krijgen.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:14 schreef E.T. het volgende:
Ik heb hele brede nagels.. Recht vijlen ziet er echt niet uit![]()
Iemand nog een tip voor remover die niet zo stinkt? Ik krijg elke keer commentaar(en die SV stinkt natuurlijk ook al als de hel, maar die ga ik echt niet vervangen
)
Die van essence zouden ook "lekker" moeten ruiken, maar die kan ik bij geen enkele kruidvat vinden
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:13 schreef Misstique het volgende:
Ik heb ein-de-lijk reactie van TD dat mn pakket retour is gekomen en ze de reden niet weten (alhoewel ik iedereen bij TD wel 100 keer heb gemailed!!). Maar goed, ze gaan het opnieuw sturen en dit maal naar het juiste adres
.
Die Herome voorgedrenkte schijfjes zijn praktisch geurloos, maar zijn op oliebasis dus je hele handen gaan er enorm van glibberen. Maar ze werken an sich wel heel erg goed vind ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:14 schreef E.T. het volgende:
Ik heb hele brede nagels.. Recht vijlen ziet er echt niet uit![]()
Iemand nog een tip voor remover die niet zo stinkt? Ik krijg elke keer commentaar(en die SV stinkt natuurlijk ook al als de hel, maar die ga ik echt niet vervangen
)
Die van essence zouden ook "lekker" moeten ruiken, maar die kan ik bij geen enkele kruidvat vinden
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef progje het volgende:
zo morgen nagels laten zetten..
Word er schijtziek van dat al mijn eigen nagels gewoon NIET willen groeien en alleen maar afbreken
ik heb ze nu anderhalve week, tot nog toe geen moment spijt van gehadquote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef progje het volgende:
Word er schijtziek van dat al mijn eigen nagels gewoon NIET willen groeien en alleen maar afbreken
Deze heb ik ook , vind 'm erg fijn, schijnt ook best getest bevonden te zijn (is dat een goede zinquote:Op woensdag 23 december 2009 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Etos huismerk ruikt ook best acceptabel. Van die roze
Zoiets als Around the world with Oscar maar dan met nagels.quote:Op woensdag 23 december 2009 08:48 schreef Puckzzz het volgende:
Volgende vakantie zorg ik er voor dat op elke foto een hand met nagels staat.
Kijk dit zijn mijn nagels bij de ruine van de oude burcht.
Kijk, hier zijn ze met een heerlijke Griekse maaltijd.
Daarvoor is Orly Smudge Fixer dan toch wel erg handig! Laagje erover om de hobbels eruit te halen, nog een laagje lak, topcoatje en klaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 09:37 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Zo werd ik dus net wakkerMet trui-print dan he, niet op de wc.
En heb geen tijd om een laagje topcoat er over heen te doen, dus nu wil ik het er wéér af halen
Wat rechter of squoval zijn ze veel sterker! Dat is mijn voornaamste reden om ze zo te vijlen. Als ik ze rond maak en dus ook de zijkanten van mijn nagels wat vijl scheuren ze zo af. Het verband is er dan uit.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:33 schreef -Nienna- het volgende:
Mooie nagels allemaal weer!
Zijn er ook meer meiden die hun nagels rond vijlen?
Ik vijl ze altijd rond omdat ik hele kleine nagels heb en sommige groeien een klein beetje scheef.
Bij jullie zie ik rechte gevijlde nagels, maar bij mij ziet dat er dan niet uit.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Moooooi snkr en puckzzz!
De nagels van snkr waren inderdaad oranje, als in, als ze geen nagellak op heeft lijkt het alsof ze oranje nagellak op heeft.![]()
En whehehehe iedereen aan de kunstnagels.
Netjes dat je nog zo vlak voor de kerst terecht kunt!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:42 schreef progje het volgende:
ja ik had ook niet verwacht dat het zou lukken!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Netjes dat je nog zo vlak voor de kerst terecht kunt!
Mijn nagelstyliste zit dan propvol met vaste klanten, en 'nieuwe' klanten hebben pech.
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh Loqi! We gaan binnenkort Nubars (Duochromes baby) via Ebay bestellen en dan gooien we die Toxic Seduction er voor je bij!
Probleemverhalen hier? Dat valt best mee toch?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:25 schreef Loqi het volgende:
Ik zou ook best kunstnagels willen. Maar, zoals eerder gezegd, ik ben echt een enorm watje. Dus na nogal wat probleem verhalen hier durf ik dat echt niet! Heb ook veel te veel lelijke nailjobs gezien op tha internetz.
Vraag aan collega's waar ze het hebben laten doenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Probleemverhalen hier? Dat valt best mee toch?
Je moet gewoon kritisch zijn en het liefst naar een nagelstyliste gaan waarvan je al eens nagels gezien hebt op anderen en die je mooi vond.
Ik ben gelukkig gezegend met hele sterke nagels, ze zijn nog nooit afgebroken of ingescheurd.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:56 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat rechter of squoval zijn ze veel sterker! Dat is mijn voornaamste reden om ze zo te vijlen. Als ik ze rond maak en dus ook de zijkanten van mijn nagels wat vijl scheuren ze zo af. Het verband is er dan uit.
Dus ik vijl ze wat rechter maar haal de scherpe hoekjes er wel af.
Ik ook niet hoor....quote:Op woensdag 23 december 2009 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal de trend ff doorbreken, ik ga niet aan de kunstnagels
mijn schoonmoeder bijt d'r eigen nagels af, onder d'r nepnagels doorquote:Op woensdag 23 december 2009 13:54 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik ook niet, want ik ben ook zo'n pulkert, binnen een week heb ik ze eraf gesloopt
Ja heb ik ook wel s gedaan, toen ik nog zon bijtert wasquote:Op woensdag 23 december 2009 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn schoonmoeder bijt d'r eigen nagels af, onder d'r nepnagels door
ik ben wakker geschud door mijn reintegratieconsulente (noteren voor galgje!). Die zei: als je met zulke klauwen bij mij op sollicitatie kwam was je meteen afgewezenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:04 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ja heb ik ook wel s gedaan, toen ik nog zon bijtert was![]()
Liep er altijd aan te hannessen, natuurlijke nagels zijn geschikter voor me. Maaar zonder kunstnagels was ik nooit gekapt met bijten, want ik zag opeens hoe mooi ik nette nagels vond
Doe dat groene flesje eens open...?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:06 schreef Daph_ het volgende:
Meegenomen toen ik net in de stad was om de laatste kadootjes te kopen (vijl was gratis):
[ afbeelding ]
Ik zag het jaquote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Doe dat groene flesje eens open...?
Niet schrikken, maar wat een monster van een kwast zeg
Whehehehe die is onmogelijk ja. Maar wel een mooi kleurtje.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Doe dat groene flesje eens open...?
Niet schrikken, maar wat een monster van een kwast zeg
Oh dat is prettig! Een beetje hulp en wat tips zijn nooit weg.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef Mayla het volgende:
Even jubelen!!!! Heb mijn pakketje van naildesign binnen![]()
Gister had de tnt meneer niet goed aangebeld en ik zag hem lopen, maar dacht dat ook de bezorging door DHL zou gebeuren..ja niet dus... Maaaaar vanmorgen zitten wachten en ik heb het binnen![]()
Dus ik ga binnenkort zelf aan de slag met gel-nagels. Een collega die tevens nagelstyliste is gaat me de eerste keer helpen en wegwijs maken. Weet het wel, maar handig en gezellig met iemand erbij![]()
Nu de donkerblauwe P2 op met zilveren streepjes-achtige dingies...Zal straks ff foto uploaden.
Zag ook weer een mooie collectie voorbij komen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |