Kun je het Ierland seizoen, vorig jaar niet ergens online pleurenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:54 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen ook al gebrand.
Ik weet niet, wat ik hoor van haar en haar Twitter is wel grappig.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Een hele week dat gewauwel van Antiroos trek ik niet hoor
Die staan vast wel op Pirate Bay: http://thepiratebay.org/search/wie%20is%20de%20mol/0/99/0quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:55 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kun je het Ierland seizoen, vorig jaar niet ergens online pleuren
Ja & nu mis ik hetquote:
Dan kijk/luister je het nooit zeker?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:57 schreef Pixie. het volgende:
Ik dacht dat publieke omroepen geen reclame hadden
Even opgeslagen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:57 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Die staan vast wel op Pirate Bay: http://thepiratebay.org/search/wie%20is%20de%20mol/0/99/0
nee, ik kijk via nl 1quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan kijk/luister je het nooit zeker?
ja maar ik vind die -en zo kut dat ik niet wil kijkenquote:
Die series gaan meestal niet zo hard nee, klopt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:58 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Even opgeslagen.
Ben Six feet under aan het leeg trekken van de server, maar loopt niet hard vandaag..... (complete series)
De publieke tv-zenders hebben toch ook gewoon reclamequote:Op dinsdag 22 december 2009 15:59 schreef Pixie. het volgende:
[..]
nee, ik kijk via nl 1
kijk ik normaal nooit naar
Ik heb geen 101tv manquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:51 schreef Beaudelaire het volgende:
Tevens voor de WIDM-fans: http://www.bol.com/nl/p/d(...)007615377/index.html
en je hebt nog nooit op nl 1 2 of 3 reclame gezien?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:59 schreef Pixie. het volgende:
[..]
nee, ik kijk via nl 1
kijk ik normaal nooit naar
Ik onthoud de titels nooit dus ik vast ook maar ik kan hem zo niet voor de geest halen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
The Fray?
Ik vind het wel een goede band. Found you, is imo ook prachtig..
Niet zo verschrikkelijk lang neequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:01 schreef evert het volgende:
[..]
en je hebt nog nooit op nl 1 2 of 3 reclame gezien?
Nee?quote:
Format is dat in programma's geen reclame komt. Tussen de programma's wel en MINSTENS 5 minuten!quote:
Ik had ze, seizoen 9.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:00 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Die series gaan meestal niet zo hard nee, klopt.
Je kunt btw ook de WIDM seizoenen kopen via www.wieisdemol.com
Even het forum in de gaten houden, na ieder seizoen biedt iemand zich aan om te branden.
Tussen programma's door op NL 1, 2 of 3 zit makkelijk 8 minuten reclame. Op de radio dus ook voor en na het nieuws. De ene keer wat langer dan de andere keer.quote:
Dan zijn streams een uitkomstquote:
Vandaarquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Format is dat in programma's geen reclame komt. Tussen de programma's wel en MINSTENS 5 minuten!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:01 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik onthoud de titels nooit dus ik vast ook maar ik kan hem zo niet voor de geest halen.
Uitzending Gemist heeft redelijke kwaliteit, nog beter is opnemen in HD kwaliteit, maar dat is nu te laat.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik had ze, seizoen 9.
Kwijt geraakt ergens, dan ga ik niet betalen. Misschien downloaden via uitzending gemist net als de vorige keer.
3FM doet in piektijd 5 minuten voor en 5 minuten na het nieuws, en soms ook wel op het halfe uur.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:04 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Vandaar
& aangezien SR nu word uitgezonden met wel het nieuws tussendoor
had ik geen reclames verwacht
Offtopic:quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:04 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Uitzending Gemist heeft redelijke kwaliteit, nog beter is opnemen in HD kwaliteit, maar dat is nu te laat.
Off-topic:
Ik heb nog Molgeld van twee jaar geleden thuis en zo'n bord uit seizoen 6.
[ afbeelding ]
Deze, maar dan van Toine van Peperstraten.
Jawelquote:
Okequote:Op dinsdag 22 december 2009 16:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
3FM doet in piektijd 5 minuten voor en 5 minuten na het nieuws, en soms ook wel op het halfe uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |