Die was best leuk, vooral het eerste halfuurquote:Op zondag 27 december 2009 14:01 schreef Bob. het volgende:
Toen ik vorige week wilde was hij uitverkocht.Moest ik naar komt een vrouw bij de dokter. Pf.
Het begin was wel leuk ja, maar daarna lag het er zo dik op.quote:Op zondag 27 december 2009 14:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die was best leuk, vooral het eerste halfuur
Heb ik altijd gedaan, is voor de nieuwjaars fikkiestokers!quote:Op zondag 27 december 2009 17:22 schreef Albert86 het volgende:
Is het trouwens in Grunn normaal dat je je kerstboom van het balkon gooit en daar laat liggen? (1e kerst in Grunn) Aan de voorkant en de achterkant liggen namelijk al een kerstboom
Morgen toch ff bellen naar woningstichting, want ik vind het toch wel redelijk aso.
Daarom is het wel aso om je kerstboom van het balkon te flikkeren en te laten liggen.quote:
Nee, mensen zoals ik zijn ze dankbaar omdat we vervolgens iets hebben om in de fik te steken of voor de nieuwjaarsduik. Geen O&N zonder kerstboom.quote:Op zondag 27 december 2009 18:21 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Daarom is het wel aso om je kerstboom van het balkon te flikkeren en te laten liggen.
Morgen is een werkdag Slaif.quote:Op zondag 27 december 2009 18:21 schreef Slaif het volgende:
Gaan we bierdrinken?
Vakantie toch?quote:
Geen nood, ze verwachten nieuwe sneeuw.quote:Op zondag 27 december 2009 19:44 schreef JH87 het volgende:
Vanavond Top Gear special.
EN ALLE SNEEUW IS WEG.
Haast vergeten.quote:Op zondag 27 december 2009 19:44 schreef JH87 het volgende:
Vanavond Top Gear special.
EN ALLE SNEEUW IS WEG.
Omdat je een sociale drinker bent?quote:Op zondag 27 december 2009 21:06 schreef 2cv het volgende:
Ik weet weer waarom ik niet zoveel alcohol drink
Blurgh.quote:
Wat is er? Heb je 'm nog niet of stond je bestelling nog niet klaar? Dat laatste had ik, vandaag maar even gebeld. "Als het goed is" staan alle studenten reisproducten op 1januari klaar.quote:
Nee, dat hopen ze, zodat dat systeem niet crasht als iedereen op 1 Januari z'n chipkaart op gaat ladenquote:Op maandag 28 december 2009 11:52 schreef EricT het volgende:
[..]
Ik kan 'mijn bestelling' pas eind januari opladen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |