Indd nicequote:
Vorig jaar kwam er op deze dag zo'n 2,5 ton binnen. Tel dat op bij het bedrag van gisteren en je komt al op dik 9,5 ton terecht. En aangezien er vandaag wel heel veel is gedoneerd, denk ik dat het best mogelijk moet zijn hoor.quote:
ROFL!quote:
Denk maar na, 50.000 net voor 1 lied, dan heb je nog 100.000 dat binnenkwam, veel donaties. Die koptelefoonconcert heeft ook wat opgebracht, en ga zo nog maar door.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam er op deze dag zo'n 2,5 ton binnen. Tel dat op bij het bedrag van gisteren en je komt al op dik 9,5 ton terecht. En aangezien er vandaag wel heel veel is gedoneerd, denk ik dat het best mogelijk moet zijn hoor.
Ja, vind het ook raar. Als het tenminste zo is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik dacht opgesloten in het glazen huis, dus geen vriendinnen enzo... Ik vind het stom
Ach, Annemieke zag haar vriend gisteren ookquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik dacht opgesloten in het glazen huis, dus geen vriendinnen enzo... Ik vind het stom
100.000 was een tussenstand van het callcenter. Dat bedrag wordt elke dag wel meegerekend. En ik weet niet op hoeveel ze gisteren zaten, maar dan zal er via het callcenter misschien 20.000 tot 30.000 bij zijn gekomen vandaag.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Denk maar na, 50.000 net voor 1 lied, dan heb je nog 100.000 dat binnenkwam, veel donaties. Die koptelefoonconcert heeft ook wat opgebracht, en ga zo nog maar door.
Jeeeezus ga in een hoekje zitten huilen ofzo. Wees blij dat ze ze even mogen zien.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
Morgen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Komt Waylon vanavond of is dat morgen?
Ik wou hetzelfde.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Godver, ik weet dat iemand deze request had, wou ik e-mail sturen, is 3fmfan offline.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jeeeezus ga in een hoekje zitten huilen ofzo. Wees blij dat ze ze even mogen zien.
aah okquote:
alweer een tijdje terug weerquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:38 schreef Derek010 het volgende:
[..]
Wanneer is die foto gemaakt?
Btw, Mr. ROCK 'N ROLL!
Toch heb je met +en dan -en.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:42 schreef Catch22- het volgende:
wat ik jammer vind
+ Coen
+ Sander
+ Filemon
+ Nicolette
- Giel
- Roel van Velzen
- Patrick Lodiers
jammer van de -'s, anders keek ik wel
En anders van Idolsquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nooit gezien dus dat verklaart een hoop.
Dat doet ze al 4 jaar niet meer, dus daar kan het ook aan liggen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nooit gezien dus dat verklaart een hoop.
Je vond VanVelzen niks? Ik vond hem juist een held.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:42 schreef Catch22- het volgende:
wat ik jammer vind
+ Coen
+ Sander
+ Filemon
+ Nicolette
- Giel
- Roel van Velzen
- Patrick Lodiers
jammer van de -'s, anders keek ik wel
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik d'r nou herken of niet.
wat een onzin reactie.... mogen ze vrouw/vriendin/vriend niet zien?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:36 schreef Poison-Ivy het volgende:
Bestaat dat al zo lang?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:44 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat doet ze al 4 jaar niet meer, dus daar kan het ook aan liggen.
elk uur?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:45 schreef Noortje. het volgende:
Halleluja hoevaak zijn die updates nou?
hij was top!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je vond VanVelzen niks? Ik vond hem juist een held.
Das bijna hetzelfdequote:
Tweede keer in nog geen 24 uur, dat ik me ook zo voel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Je presteert het om mij oud te laten voelen![]()
![]()
Dan ken je De Uitdaging vast ook niet
Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Je presteert het om mij oud te laten voelen![]()
![]()
Dan ken je De Uitdaging vast ook niet
Ik heb het gevoel dat ze echt om het kwartier zijn.quote:
De uitdagingquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:48 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Tweede keer in nog geen 24 uur, dat ik me ook zo voel.
De uitdagingkeek ik ook vaak....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |