Hij zei dat hij straks direct weer weg moet voor een ander optreden. 3FM heeft blijkbaar gegokt dat hij wel om 20:15 zou kunnen. Volgens mij zit hij ook midden in een tour in de UK.quote:
Ja mn tel heeft geen spellingscontrolequote:Op donderdag 24 december 2009 20:13 schreef JH87 het volgende:
Dat werkloze is slecht voor je taalkennis Arne.
Lol op het tijdstip dat je dit postte, kon je er nog prima doorheen hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:52 schreef Prosac het volgende:
Ik niet. Geen doorkomen aan helaas.
Ze waren net aan het schrobbenquote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
Konden ze niet een deurtje verder bezig gaan?
Nee hoor.quote:Op donderdag 24 december 2009 21:07 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Lol op het tijdstip dat je dit postte, kon je er nog prima doorheen hoor.
@een of ander feest. Was een grote nylon vlag, en ze stonden de hele tijd al met vuurwerk uit het raam te zwaaien. Nu zit het hele gebouw onder de brandvlekken.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat was dat voor spandoek dan?
Nee, het begon om 17 uur. Tis kerstavond hequote:Op donderdag 24 december 2009 22:12 schreef Gusev het volgende:
Ik zie op de webcam van de Grote Markt weinig actie... is het nog bezig??
Zo gedraagt de sneeuw zich hier ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 13:55 schreef Luco het volgende:
Sneeuw in Groningen?
Hier moet ik het doen met dikke druppels regen
Mijn 10 euro was dabeiquote:Op donderdag 24 december 2009 21:11 schreef Luco het volgende:
7mil dus. Er gaat niets boven Groningen
Vering vastgevroren ? Daar heb ik nog nooit ven gehoord. Zelf zou ik het ding dan wel even op de brug zetten om te kijken of er niets kapot is ...quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:04 schreef Albert86 het volgende:
Gelukkig, mijn schokdemper of vering was slechts vast gevroren en is niet kapotWas al bang dat het me geld ging kosten, maar hij veert weer zoals het hoort ^^
Wat ben je aan het maken?quote:Op zaterdag 26 december 2009 16:34 schreef Bob. het volgende:
Jij ook een fijne kerst Statue! En voor de rest van het topic natuurlijk.
Ik sta vandaag al de hele dag in de keuken met mijn broertje, leuk.Het word zooo lekker.
Beter zoeken, zijn genoeg pizzaria's openquote:Op zaterdag 26 december 2009 18:29 schreef kikoooooo het volgende:
Godver, ik wil pizza bestellen maar niemand neemt opKuttyfuskerst
Of schokdempers. Kan ook nog. Maar het werkt allemaal weer zoals het hoort te werkenquote:Op zaterdag 26 december 2009 17:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vering vastgevroren ? Daar heb ik nog nooit ven gehoord. Zelf zou ik het ding dan wel even op de brug zetten om te kijken of er niets kapot is ...
Bij bevroren schokdempers denk ik aan water in de schokdempers. En als daar water in zit is er iets goed mis met die dingen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 22:49 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Of schokdempers. Kan ook nog. Maar het werkt allemaal weer zoals het hoort te werkenDus geen nood!
Hehe, we laten de auto ook beetje bij beetje weer makenquote:Op zondag 27 december 2009 01:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bij bevroren schokdempers denk ik aan water in de schokdempers. En als daar water in zit is er iets goed mis met die dingen.
Maargoed, tis jouw auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |