quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_audiogemist
Thanxquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:18 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_audiogemist
I'm leaving today...quote:
I'm leaving today!quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Start spreading the news!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:24 schreef GoodGawd het volgende:
50.000 euro voor 1 nummer. Achterlijk.
Koop dan al die dingen in de veiling gewoon, dan gebeurd het zelfde met je geld en hou je er nog coole dingen aan over ook.
Lekker boeiend, het maakt toch niet uit wat je er voor terugkrijgtquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:24 schreef GoodGawd het volgende:
Koop dan al die dingen in de veiling gewoon, dan gebeurd het zelfde met je geld en hou je er nog coole dingen aan over ook.
Sja dat moet welquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, die mensen hebben waarschijnlijk geld zat, dus maken die spullen weinig uit.
Dit is toch veel leuker? En dan hebben andere mensen die spullen, dus dubbel zoveel geld.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:24 schreef GoodGawd het volgende:
was een stichting...quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:24 schreef GoodGawd het volgende:
Nou ik wil wel geld aan een goed doel geven als je er ook nog eens voor niks coole dingen voor krijgt. Ik zeg:quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het maakt toch niet uit wat je er voor terugkrijgt
Anders kun je van die 50k beter náár New York gaan.
Nog lang nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ze zijn nu zeker over de miljoen hoor.
Ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Denk jij, vandaag is tering veel gedoneerd.
Ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Giel en Gerard zijn zeker aan het knuffelen met hun vrouw/ vriendin die net aan de poort stonden...
Indd nicequote:
Vorig jaar kwam er op deze dag zo'n 2,5 ton binnen. Tel dat op bij het bedrag van gisteren en je komt al op dik 9,5 ton terecht. En aangezien er vandaag wel heel veel is gedoneerd, denk ik dat het best mogelijk moet zijn hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |