k moest toch watquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:24 schreef EchnaDarr het volgende:
Hmm, de foto is mooi, dat lettertype heb ik de laatste dagen al meer langs zien komen
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:23 schreef Netsplitter het volgende:
Denk dat je wens vervuld gaat worden.
Zeer mooie kaart Ynske.
Je gebruikt gelukkig geen Comic Sans.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
k moest toch wat![]()
vorig jaar commentaar gekregen dat t zo zakelijk was, met mn standaard lettertype
Typisch Hollanders. Elk jaar zeuren om een witte kerst. Krijgen ze een witte kerst, willen ze geen witte kerst meerquote:
Oke dan zeg ik het andersquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Typisch Hollanders. Elk jaar zeuren om een witte kerst. Krijgen ze een witte kerst, willen ze geen witte kerst meer
Kijk en dat soort berichten helpen ook nietquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef RonaldV het volgende:
Hm, ik begin me een beetje zorgen te maken over de terugreis eind van de middag. Er ligt enorm veel water o de weg, en ik vrees dat het sleetje rijden wordt met de auto :S
Zit je nou nog bij je schoonouders?quote:
Ik welquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Typisch Hollanders. Elk jaar zeuren om een witte kerst. Krijgen ze een witte kerst, willen ze geen witte kerst meer
Misschien eerder weg gaan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef RonaldV het volgende:
Hm, ik begin me een beetje zorgen te maken over de terugreis eind van de middag. Er ligt enorm veel water o de weg, en ik vrees dat het sleetje rijden wordt met de auto :S
Nou ja, ik rij per dag ruim 200 kliks... Dan zie je genoeg idioten op de weg die daar normaal al niet horen, laat staan met dit weer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kijk en dat soort berichten helpen ook niet
Als jij je al zorgen gaat maken.....
Eerder dan wie?quote:
Nog twee daagjes, en dan beginnen voor mij ook 14 dagen vakantie!quote:
quote:
Oh, ik moet na de kerst 2 weekjes werken en dan weer 3 weken vrijquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:02 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog twee daagjes, en dan beginnen voor mij ook 14 dagen vakantie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |